سه شنبه, ۱۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 9 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

با توجه به امکانات تجاری و رفاهی که در این شهر قرار دارد افراد بسیاری متقاضی زندگی و خرید آپارتمان در پردیس هستند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می خواهید برای زندگی در پردیس برنامه ریزی کنید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مزایای زندگی در پردیس تهران

یکی از مهم ترین ملاک هایی که پردیس تهران را برای زندگی مناسب کرده، هزینه پایین مسکن نسبت به تهران است؛ همان طور که می دانید قیمت خانه در چند سال اخیر رشد تصاعدی داشته به همین دلیل خرید خانه برای بسیاری از افراد در شهر تهران مشکل شده است در شرایط کنونی شهر پردیس، بهترین فرصت برای افرادی است که به دنبال خرید خانه هستند.

علاوه بر هزینه نسبتا پایین خرید خانه در پردیس، هزینه اجاره و رهن به همان نسبت پایین است. شما می توانید آپارتمان های مناسب خود را از نظر متراژ و قیمت در شهر پردیس تهیه کنید. با تعیین بودجه و هدف می توانید با بهترین قیمت ها در این منطقه خانه یا آپارتمان ایده آل خود را پیدا کنید.

خرید آپارتمان در پردیس

امکانات رفاهی و تجاری پردیس

با توجه به شلوغی های اخیر شهر تهران، افراد به سمت شهرهای خلوت تر گرایش پیدا کرده اند، پردیس تهران یکی از آن شهرهای زیبا و خوش آب و هواست که آلودگی کمتری دارد و شما می توانید در پردیس آرامش بیشتری را حس کنید.

دارا بودن مناطق گردشگری باعث جذب توریست شده و شما هم در طول روز می توانید به آبشارهای زیبای پردیس سر بزنید و از طبیعت ناب آن لذت ببرید.

از آن جایی که پردیس به دماوند نزدیک است و کمی از شهر تهران دور، آب و هوای معتدل و کوهستانی دارد که طبیعت زیبایی برای این شهر ایجاد کرده است.

مراکز تجاری شهر پردیس

پردیس تهران علاوه بر این که مکان مناسبی برای آرامش و زندگی است، مراکز تجاری فوق العاده دارد که به راحتی قابل دسترسی هستند. از مراکز خرید در شهر پردیس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مرکز خرید کوهستان:

 این مرکز خرید در فاز 3 پردیس قرار دارد و آن را یکی از بهترین مراکز خرید پردیس معرفی کرده اند.

مرکز خرید بهارستان:

 در بلوار خلیج فارس، در وردی پردیس تاسیس شده است.

بازار روز :

این بازار در فاز چهارم قرار دارد.

مرکز خرید ولیعصر:

در خیابان سفیر امید در پردیس واقع شده است.

الماس پردیس:

از بهترین مراکز تجاری پردیس شناخته شده است که در خیابان سفیر امید می توانید به این مرکز دسترسی داشته باشید.

مرکز خرید گل ها:

 برای رسیدن به این مرکز خرید باید وارد میدان عدالت شوید.

علاوه بر مراکز معرفی شده مراکز دیگری هم وجود دارد که در این بخش به بررسی بهترین مراکز پرداختیم.

امکانات رفاهی و تجاری پردیس

مناطق تفریحی پردیس

شهر پردیس دارای پارک های بسیاری با فضای سبز بسیار عالی است که از میان آن ها می توان به پارک ولایت، بوستان ارغوان و ... اشاره کرد.

مراکز درمانی در شهر پردیس

مراکز درمانی در پردیس تهران بسیار مجهز بوده و دارای کادر درمانی حرفه ای است. علاوه بر مراکز درمانی، مراکز اداری دیگری هم دارد که همه این امکانات باعث بالارفتن تقاضا برای نیروی کار و اشتغال زایی به حساب می آید.

مترو پردیس به تهران

داشتن مترو یکی از مزایای این شهر جدید و زیباست که در کمترین زمان ممکن می تواند رفت و آمد شما را به شهر تهران تضمین کند. علاوه بر اینکه مترو باعث آسان شدن رفت و آمد به تهران می شود همچنین می تواند در کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هم تاثیر بسیار چشمگیری داشته باشد.

قیمت خرید خانه در شهر پردیس تهران

در صورتی که قصد خرید خانه در شهر پردیس را داشته باشید باید بودجه خود را در نظر بگیرید و محله های پردیس را بشناسید. در این مطلب می توانید اطلاعات مورد نیاز خود برای خرید خانه را به دست آورید.

  • در ابتدا لازم است شما لیستی از قیمت های خانه و آپارتمان در دست داشته باشید تا بر اساس آن بتوانید بهترین خانه را مطابق با بودجه و موقعیت جغرافیایی مورد نظر انتخاب کنید.

خوب است بدانید متوسط قیمت خرید خانه در پردیس، در هر متر مربع 40 میلیون تومان است.

به عنوان مثال قیمت یک واحد آپارتمان 85 متری دو خوابه در فاز 5 پردیس در سایت ملکی دلتا، 2 میلیارد و 200 میلیون تومان است که شامل تمام امکانات از قبیل: پارکینگ، آسانسور و انباری می باشد.

  • قیمت خانه ویلایی در پردیس مانند دیگر مناطق، بیشتر از قیمت آپارتمان در این شهر است. اگر قصد خرید ملک در پردیس را دارید به شما تبریک می گویم چراکه از همین حالا برای آینده خود بهترین روزها را برنامه ریزی کرده اید.
  • برای اطلاع از قیمت های دقیق بهتر است آگهی های خرید، رهن و اجاره پردیس را در سایت دلتا مشاهده کنید.

اولویت بندی فازهای پردیس برای خرید ملک

در اولین مرحله باید فاز های پردیس را بشناسید تا انتخاب راحت تری داشته باشید. برای داشتن دید بهتر نسبت به شهر پردیس در قسمت زیر به بررسی موارد مهم می پردازیم:

  • در صورتی که محدودیت بودجه ندارید گزینه مناسب برای شما فازهای یک و دو هستند.
  • بهترین فاز برای افرادی که ماشین ندارند و در تهران کار می کنند و نیاز است هر روز به تهران رفت و آمد کنند، فاز 3 است.
  • آپارتمان ها و خانه های ویلایی زیادی در فاز چهار قرار دارد اما به نسبت فاز 3 دسترسی خوبی ندارد، بنابراین برای افرادی که وسایل نقلیه ندارند توصیه نمی شود.
  • در صورتی که برای سرمایه گذاری به دنبال خرید خانه هستید و نیاز فوری به سکونت در آن را ندارید بهترین گزینه فازهای 5 و 9 هستند؛ چراکه بسیاری از خانه ها و آپارتمان های در دست احداث و تکمیل نشده در این فاز پردیس قرار دارند.
  • اگر قصد خرید زمین دارید، بهترین انتخاب برای شما فاز 10 است.
  • در فاز 11 بیشتر مسکن های مهر قرار دارند و مناسب برای افرادی است که بنا دارند برای بار اول در این شهر زیبا ساکن شوند.

کیفیت زندگی در شهر جدید پردیس

کیفیت زندگی در شهر جدید پردیس

کیفیت زندگی در پردیس در فازهای مختلف، متفاوت خواهد بود. از این رو لازم است ابتدا بودجه خود را مشخص کنید و بعد با توجه به راهنمایی در مورد فاز ها که در قسمت های بالاتر توضیح داده شد می توانید بهترین منطقه را انتخاب کنید. کیفیت زندگی در پردیس تهران به این بستگی دارد که سبک زندگی شما چگونه است. در این شهر هم می توانید زندگی لاکچری را تجربه کنید و هم یک زندگی متوسط رو به پایین.

چرا پردیس تهران را انتخاب کنم؟

در این مطلب به بررسی تمام نکات مهم از نظر آب و هوایی، قیمت، دسترسی و مناطق مختلف پرداختیم که با توجه به آن ها قطعا متوجه مزایای خرید ملک در پردیس تهران شده اید. سایت ملکی دلتا برای خرید و فروش املاک در این منطقه در کنار شما است تا بتوانید آینده خود و خانواده خود را تضمین کنید. به طور کلی می توان گفت خرید ملک در پردیس یک فرصت طلایی است که نباید آن را از دست بدهید. از این رو برای مشاهده آگهی های خرید، رهن و اجاره ملک در شهر پردیس می توانید وارد سایت دلتا شوید و از بین هزاران آگهی، خانه دلخواه خود را انتخاب کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tu46t9qm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه