شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

موکت های مخصوص ادارات به دلیل دوام استثنایی، قابلیت تحمل نسبتا آسان و استفاده زیاد در فضاهای شلوغ، اغلب به عنوان جذاب ترین و مطلوب ترین گزینه برای زیباسازی شرکت ها در نظر گرفته می شوند. با توجه به انواع این محصولات، مشتریان می توانند به راحتی طراحی و ویژگی های فضای خود را مطابق با ترجیحات دلخواه تغییر دهند. از آنجایی که استقبال زیادی از این نوع تجهیزات شده است در متن حاضر به بررسی ویژگی ها و قیمت موکت اداری می پردازیم. در نهایت با بررسی چند نمونه پروژه موفق دلیل پیشنهادات خودمان را برای شما شرح می دهیم.

قیمت موکت اداری

مختصری در مورد موکت های اداری

موکت های مخصوص ادارات از جمله تجهیزاتی هستند که در کنار کف پوش ها و لمینت ها مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند. در نظر بسیاری از افراد علاقه مند انواع موکت اداری انتخابی برتر هستند؛ زیرا علاوه بر راحتی، تنوع طرح های مختلفی هم دارند. همچنین یکی از دلایل اصلی که طراحان داخلی، به استفاده از انواع موکت روی می آورند، سهولت در نصب آنها است. این ویژگی بهترین موکت اداری به ما کمک می کند تا موکت را به راحتی بلند کرده و حمل کنیم. در نتیجه مراحل نصب هم به سهولت پیش می روند. 

نکته دیگری که موجب محبوبیت این نوع محصولات شده، قابلیت نصب روی کف زمین است. به این معنی که می توان آن ها را مستقیماً روی کف زیرین نصب کرد و نیازی به لایه های مخصوص ندارند. در نتیجه ما تنها به قیمت موکت اداری و هزینه نصب آن فکر می کنیم و در نتیجه با صرفه جویی در زمان و البته هزینه ها روبرو هستیم.

نکته دیگری که این نوع تجهیزات را برای ادارات مناسب کرده است، ضایعات کم آنهاست. موکت های مورد استفاده برای ادارات کمترین ضایعات ممکن را دارند. این مسئله به این دلیل است که برش یا تنظیم بسیار کمی برای آنها لازم است تا در یک فضای معین قرار گیرند. این فاکتور به ویژه در مورد اتاق هایی با زوایای بد (قناس) بسیار کاربردی است.

فاکتورهای مؤثر بر قیمت موکت اداری

با توجه به نکاتی که گفتیم، می توانید ویژگی های یک موکت اداری خوب را در ذهن خودتان متصور شوید. اما برای درک بهتر، ما هم مؤلفه هایی را معرفی می کنیم تا زمان خرید و بررسی هزینه موکت اداری، تصمیم گیری خوبی داشته باشید.

انواع موکت اداری

در وهله اول متراژ مکانی که قرار است آن را موکت کنید، بر هزینه های شما سایه می اندازد. در واقع بسته به اینکه تنها یک یا دو اتاق را در نظر دارید یا می خواهید تمام فضای اداری خود را موکت کنید، باید هزینه مختلفی را در نظر بگیرید. مانند انواع کف پوش های اداری، قیمت این نوع تجهیزات هم به متر مربع محاسبه می شود.

نکته دیگری که باید زمان استعلام قیمت و البته برنامه ریزی برای شستشوی موکت اداری در نظر داشته باشید، جنس آن است. بدیهی است که قیمت موکت اداری با جنس پلی آمید نسبت به موکتی ساخته شده با پروپپلین و پلی استر بیشتر است. البته این نکته را در نظر بگیرید که کیفیت ارائه شده هم به مراتب بیشتر خواهد بود. به این معنی که شما با موکتی روبرو هستید که بافت خوبی دارد، تردد بسیار بالا را پشتیبانی کرده و ماندگاری زیادی خواهد داشت.

در نهایت فروشگاهی که از آن خرید می کنید هم می تواند در میزان هزینه پرداختی شما مؤثر باشد. چنانچه با مجموعه ای متبحر قرارداد بسته و وارد معامله شوید، مطمئن خواهید بود که محصول به دست آمده کیفیت لازم را هم دارد در نتیجه تمام ویژگی های یک موکت اداری خوب را به دست می آورید.

بهترین موکت اداری ایرانی کدام است؟

با توجه به هرآنچه که تاکنون گفته ایم، مهم است بدانیم که بهترین مارک موکت اداری در بازار چیست و چرا افراد آن را انتخاب کرده اند. با وجود اینکه می توانیم لیست بلند بالایی از برندهای خوب را در نظر بگیریم، ترجیح ما این است که شما را با موکت تایل The best آشنا کنیم. مشخصات این محصول برجسته را در جدول زیر مشاهده می فرمایید.

نام محصول

موکت تایل

نام برند

The best

نوع نخ

پلی آمید

نوع بافت

لوپ

کلاس تردد

بسیار بالا

اندازه ها

تایل های 50 در 50

 همان طور که مشاهده می کنید مولفه های ذکر شده در قیمت موکت اداری، همگی روی این محصول هم تأثیر دارند و خواهند داشت. همچنین محصول پیشنهاد ما تمام استانداردهای بین المللی و زیست محیطی را دارد تا بتواند گزینه مناسبی برای زندگی روزمره شما باشد.

بهترین موکت اداری ایرانی

در تولید این موکت از نخ های صددرصد پلی آمید استفاده شده است تا درجه مقاومت ۳۳ (ایده آل ترین مقاومت موکت برای فضای پرتردد) را ارائه دهد. نکته دیگری که باید به آن توجه شود، قابلیت پایین اشتعال پذیری موکت است. در واقع قابلیت ضد اشتعال این کف پوش که با شاخص BFL (بالاترین شاخص اشتعال) بررسی شده است، آن را به گزینه های منحصر به فرد برای انواع ادارات مختلف تبدیل کرده است.

ما از ماندگاری بالای موکت های مخصوص ادارات حرف زدیم و حالا وقت آن است بدانید که پشت موکت تایل The best شبیه به کف پوش های PVC است و در نتیجه هیچ وقت از بین نمی رود. این ترکیب بندی فوق العاده در تولید چنین محصولی باعث شده تا موکت عایق نویز هم باشد و هیچ صدایی را از خود عبور ندهد.

چه کسانی به ما اعتماد کردند؟

اجازه دهید بحث هایی مانند قیمت موکت اداری و ویژگی ها را کنار بگذاریم و از مشتریانی برای شما حرف بزنیم که این نوع موکت را خریداری و نصب کرده اند. احتمالا با بررسی میزان رضایت آنها متوجه دلایل پیشنهاد ما خواهید شد. در میان تمام پروژه های به ثمر رسیده تنها به معرفی دو مورد از آنها بسنده می کنیم تا بدانید این موکت اداری ایرانی طیف استفاده گسترده ای دارد.

اتاق های مجلس شورای اسلامی

مجموعه ما سه بار و در بازه های زمانی مختلف برای فرش کردن مجلس شورای اسلامی انتخاب شد. اولین بار سالن کمیسیون اصل 90، بار دوم سالن جلسه مجلس و بار آخر اتاق های مجلس شورای اسلامی را با موکت تایل از برند The best فرش کرده ایم. رضایت مسئولان سخت گیر این مکان نشان دهنده موفقیت ما در این پروژه است.

شرکت کاربین بهبرد (واقع در یوسف آباد)

طراح و نماینده این شرکت هم موکت تایلی با رنگ طوسی را برای جلوه دهی به فضای کاری خودشان انتخاب کردند. آنها قصد داشتند با انتخاب این رنگ خنثی، زیبایی دکوراسیون داخلی خود را چند برابر کنند. پس از نصب و استفاده از خاصیت ضد چروکی این موکت اداری بسیار راضی بوده اند.

جمع بندی مبحث قیمت موکت اداری

در متن پیش رو سعی کردیم مولفه های مختلفی که بر قیمت موکت اداری تأثیر می گذارند را با هم بررسی کنیم. مشاهده کردید که تمامی این مؤلفه ها بر هزینه موکت تایل برند The best هم تأثیر دارند. همچنین ویژگی های خاص این نوع موکت باعث شده است تا مشتریان مختلفی آن را سفارش دهند و از مزیت های آن بهره ببرند. اگر انتخاب شما هم خرید این محصول است می توانید از پل های ارتباطی گامان تزئین جاوید استفاده کرده و توضیحات نهایی را از کارشناسان ما بخواهید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Y4W92eow
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه