شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

برداشتن چربی شکم با لیزر

1 سال پیش ( 1402/2/19 )
 

برداشتن چربی شکم با لیزر

برداشتن چربی شکم با لیزر

برداشتن چربی شکم ( تامی تاک ) با لیزر یکی از روش های پرطرفدار برای کاهش چربی موضعی در مناطق مختلف بدن است. این فرایند با استفاده از لیزر، باعث شکستن سلول های چربی و جذب آن ها توسط بدن می شود. برخلاف روش های دیگر کاهش چربی موضعی، مانند لیپوساکشن، برداشتن چربی شکم با لیزر کمتر دردناک است و نیاز به زمان بهبودی کمتری دارد. این روش معمولاً به صورت دو نوع غیرتهاجمی و کم تهاجمی انجام می شود که در هر دو نوع، نتایج قابل مشاهده ای دارند. در این مقاله، به بررسی بیشتر روش برداشتن چربی شکم با لیزر و نکاتی که قبل و بعد از این روش باید رعایت شود، خواهیم پرداخت.

برداشتن چربی شکم با لیزر یا لیپولیزر چیست؟

لیزر لیپولیز یا لیزر لیپو، به مانند چربی یخ زدایی کرایولیپولیز (اما در طرف مخالف ترمومتر)، از انرژی لیزر برای گرم کردن چربی در یک منطقه خاص از بدن به دمای بسیار بالا استفاده می کند که باعث فرآیندی به نام آپوپتوز یا مرگ سلول چربی می شود. این کار بدون آسیب دیدن یا صدمه زدن به پوست بالای چربی صورت می گیرد.

هنگامی که سلول های چربی مردند، بدن به طور طبیعی این سلول ها را از طریق سیستم لنفاوی حذف خواهد کرد و آن ها توسط بدن دفع خواهند شد. اگرچه این روش رایجاً به عنوان "ذوب چربی" شناخته می شود، اما به طور فیزیکی چربی را مذاب نمی کند.

مزایای برداشتن چربی شکم با لیزر

  • ریسک عفونت در منطقه درمان شده کم است.
  • ریسک ایجاد جای زخم ناشی از روش برداشتن چربی شکم با لیزر، به حداقل می رسد.
  • دوره بازیابی کوتاه تر از برخی روش های دیگر است. شما معمولاً حدود یک هفته پس از عمل می توانید فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.

آمادگی قبل از عمل برای انجام لیپولیزر

برای آماده شدن برای روش لیپولیز با لیزر، پزشک شما به شما اطلاعات خاصی درباره چگونگی آماده شدن برای روش لیزر لیپولیز ارائه می دهد. او ممکن است به شما پیشنهاد دهد:

  • قطع داروهای ضد التهاب و خون گرم کننده ها دو هفته قبل از روش لیپولیز کنید. این داروها ممکن است با فرایند بهبودی بدن شما مداخله کنند.
  • فعالیت هایی که ممکن است با منطقه درمانی ایجاد تحریک کنند را حداقل یک هفته قبل از روش اجتناب کنید. این فعالیت ها شامل آفتاب گرفتن و ریش تراشی است.
  • مطمئن شوید که پزشک شما از هر بیماری یا دارویی که مصرف می کنید، آگاه است. او می تواند شما را در خصوص هراقدام احتیاطی لازم، مشاوره کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برداشتن چربی شکم هنگام سزارین ، به سایت دکتر ایزدپناه مراجعه کنید و مقالات مفیدی را در این زمینه بخوانید. همچنین، با مشاوره پزشک خود می توانید راهکارهای مناسبی را برای داشتن شکمی تندرست و جذاب بعد از زایمان پیدا کنید.

برداشتن چربی شکم

در طول عمل چه چیزی انتظار می رود؟

این روش معمولا کمتر از یک ساعت طول می کشد و شما در طول فرایند بیدار هستید. در بیشتر موارد، فقط یک جلسه مورد نیاز است، حتی اگر تصمیم داشته باشید روی چندین ناحیه از پوست خود این روش را انجام دهید.

گاهی اوقات، لیپولیزی با لیزر با لیپوساکشن سنتی ترکیب می شود که می تواند مدت و فرایند بازگشت به حالت عادی را افزایش دهد. با پزشک خود در مورد آنچه که می توانید انتظار داشته باشید، صحبت کنید. اگر تنها لیپولیزی با لیزر دریافت می کنید، نوبت شما مانند زیر خواهد بود:

  1. شما در یک محیط استریل آماده می شوید، احتمالاً در دفتر پزشک خود، و شلوار پزشکی یا لباس جراحی استریل دریافت می کنید.
  2. سپس بی حسی موضعی در ناحیه ای که می خواهید لیپولیزی را انجام دهید، تزریق می شود.
  3. در این روش، پزشک شما با یک برش بسیار کوچک در منطقه ای که توده چربی ناخواسته دارید، لیزر را زیر لایه بالایی پوست شما قرار می دهد و آن را از زوایای مختلف زیر پوستی حرکت می دهد. در این زمان، شما ممکن است حس گرما یا حتی حس سرما را تجربه کنید. به دلیل استفاده از بیهوشی، شما باید احساس درد کمی کنید.
  4. دهانه های چربی که توسط لیزر شکسته شده اند، به وسیله ماساژ یا جذب با مکنده، حذف می شوند، بسته به میزان چربی مذاب موجود.

پس از اینکه چربی حذف شد، شما می توانید بلند شوید، دور بزنید و تقریباً همه فعالیت های روزمره خود را در همان روز انجام دهید که از مطب پزشک خود خارج شدید.

عوارض و خطرات احتمالی

احتمالاً برای چند روز پس از انجام روش، با گیجی و درد کمی مواجه خواهید شد. اگر محل لیزر بعد از روش به درستی مراقبت نشود، ممکن است در معرض خطر عفونت و ایجاد جای جوش قرار گیرید. در موارد شدید، ممکن است لخته خونی رخ دهد. در صورت تجربه هرگونه تورم، درد یا انتشار غیرعادی، به دکتر خود مراجعه کنید. این روش به تازگی به کار گرفته شده است، لذا بسیار کمی در مورد احتمال بروز عوارض بلند مدت می دانیم.

آیا شما نیز به دنبال راهی برای از بین بردن چربی شکم خود هستید؟ با دستگاه های پیشرفته و فناورانه، این رویا به واقعیت تبدیل شده است. برای اطلاعات بیشتر و مطالعه مقاله مفصل درمورد برداشتن چربی شکم با دستگاه، به سایت دکتر ایزدپناه مراجعه کنید.

تفاوت روش لیپولیزر و کول اسکالپتینگ چیست؟

 لیپولیزر لیپوساکشن لیزری

در لیپوساکشن لیزری یا لیپولیزر از لیزر برای حذف چربی از زیر پوست استفاده می شود. دکتر این روش را در مطب انجام می دهد. فرد در طول این فرایند بیدار است، بنابراین دکتر یک بی حس کننده موضعی روی ناحیه ای که لیزر وارد آن می شود، اعمال می کند. سپس یک برش کوچک در پوست ایجاد می کند که به لیزر اجازه ورود به زیر پوست را می دهد. نور لیزر غلظت شده چربی را از زیر پوست ذوب می کند. پس از اتمام این مرحله، دکتر یک لوله کوچک را در همان منطقه قرار می دهد تا چربی مایع شده را جذب کند. سپس دکتر محل برش را بسته و پوشانده است. کل فرآیند حدود ۱ ساعت به ازای هر ناحیه طول می کشد.

کول اسکالپتینگ

کول اسکالپتینگ نسخه ای از کریولیپولیزیس است که روشی غیر جراحی برای رهایی از سلول های چربی اضافی است. برای این روش نیازی به برش در بدن نیست. کول اسکالپتینگ به صورت ایمن سلول های چربی در منطقه مورد نظر را منجمد می کند. سپس بدن با گذر زمان این سلول های چربی را به عنوان پسماند از بدن دفع می کند. این روش شامل قرار دادن یک دستگاه در منطقه درمانی است که سلول های چربی زیر پوست را منجمد می کند. سپس بدن این سلول های چربی را به عنوان پسماند پردازش می کند. هر جلسه کول اسکالپتینگ به مدت ۳۰ تا ۶۰ دقیقه در هر منطقه انجام می شود.

تفاوت نتایج دو روش لیپولیزر و کول اسکالپتینگ

نتایج لیپوساکشن با لیزر تقریباً فوری است. پس از کاهش تورم، فرد باید تغییری در قامت خود را مشاهده کند. با این حال، تغییرات بلند مدت ممکن است ماه ها طول بکشد تا قابل مشاهده باشد. بسیاری از افراد از نتایج لیپوساکشن با لیزر راضی هستند، به ویژه در مقایسه با دیگر روش های برداشتن چربی. برای مثال، یک آزمایش در مجله تراپی لیزری و زیبایی نشان داد که 61٪ از افراد با نتایج لیپولیز راضی بودند. در مقابل، 55.5٪ از افرادی که لیپوساکشن سنتی را تجربه کرده بودند، بی طرف یا ناراضی از نتایج خود بودند.

کول اسکالپتینگ

کول اسکالپتینگ به همان روش کریولیپولیز است که روشی غیر تهاجمی برای کاهش چربی اضافی می باشد و نیازی به برش در این روش وجود ندارد. در این روش، سلول های چربی موجود در ناحیه مورد نظر، به صورت ایمن تحت تاثیر سرما قرار می گیرند. سپس بدن این سلول های چربی را به عنوان فضای خالی باقی می گذارد. از جمله مزایای کول اسکالپتینگ نسبت به لیپوساکشن لیزری، زمان بازیابی کوتاه تر و ساده تر است. زیرا در این روش برشی صورت نمی گیرد و بنابراین زخم بیرونی وجود ندارد. بیشتر مردم می توانند بلافاصله پس از انجام روش کول اسکالپتینگ به فعالیت های روزانه خود بازگردند.

 هر جلسه کول اسکالپتینگ حدود 30-60 دقیقه به طول می انجامد. نتایج این روش ممکن است در مقایسه با لیپوساکشن لیزری کمی دیرتر ظاهر شود. برخی ممکن است پس از ۳ هفته تغییری در شکل بدن خود مشاهده کنند، اما برای دیدن تاثیر کامل این روش ممکن است تا ۲-۳ ماه زمان برود. بسته به مقدار چربی اضافی در ناحیه، ممکن است برای رسیدن به نتیجه دلخواه چندین جلسه لازم باشد. با این حال، بدن ممکن است پس از این زمان همچنان سلول های چربی را فرآوری کند، بنابراین تعداد جلسات لازم برای هر فرد مشخص نیست.

لیپولیزر شکم دکتر ایزدپناه

نتیجه گیری

لیپولیزر شکم یک روش پرکاربرد برای برداشتن چربی از منطقه شکم است که به صورت جراحی و غیر جراحی انجام می شود. این روش ها مزایا و معایبی دارند و باید با دقت و با مشورت پزشک انتخاب شوند. لیپولیزر شکم جزء روش های غیر جراحی است که باعث کاهش چربی در منطقه شکم می شود و معمولاً زمان بازیابی کوتاه تری نسبت به جراحی دارد. با این حال، برای داشتن نتایج دائمی، بهتر است با تغییرات سبک زندگی همراه شود.

اگر میخواهید زیبایی را به خود هدیه دهید این کار را به دکتر ایزدپناه بسپارید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دکتر ایزدپناه به نشانی http://www.drkambiz-izadpanah.com مراجعه کنید. همچنین برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به پیج اینستاگرام دکترکامبیز ایزد پناه سری بزنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/153G7KXi
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه