پنجشنبه, ۱۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 1 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز
سخنگوی وزارت صنعت:

افزایش قیمت خودروهای مونتاژی فقط با مجوز شورای رقابت

1 سال پیش ( 1402/2/13 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از خودروبانک، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد که افزایش قیمت خودروهای مونتاژی نیازمند اعلام قیمت توسط شورای رقابت است. در صورتی که شرکتی اقدام به افزایش قیمت خودروها کرده باشد، باید هزینه ها را به حالت قبلی بازگرداند.

با اظهارات امید قالیباف، مشخص شد که در مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودرو، بیش از 208 هزار نفر از متقاضیان ثبت نام کرده اند و تحویل خودروی آنها به سال 1403 موکول شده است. این افراد در مهلت تعیین شده برای تغییر نوع خودرو به سامانه یکپارچه مراجعه کرده و نسبت به تغییر نوع خودرو برای تغییر اولویت بندی اقدام کرده اند.

افزایش قیمت خودروهای مونتاژی فقط با مجوز شورای رقابت

در خصوص افزایش قیمت خودروهای مونتاژی، امید قالیباف اعلام کرد که هیچ گونه افزایش قیمت این خودروسازان مجاز نمی باشد. سازمان حمایت به این شرکت ها اعلام کرده است که تغییر در قیمت خودروها مجاز نیست و شورای رقابت نیز آنها را به عدم افزایش قیمت خودرو توصیه کرده است. به علاوه، تا زمانی که شورای رقابت قیمت ها را اعلام نکند، خودروسازان مونتاژی مجاز به افزایش قیمت نیستند.

قالیباف تأکید کرد که هرگونه افزایش قیمت خودروهای مونتاژی منوط به اعلام قیمت توسط شورای رقابت است. در صورتی که شرکتی تصمیم به افزایش قیمت خودروها گرفته باشد، باید هزینه ها را به حالت قبلی بازگرداند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oOIP7wM5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
اصغری :
1 سال پیش
سلام شرکت های خودرو سازان مونتاژی ، حرف های شورای رقابت و وزارت صمت را کشک هم حساب نمیکنن از این طرف شورای رقابت و وزارت صمت بیانه میدن که نباید قیمت خودروهای مونتاژی افزایش پیدا کنه از اونطرف خودروسازان مونتاژی هر چقدر دلشان بخواهند قیمت ها را بالا می‌برند فقط این وسط مردم سر در گم شده اند که در آخر باید با قیمت جدید پول واریز کنن به حساب خودروسازان مونتاژی کی به کیه 2+2=5
سلطانی :
1 سال پیش
آخرش معلوم نشد حرف آخر رو کی میزنه.خودروسازا برا خودشون شدن یه دولت.حرف احدی رو هم گوش نمیدن.مردم سرگردان موندن مبلغ جدید باید جور کنن یا نه.حرف یکی دو تومن هم نیس لامصب.خلاصه یه استرس دیگه هم به استرسامون اضاف شده.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه