شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چرا کارتریج پمپ هیدرولیک می خریم. بودن این قطعه چه ضرورتی در صنعت دارد؟ کارتریج پمپ هیدرولیک به عنوان یک قطعه کوچک اما حیاتی در سیستم های هیدرولیک استفاده می شود. این قطعه در اثر حرکت دریچه هایی که سیال را به روغن پمپ می کند، عملکرد بهینه پمپ هیدرولیک را تضمین می کند.

بدون بخش کارتریج در پمپ هیدرولیک، سیال نمی تواند به طورمنظم جریان یابد. در نتیجه کیفیت عملکرد پمپ تحت تاثیر قرارگرفته و باعث نقص در سیستم می شود. به همین دلیل خرید کارتریج پمپ هیدرولیک برای حفظ کیفیت و عملکرد بهینه سیستم، ضروری به نظرمی رسد.

راهنمای جامع خرید کارتریج پمپ هیدرولیک

مطالبی در رابطه با کارتریج پمپ هیدرولیک که نمی دانستید

کاتریج پمپ هیدرولیک از چندین قطعه تشکیل شده که هر قسمت آن برای عملکرد موثر و بهینه پمپ هیدرولیک بسیار حائز اهمیت است. برخی از اجزا عبارتند از:

بدنه:

بدنه عموماً از فلزات سبک و مقاوم ساخته شده وبعنوان یک کیس برای سایر قطعات به کار می رود.

محفظه پمپ:

 محفظه پمپ اغلب از فولاد ساخته شده و قسمتی از بدنه است که حجم مایع را نگه می دارد تا آنرا پمپ کند.

دریچه ورودی و خروجی:

دریچه هایی از جنس فولاد که دریچه ورودی به محفظه پمپ متصل می شود تا مایع به داخل پمپ جذب شود. دریچه خروجی هم جهت خروج مایع از کارتریج به سایر بخش‎ها، متصل می شود.

سیستم پروانه و توربین:

یک پروانه جریان دهنده که مایع را از دریچه ورودی جذب کرده و به سیستم توربین منتقل می کند. توربین با چرخش در کنار پروانه، مایع را به دریچه خروجی هدایت می کند.

قطعات سیل:

سیلی ها برای جلوگیری از نشت آب و روانکاری مایع در درون کاتریج پمپ هیدرولیک قرار می گیرند و از موادی نظیر نئوپرن یا پلی یورتان تهیه شده اند.

میله و شفت:

شفت پمپ نقش اصلی در چرخش پروانه و توربین ایفا می کند. میله نیز به پمپ قطعه دیگری همچون پیستون که وسیله ضروری چرخشی است، وصل است.

رینگ ها:

رینگ ها برای قرار گرفتن در فواصل بین قطعات شفت و کاسه نمد، جهت ایجاد فضای مخصوص بین قطعات و کاهش سایش و ساییدگی استفاده می شوند.

کاسه نمد:

حفره ای درونی در کاتریج است که به صورت نیمه گرد و از جنس فولاد تولید می شود و طراحی و ساخت آن برای انتقال فشاربالا، مهم است.

پیستون:

 پیستون درون کاسه نمد حرکت می کند و باعث تحریک مایع درون کاسه نمد و ایجاد فشار مورد نیاز می شود.

 

نکته ای که درباره انواع کارتریج پمپ هیدرولیک باید بدانید

کارتریج های پمپ هیدرولیک به تفکیک نوع در دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که به شرح زیر هستند:

1.کارتریج پمپ دنده ای

کارتریجی است که شامل دو دنده است که به وسیله پایه و کاسه ی پمپ در قسمت جلو و عقب نصب می شوند. وقتی این دو دنده به هم متصل می شوند، در حین چرخش، فضای بین آنها کوچکتر می شود، در این حالت مایعات هیدرولیک جذب و به سمت خروجی پمپ فرستاده می شوند.

2.کارتریج پمپ پیستونی

در این نوع کارتریج، پیستون به سیلیسیلیک وصل شده و مایعات هیدرولیک به وسیله فشار زیاد، به سمت خط خروجی پمپ منتقل می شوند.

3.کارتریج پمپ وینچ

در کارتریج پمپ وینچ، یک مدار برای کنترل پمپ وجود دارد که شامل یک شیر و یک باک هیدرولیکی است. وقتی شیر باز می شود، مایعات هیدرولیک در پمپ قرار گرفته و به خط خروجی پمپ فرستاده می شوند.

4.کارتریج پمپ موتور

در این نوع کارتریج، موتور پمپ با استفاده از نیروی الکتریکی، چرخش را تنظیم کرده و مایعات هیدرولیک را به خط خروجی پمپ منتقل می کند.

 

انواع مارکهایی کارتریج پمپ هیدرولیک عرضه شده در هیدلند :

فروشگاه هیدلند در زمینه فروش لوازم هیدرولیک و پنوماتیک، دستگاههای صنعتی و راهسازی و همچنین فروش هیدروموتور و انواع پمپ های هیدرولیک و شیرآلات فعالیت اساسی دارد.

در زمینه انواع کارتریج پمپ هیدرولیک که در این مجموعه عرضه می شود می توان به کارتریج پمپ هیدرولیک دنیسون، کارتریج پمپ هیدرولیک مشهد، کارتریج پمپ هیدرولیک توک مک، کارتریج پمپ هیدرولیک ویکرز و کارتریج پمپ هیدرولیک ولجان اشاره کرد.

 

1.کارتریج پمپ هیدرولیک دنیسون :

کارتریج پمپ هیدرولیک برند دنیسون مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان صنعتی است. این پمپ ها به طور معمول بسیار مطمئن عمل می کنند و به کاربران اجازه کاربرد راحت می دهند.کارتریج پمپ هیدرولیک دنیسون می تواند در دنده ها بالای 90% بازدهی داشته باشد.

 پمپ هیدرولیک دنیسون بسیار ساده نصب شده و قابل تعویض یا تعمیر است، به این معنی که در صورت نیاز به تعمیر، کارتریج پمپ را می توان به سرعت تعویض کرد. از طرفی مواد باکیفیت برای ساخت کارتریج پمپ هیدرولیک دنیسون استفاده شده که باعث عمر طولانی آن شده است.

2.کارتریج پمپ هیدرولیک ولجان:

طراحی و ساخت این محصول بااستفاده از مواد باکیفیت و فرآیندهای تولیدی دقیق صورت گرفته که منجر به اطمینان از عملکرد بدون نقص درازمدت آن شده است. این کارتریج ها در سیستم های صنعتی که بی وقفه کار می کنند، بخصوص در فشار زیاد و تغییرات دمایی بالا، قابلیت کارکرد خوبی دارند.

کارتریجهای ولجان دارای نصب ساده و تعویض سریع در سیستم هیدرولیک بوده و در صورت نیاز به تعمیرات یا تعویض، زمان و هزینه کمی بهمراه دارند. همچنین، جابجایی دقیق و بدون نویز جریان هیدرولیکی دراین کارتریجها، کنترل دقیق و موثرتری بر فرآیندهای صنعتی دارد. در نهایت امکان پشتیبانی و خدمات پس از فروش از طرف تولید کننده، از دیگر امتیازات این نوع کارتریجها می باشد.

3.کارتریج پمپ هیدرولیک ویکرز:

کارتریج پمپ هیدرولیک ویکرز با داشتن ابعاد کوچک، فشار و جریان قابل تنظیمی دارند. دارای طول عمرمفید و کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده و به کاهش هزینه های نگهداری کمک می کنند. قابلیت نصب و استفاده آسان با برقراری اتصال مستقیم به بخش های دیگر سیستم هیدرولیکی، از دیگر امتیازات این نوع کارتریجها می باشد.

همچنین در شرایط سخت محیطی، مثل دما و فشار بالا و لرزش های بی وقفه به راحتی کار می کنند. از این نوع کارتریجها می توان در برنامه های صنعتی و تجاری، کشاورزی، ساختمانی و ماشین آلات استفاده کرد.

4.کارتریج پمپ هیدرولیک (مشهد):

صنایع هیدرولیک ایران (مشهد) یکی از تولیدکننده های نامی ایران است که پمپ هایی با سرعت 2400 دور بر دقیقه تولید می کند. میزان بازده حجمی کاتریج پمپ تیغه ای تولیدی توسط این مجموعه 85 تا 90 درصد است و حداقل سرعت آن 600rpm می باشد.

5.کارتریج پمپ توک مک:

برندهای مطرح توک مک از روی برند ویکرز ساخته شده است. صدای بسیار کم، یکی از مزیت هایی است که این برند را برای خریداران استثنا ء کرده است.

انواع کارتریج پمپ هیدرولیک

اگر خریدار کاتریج پمپ هیدرولیک هستید این نکات می تواند به شما کمک کند 

برای انتخاب کاتریج پمپ هیدرولیک مناسب توجه داشته باشید که

  1. به نوع و مقدار فشار مورد نیاز دقت کنید. گزینه فشار، توانایی پمپ را در حفره هیدرولیکی و تحمل پلاگین تعیین می کند.
  2. نوع مایعی که قصد پمپاژ آن را دارید نقش مهمی در انتخاب کاتریج پمپ هیدرولیک دارد. برای این منظور با سازندگان کاتریجهای مختلف مشورت کنید تا شرایط پمپاژ شما را بررسی کنند.
  3. نقش شرایط محیطی را دست کم نگیرید. شما باید اطمینان حاصل کنید که سطح سر پمپ، آبشار آزاد مورد نظر شما را تامین می کند.
  4. باید مطمئن شوید که حداکثر جریان مجاز استفاده شده توسط کاتریج پمپ هیدرولیک مناسب است. جریان باید براساس نیازهای سیستم هیدرولیک مورد نظر تعیین شود.
  5. برای انتخاب کاتریج پمپ هیدرولیک ، فشار و جریان را به طور مستقل و با دقت تنظیم کنید.
  6. باید اندازه کاتریج پمپ هیدرولیک را بر اساس سیستم هیدرولیک مورد نظر تعیین کنید. کاتریجهای بزرگتر برای سیستم های بزرگ و کاربردهای صنعتی استفاده می شوند، در حالی که کاتریج های کوچکتر برای کاربردهای خانگی کاربرد دارند.

 

درنهایت

جهت آشنایی بیشتر، استعلام قیمت و یا خرید هریک از برندهای ذکر شده کاتریج پمپ هیدرولیک، شما را به دیدن سایت فروشگاهی هیدلند به نشانی hydland.ir دعوت می کنیم.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/pGXWAgkR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه