شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شروع سفر پیچیده و سخت می تواند باعث شود که اصلا آن را شروع نکنید. بعد از گرفتن بلیط مشهد استانبول یا هر شهر دیگر کشور دیگر لازم نیست که یک سفر دیگر به تهران داشته باشید. تنها چمدان خود را ببندید و راهی نزدیک ترین فرودگاه بین المللی شوید. از آن جایی که استانبول نظر ایرانیان زیادی را به سمت خود جلب کرده است، فرودگاه های دیگر کشور مانند مشهد پرواز مستقیم به این شهر ترکیه دارند. در ادامه برایتان این شهرها را نام می بریم تا بدانید چطور زودتر سفرتان را به استانبول شروع کنید.

 

بلیط استانبول

 

استانبول؛ شهر محبوب گردشگران سراسر جهان

استانبول کلان شهر ترکیه است که در آن فرهنگ های مختلفی را می بینید. بعد از تهیه بلیط مشهد استانبول، در هر جای شهر که قدم بگذارید، جاذبه ای دیدنی از تاریخ و فرهنگ این شهر نظرتان را به سمت خود می کشاند. این شهر ترکیه جایی است که می توانید تجربه های مختلفی را برای خود رقم بزنید. طرفداران زیادی از سراسر جهان به استانبول سفر می کنند؛ چراکه هر جنس از تجربه را که بخواهید، در آن پیدا می کنید. این شهر مراکز خرید متنوع و مکان های تفریحی از نوع سرگرمی، تاریخی و طبیعت دارد تا کسی دست خالی این شهر را ترک نکند.

 

پروازهای شهرهای مختلف ایران به مقصد استانبول

در سال های اخیر ایرانیان فراوانی راهی استانبول شده اند. بعضی از آن ها برای کار رفته اند و بعضی دیگر خرید و تفریح در این شهر را انتخاب کرده اند. این تقاضای بالا برای سفر به این شهر باعث شده که لازم نباشد افراد از جاهای مختلف کشور راهی تهران شوند تا از آن جا به استانبول سفر کنند. در شهرهای دیگری می توانند با تهیه بلیط های مختلف مانند بلیط مشهد استانبول راهی این شهر تماشایی در ترکیه شوند.

 

·         پرواز از تهران به استانبول

تهران که پایتخت ایران است، اولین شهری است که همیشه پروازهایی به سمت استانبول دارد؛ پس در هر وقت از سال می توانید بلیط به این مقصد را تهیه کنید. این پروازها از فرودگاه امام خمینی که در شهر ری است، انجام می شود و معمولا بین ۳ تا ۳ ساعت و نیم طول می کشد.

 

·         پرواز از تبریز به استانبول

تبریز از شهرهای غرب کشور است که مردم آن، همیشه به استانبول سفر می کنند. به دلیل این رفت و آمد فراوان همیشه پروازهایی از فرودگاه این شهر، فرودگاه شهید مدنی، به استانبول انجام می شود. معمولا مدت پرواز بین این شهرها ۲ ساعت و نیم طول می کشد. همین فاصله کوتاه این مقصد را بین ترک های شهر تبریز و اطراف محبوب کرده است.

 

·         پرواز از ارومیه به استانبول

ارومیه هم مانند تبریز یکی از شهرهای غرب کشور است که به دلیل نزدیکی، همیشه به سمت استانبول پرواز دارد. پروازها از فرودگاه شهید باکری این شهر انجام می شود و در کمتر از ۳ ساعت به مقصد خود یعنی شهر زیبای استانبول می رسید. پرواز از این شهر به سمت استانبول سفر کوتاه و اقتصادی به حساب می آید.

 

پروازهای شهرهای مختلف ایران به مقصد استانبول

 

·         پرواز از اصفهان به استانبول

اصفهان یکی از کلانشهرهای ایران، همیشه شلوغ و پر از گردشگر از کشورهای مختلف است. این شهر هم به سمت استانبول پروازهای مستقیم و همیشگی دارد. از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به سمت استانبول حدود ۳ ساعت طول می کشد تا به مقصد برسید. اگر در این شهر و شهرهای اطراف آن زندگی می کنید، دیگر لازم نیست که به تهران یه شهر دیگری بروید تا به پرواز استانبول برسید.

 

·         پرواز از شیراز به استانبول

شیراز از شهرهای پرجمعیت جنوب کشور همیشه پروازهایی به سمت استانبول دارد. پرواز میان این دو شهر ۴ ساعت و نیم طول می کشد و به طور مستقیم از فرودگاه شهید دستغیب شیراز به سمت فرودگاه های استانبول پرواز می کنید. پروازهای این مسیر با ترکیش ایرلاین و ایران ایرتور انجام می شود.

 

·         پرواز از قشم به استانبول

از جزیره قشم هم می توانید بلیط سفر به استانبول را تهیه کنید. در لیست پروازهای فرودگاه این جزیره که به فرودگاه دیرستان هم معروف است، همیشه سفر به استانبول هم وجود دارد. اگر دلتان می خواهد که بعد از سفر به این جزیره دیگر به خانه خود برنگردید و از همین جا به سمت استانبول سفر کنید، این امکان همیشه برایتان فراهم است.

 

·         پرواز از مشهد به استانبول

لازم نیست از شرق کشور راهی تهران شوید تا به استانبول سفر کنید. با توجه به استقبال زیاد، می توانید با تهیه بلیط مشهد استانبول به این شهر بروید. در این سفر از فرودگاه شهید هاشمی نژاد این شهر حرکت می کنید و حدود ۴ ساعت بعد در شهر استانبول فرود می آیید.

 

خرید بلیط استانبول

 

خرید بلیط استانبول با ارزانترین قیمت در فلای تودی

شما می توانید بلیط مشهد استانبول خود را از فلای تودی تهیه کنید. به این سایت سر بزنید و برای تاریخی که مد نظرتان است، بلیط بخرید. اگر می خواهید که پرواز اقتصادی و در عین حال، خوبی را تجربه کنید، فلای تودی شما را راهنمایی می کند. در این سایت، می توانید تمام ایرلاین های فعال مسیر مشهد به استانبول را ببینید و خدمات و هزینه آن ها را به صورت آنلاین و در لحظه با هم مقایسه کنید. همچنین، بعد از تهیه بلیط می توانید هتل استانبول را هم در این سایت از میان متنوع ترین گزینه و در تمام مناطق این شهر رزرو کنید. فلای تودی مرجع ارزان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهد بود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ULxgEyqC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه