شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امور مالی و حسابداری از مهمترین قسمت های تمامی کسب و کار های بزرگ و کوچک محسوب می­شود، با توجه به پیچیدگی و تعدد قوانین مالیاتی، انجام امور حسابداری کسب و کار ها توسط خود صاحبان کسب و کار بسیار دشوار و در مواقعی، غیر ممکن شده است. فرآیند استخدام نیروی حسابدار ماهر و خبره فرآیندی بسیار زمان بر است؛ ضمن آن که استخدام یک نیروی حسابدار تمام وقت نیازمند پرداخت حقوق ماهیانه، عیدی، سنوات و سایر مزایای کارمندان است. شرکت های حسابداری به وجود آمدند تا دیگر هیچ کسب و کاری دغدغه امور مالی و مالیاتی را نداشته باشد.

سپردن امور مالی به شرکت های حسابداری، باعث بهبود عملکرد سیستم مالی شما و کاهش هزینه های کسب و کار ها خواهد شد. اگر صاحب کسب و کاری هستید، باید بدانید که دیر یا زود به خدمات حسابداری و مالی نیاز پیدا خواهید کرد. شرکت حسابداری ازتا با داشتن بیش از 20 سال تجربه فعالیت در زمینه حسابداری و مالی، می­تواند مجموعه کاملی از خدمات حسابداری را به شما ارائه دهد.

شرکت حسابداری

طبق آمار و ارقام موجود، دلیل شکست بسیاری از کسب و کارهای نوظهور در سال های اول فعالیت، عدم مدیریت مالی صحیح و بودجه بندی مالی است.

عدم استفاده و بی توجهی نسبت به این خدمات در طولانی مدت قطعا باعث شکست کسب و کار شما خواهد شد. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار نیاز دارید تا به جای صرف انرژی و وقت خود برای امور مالی، تمرکز خود را بر روی توسعه کسب و کار بگذارید.

شرکت های حسابداری به وجود آمده اند تا این مشکل را حل کنند. اگر شما هم به عنوان صاحب یک کسب و کار، همیشه نگران امور مالی و مالیاتی شغل خود هستید، لطفا تا پایان این متن همراه ما باشید تا راه کاهش این نگرانی را به شما نشان دهیم...

مشاوره مالیاتی به سبک شدن بار مالیاتی شما کمک می کند

شرکت های حسابداری چه خدماتی را ارائه می­دهند؟

شرکت های حسابداری مختلف با توجه به اعتبار، مهارت و ظرفیت خود خدمات متفاوتی را به مشتریان ارائه می­دهند. ولیکن، مهمترین و اساسی ترین خدماتی که اکثر شرکت های حسابداری به ما ارائه میکنند، عبارت است از:

مشاوره مالی و مالیاتی:

به توجه به تعدد قوانین مالیاتی، نیاز به دریافت مشاوره جهت جلوگیری از جرائم سنگین مالیاتی بیش از همیشه احساس می­شود. مشاوره مالیاتی علاوه بر این که ریسک پرداخت جرائم مالیاتی را به شدت کاهش می دهد، بلکه احتمال برخورداری از معافیت های مالیاتی را برای کسب و کار شما ممکن می­سازد. مشاوره مالی به شما کمک میکند که تصمیمات بهتری در حوزه سرمایه گذاری و کلیه فعالیت های مالی دریافت کنید.

خدمات حسابداری:

شرکت های حسابداری موظفند تمامی صورت حساب هایی نظیر صورت حساب های سود و زیان، ترازنامه، ارزش افزوده و سرمایه را برای انواع شرکت های خدماتی، تولیدی، بازرگانی و... تهیه و بررسی نمایند.

خدمات حسابرسی:

در برخی مواقع، شرکت های بزرگ و کوچک نیاز به ممیزی یک حسابرس خبره دارند. در فرآیند ممیزی، حسابرسان به بررسی دقیق صورت های مالی که حسابداران تهیه کرده اند می پردازند و در صورت نیاز آن ها را اصلاح می­کنند.

حسابرسان میبایست گزارشی واضح و مشخص از صورت های مالی برای مدیران تهیه کنند. حسابرسان شرکت حسابداری ازتا سال ها به عنوان حسابداران حرفه ای در شرکت های مطرح ایران فعالیت داشتند و تجارب ارزنده ای در این زمینه کسب کرده اند.

خدمات اداری و پرسنلی:

مهمترین سرمایه هر مجموعه ای نیروی انسانی آن است. در نتیجه، خدمات اداری مربوط به پرسنل، یکی از مهمترین بخش تمامی کسب و کارها می­باشد. فارغ از آن که یک نیروی انسانی داشته باشید یا بیش از ده نیروی انسانی.

 امور اداری پرسنل شامل حضور و غیاب کارمندان، محاسبه روزهای کارکرد و تعطیلات، محاسبه حقوق و مزایا، پرداخت بیمه کارمندان و... می­باشد. انجام این خدمات نیازمند برخورداری از دانش و تخصص حسابداری است. شما می توانید تمامی امور اداری و پرسنلی خود را به شرکت های حسابداری بسپارید.

تنظیم اظهارنامه مالیاتی:

طبق ماده 110 قانون مالیات های مستقیم، تمامی مودیان مالیاتی موظفند که کارنامه عملکرد خود را در هر سال مالی به سازمان امور مالیاتی تسلیم کنند. عدم ارسال این اظهارنامه و یا عدم تنظیم آن طبق استاندارد های مالیاتی جرائم سنگینی را به همراه دارد. تنظیم و تحریر این اظهارنامه ها نیاز به دانش و فهم مالیاتی دارد. شرکت حسابداری ازتا، سابقه درخشانی در زمینه اظهارنامه مالیاتی دارد و تا کنون صدها پرونده مالیاتی را با موفقیت پشت سر گذاشته است. در نتیجه برای تنظیم اظهارنامه های عملکرد، می توانید از خدمات موسسه حسابداری ازتا بهره مند شوید.

آموزش نیروی انسانی:

اگر می­خواهید به عنوان یک حسابدار مجرب و خبره وارد بازار کار حسابداری شوید، علاوه بر دانش تخصصی نیازمند برخی توانایی های منحصر به فرد هستید که شما را از سایر حسابداران متمایز کند. بازار کار داغ حسابداری؛ همانطور که بسیار جذاب به نظر می­رسد، بسیار پررقابت نیز است و ورود به آن چندان آسان نیست.

 شرکت حسابداری ازتا با تجربه ترین و خبره ترین اساتید حسابداری و مالی را گرد هم آورده تا بتوانند مهارت های مورد نیاز دوستداران این رشته را برای ورود به بازار کار به آن­ها آموزش دهند. لازم به ذکر است که خدمات آموزش حسابداری لزوما جزو خدمات اصلی تمامی شرکت های حسابداری نیست.

خدمات اعزام نیروی حسابداری:

پیدا کردن یک نیروی حسابدار خبره، آگاه و مطمئن بسیار چالش برانگیز است. توجه داشته باشید که اسناد مالی جزو محرمانه ترین اسناد یک مجموعه محسوب می­شود و نمیتوان آن را در اختیار یک نیروی انسانی ناشناخته قرار داد.

 شرکت های حسابداری معتبر، با تحقیق و بررسی فراوان، نیروهای حسابداری خبره را استخدام میکنند و آن ها را تربیت می­کنند. در برخی مواقع، شرکت ها فقط برای مدت کوتاهی به حسابدار نیاز دارند و میتوانند از شرکت های حسابداری بخواهند تا منابع انسانی متخصص خود را به مجموعه آن­ها اعزام کنند.

خدمات حسابداری چه مزایایی برای کسب و کار شما دارد؟

مزایای استفاده از خدمات حسابداری چیست؟

قطعا دریافت هر خدماتی باید مزایای ویژه ای برای ما به همراه داشته باشد تا ما را قانع به دریافت آن کند. دریافت خدمات حسابداری مزایای بسیار زیادی برای کسب و کارها به همراه دارد که به شما کمک می­کند که عملکرد کسب و کار خود را بهبود بخشید. برخی از مهمترین مزایای دریافت خدمات حسابداری به شرح زیر است:

1-   تسهیل بررسی امور مالی:

استفاده از خدمات حسابداری به شما مدیران محترم کمک می­کند تا تسلط بیشتری بر روند انجام امور مالی مجموعه خود داشته باشید. شرکت های حسابداری گزارشی دقیق، کاربردی و قابل فهم برای صاحبان کسب و کارها تهیه می کنند تا بتوانند به راحتی گزارشات مالی را تحلیل و بررسی کنند.

2-   جلب اعتماد سرمایه گذاران:

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه دریافت خدمات حسابداری باعث جلب اعتماد سرمایه داران می­شود؟

 باید بگوییم که دریافت این خدمات به صورت غیر مستقیم در افزایش اعتبار شرکت ها تاثیر گذار خواهد بود. گزارشات حرفه ای که شرکت های حسابداری برای شما تهیه میکنند میتواند معیار بسیار خوبی برای سنجش توان مالی مجموعه باشد. در صورتی که گزارشات مالی نشان دهنده عملکرد مثبت شرکت باشد، آنگاه، نظر سرمایه گذاران به سوی شرکت شما جلب خواهد شد.

3-  صرفه جویی در زمان و هزینه:

انجام امور حسابداری توسط شرکت های حسابداری به مراتب سریع تر از انجام امور حسابداری توسط یک نیروی حسابدار است؛ زیرا وقتی خدمات حسابداری خود را برون سپاری می­کنید، در واقع یک مجموعه در حال تنظیم و بررسی امور مالی شما خواهند بود. در نتیجه، سرعت و دقت هنگام رسیدگی به امور افزایش پیدا خواهد کرد.

 همچنین، در صورت برون سپاری خدمات به شرکت های حسابداری، زمان کافی برای تمرکز بر گسترش کسب و کار خود را خواهید داشت. ضمن آنکه، هزینه استخدام یک تیم حسابداری مستقر در مجموعه شما بسیار بیشتر از هزینه برون سپاری خدمات حسابداری خواهد شد.

4-  تخصص و دانش فوق حرفه ای:

یک حسابدار حرفه ای علاوه بر دانش و تخصص باید تجربه کاری و فهم مالی نیز داشته باشد تا بتوان او را به عنوان یک حسابدار حرفه ای در نظر گرفت. حسابداران شرکت های حسابداری به دلیل تجربه حسابداری انواع شرکت های سهامی، تعاونی، مختلط و... نسبت به سایر حسابداران مستقر در یک محیط، از دانش و فهم مالی عمیق تری برخوردارند؛ در نتیجه میتوانند ساختار مالی مجموعه شما را به بهترین نحو ممکن شکل دهند.

5-  امنیت داده های مالی:

داده های مالی جزو مهمترین دارایی های هر شرکتی محسوب می­شود، اگر در حفظ امنیت داده های مالی شرکت کوشا نباشیم، احتمال به خطر افتادن کسب و کارمان زیاد خواهد بود. در شرکت های بزرگ، وقتی که داده های مالی در دسترس بخش حسابداری داخلی شرکت باشد، احتمال پولشویی ها و دیگر کلاهبرداری های داخلی نیز افزایش پیدا می­کند.

 در حالی که در برون سپاری خدمات حسابداری، شما اسناد و مدارک مالی خود را در اختیار یک شرکت معتبر و قانونی می­سپارید و در صورت بروز هرگونه مشکلی، می­توانید  به راحتی آن را پیگیری کنید. در نتیجه، اعتبار یک سازمان حسابداری بیشتر از یک شخص است.

با دریافت خدمات حسابداری، نمودار درآمدت همیشه صعودیه

نتیجه گیری:

اگر صاحب یک کسب و کار هستید و دغدغه گسترش آن را دارید؛ بهتر است بدانید، مهمترین قدم شما در راستای بهبود عملکرد سیستم مالی خواهد بود. در صورتی که امور حسابداری و مالی یک سازمان مشخص و رو به بهبود باشد، هماهنگی امور داخلی سازمان نیز با یکدیگر افزایش می ­یابد.

دغدغه امور مالی و مالیاتی برای افرادی که در آن تخصص ندارند، بسیار چالش برانگیز و استرس آور است. از این رو، بهترین کار، دور کردن استرس از محیط کارتان و برون سپاری خدمات مالی به شرکت های حسابداری متخصص است.

شرکت حسابداری اَزتا با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات حسابداری و مالی؛ آماده خدمت رسانی به شما صاحبان عزیز کسب و کارها است. موسسه حسابداری ازتا با همکاری با حسابداران و مشاوران متخصص در زمینه مالی، موفق به کسب کارنامه ای درخشان در بازار مالی شده است.

یکی از نقاط قوت ازتا، ارائه مجموعه کاملی از خدمات حسابداری است. برای دریافت مشاوره رایگان می­توانید با شماره 90004656 تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/k0wV7am3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه