شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اخذ ایزو برای صادرات

1 سال پیش ( 1402/2/14 )
 

هدف اساسی اخذ گواهینامه ایزو این است که اطمینان حاصل شود که محصولات و خدمات ایمن، قابل اعتماد و با کیفیت هستند. در بحث صادرات اکثر مواقع از شما پرسیده میشود که ایا تا به حال گواهینامه CE را دریافت کرده اید؟ شاید ندادید که CE چیست؟ و چگونه می توان نشان CE را دریافت کرد؟ با ما همراه باشید تا در ادامه مقاله با گواهینامه CE اشنا شوید.

گواهینامه CE

شما به عنوان سازنده محصول، مسئولیت اعلام انطباق با تمامی الزامات را به عهده دارید. برای چسباندن علامت CE به محصول خود نیازی به مجوز ندارید، اما قبل از انجام این کار، باید:

  • اطمینان از انطباق با تمام الزامات مربوطه در سراسر اتحادیه اروپا
  • تعیین کنید که آیا می توانید محصول خود را به تنهایی ارزیابی کنید یا باید یک سازمان آگاه را درگیر کنید.
  • یک پرونده فنی برای مستندسازی انطباق جمع آوری کنید: درباره اسناد فنی اطلاعات کسب کنید.
  • پیش نویس و امضای اعلامیه انطباق اتحادیه اروپا

هنگامی که محصول شما دارای علامت CE باشد. در صورت درخواست مقام ملی صلاحیت دار باید تمام اطلاعات و اسناد پشتیبانی مربوط به نشان CE را به آنها ارائه دهید.

نشان صادراتی Ce چیست؟

گواهی انطباق اروپا Ce علامتی است که نشان می دهد محصولی که به آن چسبانده شده مطابق با دستورالعمل های ایمنی محصول اتحادیه اروپا است. این دستورالعمل های اتحادیه اروپا در مورد تمام محصولاتی که قرار است برای اولین بار در منطقه اقتصادی اروپا مورد استفاده قرار گیرند، اعمال می شود.

مشاوران CE در خدمات صنعتی KPSG دقیقاً می دانند که برای به دست آوردن گواهی انطباق برای اروپا برای محصولات صنعتی شما چه چیزی لازم است و چه چیزی لازم نیست. قبل از اینکه بتوانید از علامت CE استفاده کنید، بسیاری از مسائل پیش می آید، مانند دستورالعمل ها و استانداردهای اتحادیه اروپا، اینکه چه کسی مسئول چه چیزی است، آیا سازمان اطلاع رسانی مورد نیاز است، چقدر محصولات صنعتی ایمن هستند، چه دستورالعمل هایی مورد نیاز است، چگونه می توانیم از صنعت محافظت کنیم.

اخذ گواهینامه ایزو

چطوری نشان صادراتی یا CE شرکت شما را ارتقا میدهد؟

نشان صادراتی یا گواهینامه CE تضمین می کند که محصولات و خدمات از استانداردهای قابل مقایسه ای برخوردار هستند به طوری که در سطح بین المللی; تجارت می تواند بدون دردسر اتفاق بیفتد. توجه به این نکته ضروری است که ایزو هیچ سازمان یا شرکتی را تأیید نمی کند.
ارزیابی توسط نهادهای خارجی که به عنوان نهادهای شخص ثالث یا نهادهای صدور گواهی نیز شناخته می شوند، انجام می شود. این نهادهای شخص ثالث پس از بازرسی قطعی گواهینامه ایزو را می دهند.

 به همین ترتیب، گواهینامه ایزو برای صنعت واردات و صادرات به عنوان مهر تایید یا تضمینی عمل می کند که سازمان بر اساس هنجارهای عالی تعیین شده توسط ایزو اجرا می شود و به این ترتیب ارتقا میابد.

و بیانگر این است که محصولات یا خدمات آن قابل اعتماد هستند و در مقابل محصولات غیر گواهینامه می توانند انتخاب بهتری باشند.

  • فرآیند صدور گواهینامه CE برای صنعت واردات و صادرات چگونه است؟
    درخواست و قرارداد
  • تکلیف تیم حسابرسی
  • نمای سند
  • بررسی مستقل ممیزی گواهینامه
  • اطلاعیه صدور گواهینامه
  • ممیزی نظارتی
  • ارزیابی مجدد

روند صدور گواهینامه فراتر می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر فرآیند صدور گواهینامه با EIQM تماس حاصل فرمایید.

گواهینامه ایزو برای صنعت واردات و صادرات از یک سو برای رشد هر اقتصادی بسیار حیاتی است و از سوی دیگر تأثیر قابل توجهی بر محیط زیست دارد. با این حال، با کمک گواهینامه های ایزو برای صنایع واردات و صادرات، سازمان ها می توانند سود، پایداری محیطی و تداوم کسب و کار را از جمله موارد دیگر تضمین کنند .

صدور گواهینامه CE برای صنعت واردات و صادرات

چه مدارکی برای صدور CE لازم است؟

ابتدا باید بررسی کنید که CE به محصول شما تعلق میگیرد یا خیر مثلا اسباب بازی، محصولات الکترونیکی، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات فناوری، لوازم خانگی و محصولات سازگار الکترومغناطیسی و... نمونه ای از محصولاتی هستند که شامل اخذ CE میشوند.

سپس بررسی کنید که ایا مرجع صدور شما شرکت شما را از نظر صدور گواهینامه حمایت میکند یا خیر.

در مرحله بعد شما باید تمامی اسناد و مدارک شرکت که جواز تاسیس و پروانه بهره برداری ، اگهی ثبت برندو... را ارائه دهید.

مدت صدور تمام گواهینامه های ایزو از مراجع صدور معتبر 3 سال است. و بعد از باید مجدد اخذ بفرمایید .

در هر مرحله میتوانید به سایت ما مراجعه فرمایید تا با نحوه عملکرد و اجرایی کردن استاندارد خود اشنا شوید.

کلام پایانی در رابطه با اخذ استاندارد CE

درنتیجه میتوان گفت با دریافت گواهینامه صادرات، امکان افزایش تجارت در بازارهای فعلی و جدید برای شما ایجاد میشود علاوه بر این، بهبود کلی در کیفیت خدمات/محصول ارائه شده به مشتری وجود دارد. داشتن یک گواهینامه در محل، مزیت مشخصی نسبت به سایر رقبا ایجاد می کند و به توانایی شما در جذب مشتری کمک می کند.

ماموریت ما ارائه راه حل های تجاری مقرون به صرفه، رقابتی و عملی برای کمک به سازمان ها برای دستیابی به گواهینامه ایزو توسط مرجع صدور EIQM در زمان سریع است و رویکرد ما ساده و قابل درک است.

مرجع سایت:
eiqm.ir

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/i7T2ZCGR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه