شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

 بازرگانی فولاد آیرومارت

بازرگانی فولاد آیرومارت، از جمله مراکز تامین مقاطع فولادی و آهن آلات در بازار است که با گرد هم آمدن پیشکسوتان این بازار و فعالان اتحادیه آهن فروشان تهران، تشکیل شده است. بیش از 30 سال تجربه موفق فعالیت در این زمینه، موجب شده تا آیرومارت به مرکزی معتبر برای استعلام قیمت روز انواع مقاطع فولادی و خرید مطمئن آن ها تبدیل شود. 

آیرومارت، سبدی کامل از تمامی مقاطع فولادی و استیل و همچنین فلزات رنگی را در کنار خدمات برشکاری، رزوه زنی، گالوانیزه کردن و انبارداری مدرن به مشتریان عرضه می کند تا با آسودگی خیال به تامین نیازهای خود بپردازند.

آیرومارت، مرجعی برای استعلام قیمت آهن آلات

با توجه به وجود بسیاری سودجویان در بازارهای مختلف، همواره کمک گرفتن از مرجعی شفاف که قیمت های روز را در اختیار شما قرار می دهد، از خریدهای نامطمئن جلوگیری می کند. با توجه به نوسانات بسیار زیادی که بازار مقاطع فولادی به دلیل تغییرات زیاد نوسان دلار، قیمت مواد اولیه و عرضه و تقاضا را تجربه می کند، استعلام قیمت روز آن ها اهمیت زیادی دارد. 

شرکت بازرگانی پیشرو صنعت نفت آسیا با نام تجاری آیرومارت، مرجعی آنلاین است که قیمت روز مقاطع فولادی را از طریق وبسایت، کانال تلگرام و سایر پلتفرم های مجازی در اختیار کاربران و خریداران آهن آلات قرار می دهد. 

به روز بودن قیمت ها در آیرومارت، این موقعیت را برای شما فراهم می آورد که بودجه پروژه را کنترل نمایید و آگاهانه الزامات آن را فراهم آورید. بنابراین، تغییرات قیمت را پیگیری کنید تا در بهترین شرایط، خرید خود را انجام دهید. 

با استفاده از این بستر، خریداران می توانند قیمت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین را زمان و تامین کننده را برای ثبت سفارش خرید خود انتخاب کنند.
بررسی جداول قیمت مقاطع فولادی در ابعاد مختلف محصول، برند تولیدکننده آن، محل بارگیری، تاریخ اعلام قیمت و نمایش نمودار قیمت در روزهای گذشته، همگی در آیرومارت در دسترس است. درنهایت، شما می توانید پس از بررسی تمام مسائل با کلیک بر روی افزودن به سبد خرید، سفارش خود را ثبت نمایید. 

قیمت کدام محصولات در وبسایت آیرومارت قرار می گیرد؟

فولاد، پرکاربردترین فلز در صنعت است که مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مقاطع فولادی، در صنایع مختلفی چون صنعت خودروسازی، ساختمان سازی، تولید لوازم خانگی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت، حوزه های استفاده از این مقاطع، بسیار گسترده است. در ادامه، شرحی مختصر از انواع مقاطع فولادی که توسط آیرومارت به فروش می رسند خواهیم داد. 

انواع میلگرد

انواع میلگرد، از مهم ترین ملزومات و مصالح ساختمانی به شمار می روند که میزان فروش بسیار بالایی در بین انواع مقاطع فولادی و آهن آلات دارد. انواع میلگرد ساده، میلگرد آجدار و کلاف را می توانید در سایزهای مختلف و بهترین قیمت از بازرگانی فولاد آیرومارت تهیه نمایید.

در وبسایت آیرومارت، میلگرد برندهای معتبر سراسر کشور با قیمت روز در اختیار شما قرار می گیرند. شما می توانید قیمت این میلگردها را نسبت به روزهای گذشته بررسی نمایید و با توجه به پیش بینی های آیرومارت از بازار آهن در آینده، خرید خود را انجام دهید. 

انواع ورق

انواع ورق فولادی در دو نوع نورد گرم و نورد سرد تولید می شوند که هر یک از آن ها کاربردهای خاص خود را دارند. ورق های سیاه، ورق های ضد سایش، انواع ورق روغنی، ورق گالوانیزه، شیروانی و امثالهم، در صنایع و ساختمان سازی کاربردهای بسیاری دارند. مجموعه آیرومارت در دسته بندی منظم، قیمت روز تمامی انواع ورق را به شما عرضه می کند. 

انواع تیرآهن

انواع تیرآهن هاش و I نیز، از جمله مقاطع پرکاربرد در ساختمان سازی و ساخت اسکلت های فلزی به شمار می روند. کارخانه های مختلف چون ذوب آهن، گروه صنعتی فولاد ایرانیان، فولاد البرز ایرانیان و جهان فولاد غرب، تیرآهن را در انواع سبک و سنگین تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. آیرومارت، قیمت روز تیرآهن انواع برندها و سایزها را از طریق وبسایت خود، در اختیار مشتریان قرار می دهد. 

لوله های فولادی و فلزی

انواع لوله های فولادی گازی، لوله گالوانیزه، صنعتی، مبلی، داربستی و لوله آب، از جمله پراستفاده ترین قطعات فولادی در صنایع مختلف به شمار می روند. مجموعه آیرومارت، تمامی انواع لوله های درزدار و مانیسمان تولیدشده توسط برندهای معتبر و در تمامی سایزها به فروش می رساند.

برای اطلاع از قیمت می توانید به وبسایت iromart.com مراجعه نمایید. شایان ذکر است که نه تنها انواع لوله فولادی بلکه لوله های مسی، برنجی و سایر فلزات رنگین نیز از این مرکز قابل خریداری است. 

نبشی، ناودانی و سپری

بسیاری صنایع سنگین و صنعت ساخت و ساز، از انواع نبشی، ناودانی و سپری استفاده می کنند. قیمت تمامی این مقاطع فولادی نیز در وبسایت آیرومارت به روز رسانی می شوند. شما می توانید بهترین قیمت کارخانه را استعلام گرفته و کالای مورد نیاز خود را خریداری نمایید. 

مقاطع استیل

انواع مقاطع استیل به دلیل مقاومت به خوردگی فوق العاده ای که دارند، کاربردهای فراوانی را به خود اختصاص داده اند. این مقاطع معمولا وارداتی اند چرا که امکان تولید استیل در داخل کشور وجود ندارد. با این حال برخی مقاطع چون لوله درزدار و انواع پروفیل را ممکن است در داخل کشور و با استفاده از ورق های وارداتی استیل تولید کنند.

قیمت ورق استیل و سایر مقاطع چون میلگرد و لوله، وابستگی بسیار زیادی به نرخ دلار، بازارهای جهانی و تحریم های اقتصادی و سیاسی دارد. ازاین رو قیمت آن ها با نوسان بیشتری روبه ‎رو است. 

استعلام قیمت آهن آلات در وبسایت آیرومارت

خدمات آیرومارت در راستای آسودگی مشتریان

آیرومارت، در تلاش است که خیال آسوده ای برای مشتریان ایجاد کند و با فراهم آوردن خدمات مختلف، تمام نیازهای ایشان را رفع نماید. گزیده ای از این خدمات را برای شما شرح خواهیم داد:

خرید اعتباری از آیرومارت 

مجموعه آیرومارت، به شما این امکان را می دهد که انواع میلگرد و تیرآهن برندهای معتبر سراسر کشور را به صورت مدت دار و مطمئن خریداری نمایید. در طرح خرید اعتباری از آیرومارت، معامله با واسطه بانک صورت خواهد گرفت. 

انبارداری مدرن

خدمات انبارداری مدرن آیرومارت، با به روزترین تجهیزات و بهترین کیفیت، بار شما را در سلامت کامل نگه می دارد. انبار مرکزی آیرومارت در شورآباد در محوطه ای وسیع، با باسکول 60 تنی، ادوات حمل و جابه جایی بار مانند لیفتراک و جرثقیل و نگهبانی 24 ساعته تا لحظه تحویل بار به مشتری در خدمت شماست. 

کنترل کیفیت و ارائه گواهینامه معتبر

مشتریان برای اطمینان از کیفیت محصول خود می توانند درخواست انجام آزمون های کنترل کیفیت را به آیرومارت دهد. تمامی تست های مکانیکی و آنالیزهای شیمیایی مخرب و غیرمخرب متناسب با درخواست مشتری قابل انجام است. 

گالوانیزه کردن مقاطع فولادی

گالوانیزه کردن مقاطع فولادی برای ایجاد مقاومت به خوردگی در آن ها و افزایش طول عمر مقاطع فولادی برای استفاده در محیط های مرطوب انجام می شود. شما می توانید بار خود را به آیرومارت تحویل داده و آن را با پوشش گالوانیزه مرغوب، پس بگیرید. 

از ثبت سفارش خرید تا دریافت از آیرومارت

از ثبت سفارش خرید تا دریافت از آیرومارت؛ در کوتاه ترین زمان

با کمک بازرگانی فولاد آیرومارت، می توانید قیمت روز انواع مقاطع فولادی را از آیرومارت استعلام بگیرید. این مجموعه، تمامی قیمت ها را در صفحه هر کالا به روزرسانی کرده و به خریداران این امکان را می دهد که ضمن استعلام قیمت، نمودار تغییرات آن را نیز بررسی نمایند. 

این مجموعه، امکان خرید اینترنتی و از طریق صفحه هر یک از کالاها و همچنین خرید تلفنی و تماس با کارشناسان فروش خود به شماره تلفن 02145306 را فراهم آورده است. برای دریافت مشاوره های پیش از خرید، با ایشان در ارتباط باشید. 

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AFYGEmVy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه