شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

وب سرویس پیامکی تابان اس ام اس

وب سرویس پیامکی یکی از خدمات جذاب تابان اس ام اس است که تنها با افزودن چند خط کد و از طریق API، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که پنل پیامک خود را به وب سایت یا اپلیکیشن تان اضافه نمایید. ساده ترین کاربرد این وب سرویس، برای ارسال کد فعال سازی یا ثبت نام به کاربران در زمان ورود به وب سایت یا برنامه است.

در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با مزیت استفاده از وب سرویس پیامکی تابان اس ام اس آشنا کنیم. اگر به دنبال یک روش منحصر به فرد برای تبلیغات و ارتباط بهینه با مشتریان خود هستید، حتما تا پایان همراه ما باشید.

وب سرویس پیامکی چیست؟

قبل از بررسی مزیت های این سرویس، اجازه دهید کمی به صحبت درباره تعریف و ماهیت یک وب سرویس اشاره داشته باشیم:

وب سرویس ها به برنامه هایی گفته می‎ شوند که در بستر اینترنت کار می کنند و از طریق استاندارهای تعریف شده ای، به رد و بدل کردن دیتا با سایر اپلیکیشن ها و پلتفرم ها می پردازند.

با توجه به این تعریف، وب سرویس پیامکی یک سرویس API است که وب سایت یا برنامه شما را به سامانه پیامکی که خریداری کرده اید، متصل می نماید. به این ترتیب، به صورت مستقیم و از طریق وب سایت، می توانید به مشتریان خود، پیامک ارسال کنید.

بیاید موضوع را با یک مثال، روشن تر نماییم:

زمانی که پنل پیامکی خود را در تابان اس ام اس فعال می کنید، می توانید بلافاصله وب سرویس پیامکی خود را نیز در اخیتار داشته باشید. حال یک کاربر قصد ورود به سایت یا اپلیکیشن شما را داشته و به کد ورود نیاز دارد. وب سرویس پیامکی به صورت اتوماتیک، کد مورد نظر را برای کاربر پیامک می کند.

وب سرویس پیامکی

همچنین با فعال کردن وب سرویس پیامکی، می توانید رسید خرید، پیامک خوش آمد گویی، کد فعال سازی و ... را هم به راحتی برای کاربران خود ارسال کنید. به عبارتی دیگر، کلیه ارتباط هایی که نیاز به دریافت و ارسال پیامک در بستر اینترنت را دارند، از طریق وب سرویس پیامکی تابان اس ام اس، در دسترس خواهند بود.

مزایای استفاده از وب سرویس پیامکی تابان اس ام اس

خب اکنون نوبت به بررسی مزایای استفاده از وب سرویس پیامکی تابان اس ام اس می رسد. اولین نکته ای که باید به آن اشاره کنیم، امکان مدیریت پیامک ها از طریق وب سایت است. به این ترتیب که می توانید به سادگی و با اعمال کردن تنظیماتی ساده، اس ام اس های خود را به صورت تکی یا انبوه و در بستر وب سایت یا اپلیکیشن، ارسال کنید.

عبور از بلک لیست هم یکی دیگر از مزیت های استفاده از وب سرویس پیامکی تابان اس ام اس است. شما به راحتی و با در اختیار داشتن یک خط خدماتی (از دیگر قابلیت های پنل پیامکی تابان اس ام اس) و در بستر اینترنت، پیامک های خود را به بلک لیست شماره های مختلف ارسال کنید که این امکان بیشتر با عنوان خدماتی تحت پنل پیامکی خدماتی در بین مردم شناخته شده است.

همچنین با داشتن یک وب سرویس پیامکی پیشرفته، پیامک های دریافتی خط خدماتی خود را به URL یا آدرس ایمیل، دوباره ارسال کنید. ارسال پیامک بر اساس الگو (پترن)، ارسال پیام صوتی در بستر اینترنت و ... از دیگر مزیت های این سرویس حرفه ای و سودمند محسوب می شوند .

دسترسی های وب سرویس پیامکی تابان اس ام اس

یکی از سوالات مهمی که ممکن است ذهن کاربران را درگیر نماید، این است که وب سرویس پیامکی تابان اس ام اس، چه دسترسی هایی را در اختیار مشتریان قرار می دهد؟ این دسترسی ها شامل دسترسی های ارسال و دریافت پیامک می شوند.

امکان ارسال پیامک انبوه یا ارسال پیامک به صورت تکی، دریافت میزان اعتبار، ارسال پیامک پیشرفته، امکان مشاهده پیامک های دریافتی، دریافت تعرفه ارسال و ... از جمله دسترسی های وب سرویس ارسال محسوب می شوند.

ارسال پیامک انبوه

مشاهده مشخصات پیام، حذف پیام دریافتی، بررسی پیامک های دریافتی، پیامک های دریافتی کاربران، انتقال ترافیک دریافتی و ... هم از مهم ترین دسترسی های دریافت محسوب می شوند.

علاوه بر موارد یاد شده، امکان ارسال پیامک منطقه ای، ارسال پیامک بر اساس شغل، ارسال پیامک به یک بانک شماره از پیش تعیین شده و همچنین ساخت دفترچه شماره، از دیگر دسترسی های وب سرویس پیامکی تابان اس ام اس محسوب می شوند.

تعرفه پایین، یکی از بهترین مزیت های وب سرویس پیامکی تابان اس ام اس

یکی از وجه تمایزهای مهم تابان اس ام اس با سایر پنل های پیامکی، تعرفه بسیار مناسب ارسال پیامک متنی و صوتی در بستر وب سرویس پیامکی است. این تعرفه شامل پیامک هایی که باید از بلک لیست هم عبور کنند، خواهد شد.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که پنل های متفاوتی در این شرکت به شما عرضه می شوند. تعرفه ارسال پیامک در این پنل ها متفاوت است و هرچقدر که به سراغ طرح های حرفه ای بروید، هزینه کمتری را برای هر اس ام اس پرداخت خواهید کرد.

ایجاد وب سرویس درخواستی

ممکن است شما علاقمند به استفاده از خدمات وب سرویس باشید، اما یک تیم فنی و برنامه نویس در اختیار نداشته باشید. تابان اس ام اس این مشکل را به راحتی حل می کند و وب سرویس اختصاصی و مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن، برای تان کدنویسی کرده و در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

بازگشت هزینه پیامک های ارسال نشده

جالب است بدانید که اگر به هر دلیلی، حتی یکی از پیامک های ارسال شده از سمت وب سرویس تابان اس ام اس، به مخاطب تحویل داده نشود، هزینه آن به حساب کاربری شما برگشت خواهد خورد. به این ترتیب، تمامی مبلغی که برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان از طری پنل پیامک و در بستر اینترنت پرداخت می کنید، صرف ارتباط مستقیم و قطعی با کاربران خواهد شد.

از سایر مزیت های وب سرویس پیامکی تابان اس ام اس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته
  2. 7 روز ضمانت برگشت وجه
  3. ایجاد خدمات پیامکی با ثبات
  4. امکان نصب انواع افزونه ها و ماژول های توسعه
  5. ثبت نام و اتصال سریع

کلام پایانی

این روزها که بسیاری از فرایندهای کسب و کار در بستر اینترنت انجام می شوند، لزوم ارتباط سریع و آنلاین با مشتریان، بیش از پیش احساس می شود. وب سرویس پیامکی تابان اس ام اس دقیقا به همین منظور راه اندازی شده و در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته است.

در این مقاله سعی کردیم شما را با این سرویس حرفه ای و کاملا سودمند آشنا کنیم. خوشحال می شویم مانند همیشه با ما در ارتباط بوده و پیشنهادها و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KkXSg2J2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه