یکشنبه, ۷ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

کاربردهای متنوع دوربین های مداربسته سبب شده تا برندهای مختلف با کیفیت های متفاوت به صورت رقابتی محصولات گوناگونی را روانه بازار نمایند. اگر به دنبال خرید دوربین مداربسته باشید، حتماً این سؤال برای شما مطرح می شود که بهترین برند دوربین مداربسته چیست؟ لازمه یک خرید مناسب داشتن اطلاعات کافی در خصوص محصول مورد نیاز است. یکی از برندهای مطرحی که می توانید مورد بررسی قرار دهید، دوربین مداربسته داهوا نام دارد. این محصول می تواند به خوبی نیاز شما به دوربین مداربسته را پاسخ دهد.

دوربین مداربسته داهوا

معرفی برند داهوا

مشکلات امنیتی و انواع سرقت هایی که در اماکن مختلفی صورت می گیرند، ضرورت نصب دوربین های مداربسته را افزایش می دهند. انتخاب بهترین برند سازنده دوربین مداربسته حقیقتاً کار دشواری است. این روز ها در بین برندهای مختلف این سیستم نظارتی، رقابت در بازار و تبلیغات گسترده ای که وجود دارند، سبب گردیده تا انتخاب بهترین برند با تحقیقات و بررسی های کامل انجام شود. «شرکت داهوا» به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان دوربین های مداربسته در سراسر دنیا شناخته می شود. این شرکت به دلیل تولیدات باکیفیت توانسته به فروش بالایی نیز دست یابد.

دوربین مداربسته داهوا، به عنوان یکی از بهترین سیستم های نظارتی دنیا شناخته می شود. کیفیت و کارایی بالای این محصول به نحوی است که کاربرد آن را برای مشتریان ساده کرده است. خصوصیات و ویژگی های دوربین مداربسته داهوا، تحولی عظیم در زمینه ضبط و انتقال تصاویر سیستم‎های حفاظتی ایجاد نمود. محصولات شرکت داهوا طیف گسترده ای را شامل می شوند، بنابراین شما می توانید از بین تنوعی که دوربین های مداربسته داهوا دارند، نوع مناسب را انتخاب نمایید. در بین سیستم های حفاظتی داهوا از دوربین های 1 مگاپیکسلی تا دوربین های با کیفیت 12 مگاپیکسلی قابل مشاهده هستند. همچنین لنز دوربین ها در این محصولات از لنز ثابت 2.1 میلی متر تا لنز «وری فوکال» موتوردار با فاصله کانونی 7 به 22 میلی متر به چشم می خورند.

مزایای دوربین مداربسته داهوا

مزایای دوربین مداربسته داهوا

اگر قصد دارید تا از شرکت داهوا دوربین مورد نظر خود را تهیه نمایید، می دانید که این برند در بین بهترین برندهای مطرح جهان قرار دارد. این کمپانی بر تولید باکیفیت تمام سیستم های حفاظتی خود نظارت کامل داشته و حتی ارزان ترین مدل دوربین مداربسته داهوا، دارای مزیت های مشخص و قابل توجهی است. مهم ترین مزیت های این محصول عبارتند از:

  • کیفیت تصویر بالا: این دوربینها توانایی دریافت تصاویر با وضوح 4K را دارند.
  • ضدآب و ضدگردوغبار: دوربین مداربسته داهوا دارای استاندارد IP67 است که نشان میدهد این سیستم ضدآب و ضدگردوغبار است.
  • قابلیت دید در شب: سیستمهای حفاظتی داهوا به کمک فناوری های LED وIR CUT تصاویر باکیفیتی را در شرایط کم نور شبانه تهیه می کنند.
  • امنیت بالا: این محصولات قابلیتهای امنیتی بالایی دارند که با کمک آن می توانید دید کاملی بابت امنیت مکان مورد نظر داشته باشید.
  • مقاومت بالا: این محصولات در برابر ضربه و نوسانات محیط کار مقاوم و پایدار هستند.
  • نصب آسان: نصب دوربین مداربسته داهوا بسیار آسان است؛ حتی افراد غیرمتخصص نیز میتوانند به راحتی این دستگاه را نصب و راه اندازی نمایند.
  • ذخیرهسازی ابری: قابلیت ذخیره سازی ابری به کاربر این امکان را می دهد تا تصاویر را در فضای ابری ذخیره نماید و سپس با اینترنت به آن دسترسی یابد.
  • پشتیبانی فنی: شرکت دوربینهای مداربسته داهوا، با همراهی تیم پشتیبانی حرفه ای آماده ارائه خدمات در زمان بروز مشکل به خریداران گرامی است.
  • قابلیت دسترسی از راه دور: کاربران با استفاده از اینترنت میتوانند به تصاویر ضبط شده دوربین مداربسته داهوا از راه دور دسترسی داشته باشند.
  • قابلیت تنظیم چندگانه: با این ویژگی خریداران میتوانند تنظیمات گوناگون مانند حساسیت حرکت، برش تصویر، اضافه کردن تاریخ و زمان و ... را انجام دهند.
  • صرفهجویی در هزینه ها: کیفیت بالا و طول عمر مناسب این سیستم های حفاظتی سبب کم شدن هزینه ها می گردند.
  • دارای نمایندگی رسمی در ایران

 

معایب دوربین مداربسته داهوا

در زمینه سیستم های امنیتی و حفاظتی نام داهوا یکی از برند های شناخته شده محسوب می شود. کیفیت بالا، تنوع کالا و... از جمله رازهای محبوبیت دوربین مداربسته داهوا به شمار می روند. در مقابل تمام مزیت های این محصول، حقیقتاً عیبی نمی توان برای آن یافت؛ اما به طور کلی و با یک نگاه اجمالی شاید بتوان تنها عیب سیستم های حفاظتی داهوا را قیمت نسبتاً بالای آن بیان کرد. البته با پکیج دوربین مداربسته داهوا که برخی از شرکت ها ارائه می دهند، مشکل هزینه تا حدود زیادی برطرف شده است.

تکنولوژی های دوربین های مداربسته داهوا

تکنولوژی های دوربین های مداربسته داهوا

دوربین های مداربسته داهوا براساس دو تکنولوژی روز دنیا ساخته شده اند، این دو تکنولوژی شامل «دوربین HDCVI» و «دوربین IP» داهوا می شوند. تکنولوژی IP به معنای تولید دوربین مداربسته بی سیم یا تحت شبکه است. کیفیت دوربین مداربسته در هر دو تکنولوژی تا رزولوشن 4K ارتقاء داده شده است. دوربین های IP، دوربین های تحت شبکه به حساب می آیند که از سیم کشی و اتصالات RJ45، بهره مند هستند. دو مدل از دوربین مداربسته بی سیم که از این تکنولوژی پیروی می کنند، مدل های IP66 و IP67 هستند که مقاومت بدنه بالایی در شرایط نامساعد دارند. راه اندازی دوربین مداربسته بی سیم، ساده تر و آسان تر بوده، به نحوی که استفاده از این دوربین ها چالش سیم کشی سیستم حفاظتی را به حداقل رسانده است.

تکنولوژی HDCVI به عنوان استانداردی در صنعت دوربین مداربسته داهوا محسوب می شود که با استفاده از فناوری خاصی تصاویر و صدا را با وضوح بالا و از طریق «کابل کواکسیال» منتقل می کند. سیستم های حفاظتی تولید شده تحت این تکنولوژی تصاویر HD تولید می کنند و مدل های آن شامل Poc، Pro، Panorama، Liet، Cooper، Micro Size، Wiz Mind، WizSense، X86، Encoder و ATM می شوند. هر کدام از این مدل ها با نظارت دقیق، به عنوان تأمین‎کننده حفاظت و امنیت محل مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین مداربسته بی سیم

نتیجه گیری

دوربین های مداربسته داهوا که تحت دو تکنولوژی روز دنیا تولید می شوند، از بهترین و باکیفیت ترین دوربین های مداربسته دنیا به شمار می روند. اگر شما نیز قصد دارید که برای منزل یا محل کار خود دوربین مداربسته ای را نصب نمایید، بهتر است برای انتخاب بهترین برند و داشتن تصویر و صدای باکیفیت، فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. مسلماً یک کارشناس حرفه ای در این زمینه می تواند بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد. گروه فنی مهندسی ایمن موج ثامن آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی کامل به صورت کاملا رایگان به شما همراهان عزیز می باشد. در صورت نیاز به مشاوره و یا خرید به وب سایت ایمن موج ثامن مراجعه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nd4Kh21D
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
سینا رضایی :
1 سال پیش
دوربینای داهوا واقعا دوربینای قوی ای هستن ولی خب قیمتشونم خیلی ارزون نیست.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه