شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

این روزها، با توجه به شیوع بیماری های مختلف که گاهاً از طریق دست های آلوده به بدن ما منتقل می شوند، نیازمند شست و شوی مداوم دست ها هستیم. با هر بار شست و شو برای خشک کردن دست ها اگر بخواهیم با دستمال های کاغذی اینکار را انجام دهیم لطمه جدی به محیط زیست خود می زنیم. از طرفی، استفاده از حوله ها به دلیل استفاده بی شمار از آن، خود عامل انتقال ویروس و باکتری در محیط است. بنابراین توصیه می شود برای رعایت بهداشت، صرفه جویی در هزینه ها و حفظ محیط زیست، از دست خشک کن های برقی در سرویس های بهداشتی، علی الخصوص سرویس های بهداشتی مکان های عمومی، استفاده کنیم.

 دست خشک کن چیست؟

دست خشک کن برقی وسیله ای برای خشک کردن دست است که غالباً در سرویس های بهداشتی مکان های عمومی، ادارات، منازل، کارخانجات ها و... استفاده می شود و با توجه به محیط قرارگیری، در ابعاد و توان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.که با توجه به توان هر دستگاه سرعت خشک کردن دست متفاوت می باشد.

دست خشک کن های برقی

مهم ترین چالش در انتخاب دست خشک کن برقی، میزان مصرف آن می باشد. با توجه به اینکه صندوق جهانی طبیعت (WWF)، هرساله یکسری توصیه برای پیشگیری و مبارزه همزمان با گرمای بیش از حد هوا منتشر می کند و از طرفی استفاده از دستگاه های برقی همه گیر شده است لذا این سازمان و ارگان های طرفدار محیط زیستی، بر روی استفاده از دستگاه های کم مصرف برقی بسیار تاکید می کنند. ما در این نوشتار، تلاش می‎ کنیم، کم مصرف ترین دست خشک کن های برقی را بعنوان بهترین جایگزین برای نمونه های کنونی که در حال حاظر در اغلب مکان های عمومی استفاده می شوند، معرفی کنیم.

مزایای استفاده دست خشک کن

یکی از مهم ترین ویژگی های دست خشک کن های برقی، صرفه جویی در هزینه و کاهش مصرف بی رویه ی دستمال های کاغذی می باشد. از این رو کمک بزرگی در حفظ درختان و محیط زیست می شود. از دیگر ویژگی های دست خشک کن های برقی در مکان های عمومی، سرعت بالای آنها ست که در زمان شلوغ بودن سرویس بهداشتی باعث کاهش توقف افراد شود. گرمای دست خشک کن های برقی، قادر است 80 درصد باکتری های روی دست را از بین ببرد و همین موضوع، این روش خشک کردن دست را از دیگر روش ها متمایز می کند.

 دست خشک کن های برقی استیبل الترون

دست خشک کن های برقی هوای گرم و سرد استیبل الترون، ساخت آلمان می باشند و استفاده از قطعات بسیار با کیفیت موجب عمر طولانی دستگاه شده و هیچ نگرانی در خصوص از کارافتادن دست خشک کن در محل سرویس های عمومی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد. دست خشک کن های استیبل الترون، دارای سنسورهای هوشمند مادون قرمز دقیقی هستند که با قرار گرفتن دستان شما در زیر دستگاه بلافاصله فعال شده و با فاصله گرفتن دست ها، بصورت اتوماتیک غیرفعال می شود. پوشش مقاوم و طراحی زیبای این دست خشک کن ها، از ویژگی های شاخص این محصول بشمار می رود.

برای آشنایی شما با دست خشک کن های مرغوب، دو نمونه از بهترین مدل های موجود در بازار را که ساخت آلمان می باشند، معرفی می کنیم:

1.     دست خشک کن برقی استیبل الترون مدل Ultronic S 

دست خشک کن برقی استیبل الترون Ultronic S، با دورنگ سفید و سیلور، با بدنه بسیار مقاوم از جنس آلومینیوم سخت در گروه دست خشک کن های با سرعت بالا به صورت توربو می باشد. فن بسیار قوی این دستگاه با سرعت 300 کیلومتر در ساعت، دست ها را در زمان کمتر از 15 ثانیه خشک می کند . مصرف برق این دست خشک کن 910 وات است و با وجود مصرف اندک و سرعت بالا، زمان کوتاهی را برای خشک کردن دست نیاز دارد.

دست خشک کن برقی استیبل الترون Ultronic S

این دستگاه به دلیل نداشتن سیستم گرمایشی، جزو دست خشک کن های کم مصرف بوده و دمای هوای خروجی متناسب با دمای محیط می باشد.

ویژگی های دست خشک کن برقی استیبل الترون Ultronic S

مهم ترین ویژگی های این دست خشک کن، عبارتند از:

  • خشک کردن سریع دستها زیر 15 ثانیه
  • بدنه مقاوم آلومینیومی
  • بهترین گزینه برای مکان های عمومی شلوغ بدلیل سرعت دستگاه
  • عملکرد بهداشتی و بدون تماس دستها با استفاده از حسگرها
  • مصرف بسیار کم برق
  • راندمان بالا و عمر طولانی

2.     دست خشک کن برقی استیبل الترون مدل HTT 5

 دست خشک کن HTT 5 در دو رنگ، با طراحی بسیار زیبا و بدنه مقاوم از جنس آلومینیوم سخت بوده و با قدرت 2600 وات و همراه با سیستم گرمایشی و فن بسیار قوی بهترین گزینه برای سرویس های بهداشتی عمومی با ترافیک بالا می باشد. این دستگاه بسیار با کیفیت و ساخت کشور آلمان بوده و سابقه استفاده 15 ساله در کشور را داشته و همچنان با کارایی کامل در حال کار می باشد.

دست خشک کن برقی استیبل الترون مدل HTT 5

ویژگی های برتر دست خشک کن برقی HTT 5

بارزترین ویژگی های این دستگاه، عبارتند از:

  • بدنه مقاوم آلومینیومی
  • خشک کردن دست ها با هوای گرم و مطبوع
  • از بین بردن 80درصد میکروب ها و باکتری های موجود در سطح دست
  • مصرف انرژی بهینه
  • خشک کردن دستها در مدت زمان خیلی کم
  • بدون نیاز به سرویس و روش های نگهداری خاص
  • نصب فوق العاده آسان
  • قدرت گرمایشی 2600 وات
  • دارای عمر بسیار طولانی

 سخن آخر

اگر برای سرویس بهداشتی مکان های عمومی مثل رستوران ها، تالارها، پاساژها، سینما و یا استفاده شخصی خود به دنبال راه حلی بهداشتی ، مقرون به صرفه، با کیفیت و با دوام هستید قطعا خرید دست خشک کن برقی استیبل الترون، می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. به منظور رعایت بهداشت و همچنین بهینه سازی مصرف انرژی، تمامی محصولات این گروه دارای سنسورهای مجاورتی مادون قرمز بسیار دقیقی هستند که با قرار گرفتن دستان شما در فاصله 6 الی 12 سانتی متری محل خروجی هوا، دستگاه را روشن کرده و بلافاصله پس از دور شدن دستان شما، دستگاه را خاموش می نمایند. انواع دست خشک کن های برقی با 2 سال ضمانت و 5 سال خدمات پس از فروش، در فروشگاه آریاتیس موجود می باشند. کافیست برای تهیه محصول مورد نیاز خود، به سایت گروه آریاتیس؛ مرجع فروش انواع دست خشک کن برقی، به آدرس https://aryatisgroup.com مراجعه نموده و جزئیات دقیق محصولات را همراه با تصاویر و ویدیوهای مربوطه مشاهده کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qwkCSmDH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه