شنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

 سرمایه گذاری در بیمه عمر امن و بدون ریسک ؟!

تقریبا همه افراد در طول زندگی در حال تلاش هستند که رفاه بیشتری را برای خود و خانودشان فراهم نمایند. کسب درآمد مناسب و داشتن سرمایه گذاری مناسب و سودمند از طریق روش های مختلف اولویت همه بوده است. یکی از امن ترین روش های سرمایه گذاری در سال های اخیر خرید بیمه عمر بوده. این که چرا این بیمه نامه مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران بوده موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بیمه عمر چیست؟

ماهیت این بیمه نامه برخوردار بودن سرمایه گذاری در کنار پوشش های بیمه است که برای فرد بیمه شده فراهم می شود. اما این که مزایای داشتن بیمه عمر چه بوده و چرا طرفداران بساری دارد در ادامه بررسی می شود.

مزایای سرمایه گذاری بیمه عمر

برخوداری از معافیت مالیاتی

یکی از برترین مزایای خرید بیمه عمر معافیت سرمایه وارد شده در بیمه عمر می باشد. چه در صورت فوت فرد بیمه شده و چه در زمان حیات کل سرمایه بیمه نامه معاف از مالیات می باشد که با توجه به افزایش مالیات ها و حساس شدن این موضوع می تواند یکی از گزینه های مهم در خرید بیمه نامه باشد.

داشتن سود مشارکنت بالاتر از سود بانکی

اگر مقایسه ای در میزان سود مشارکت پرداخت شده توسط شرکت های مختلف بیمه در سال های گذشته داشته باشیم، نقش پر رنگ سود مشارکت را خواهیم دید که در بیمه نامه هایی از قبیل بیمه عمر سامان و بیمه عمر کارآفرین و ... بالاتر از میانگین سود بانکی بوده که این می تواند یک سرمایه گذاری امن برای دارنده این بیمه نامه باشد.

تعیین ذینفع اختصاصی

انتخاب استفاده کننده برای این بیمه نامه و عدم دسترسی سایر افراد به سرمایه این بیمه نامه و معاف بودن از قانون انحصار وراثت در صورت تعریف ذینفع همه از مهمترین برتری های این بمیه نامه می باشد.

سایر مزایای بیمه عمر

انواع بیمه عمر در شرکت های مختلف بیمه مزایا و پوشش های

استفاده از امکان برداشت از اندوخته و وام بدون نیاز به ضامن و وثیقه

امکان تغییر حق بیمه و ضریب افزایشی بیمه نامه

امکان واریز به اندوخته بیمه نامه به صورت قلک سرمایه گذاری با دسترسی همیشگی

در کنار همه مزایای مالی پوشش های عالی بیمه ای برای دارنده این بیمه نامه می باشد. به عنوان مثال بیمه عمر پاسارگاد پوشش بیمه تکمیلی رایگان SOS برای دارندگان بیمه عمر ارائه می کنه. برای مطالعه دقیق تر و مشاهده مزایای این بیمه نامه می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://bimetime.com/life-insurance-pasargad/

مزایای بیمه عمر نسبت به بورس

سرمایه گذاری در بورس یکی از پر ریسک ترین انواع سرمایه گذاری می باشد که باید در کنار داشتن علم سرمایه گذاری در بورس به صورت آگانه اقدام به خرید و تهیه این سرمایه گذاری شود. از این رو هر فردی به راحتی نمی تواند این سرمایه گذاری را انجام دهد.

البته معافیت مالیاتی و دسترسی ذینفعان به این بیمه نامه از دیگر برتری های این بیمه نامه می باشد و البته پوشش های این بیمه نامه.

مزایای بیمه عمر به خرید طلا

می توان گفت خرید طلا و سرمایه گذاری در طلا به یکی از سنتی ترین روش های سرمایه گذاری است که توسط بیشتر افراد همچنان انجام می شود. علی رغم حفظ ارزش در این سرمایه گذاری سختی ها و معایبی نیز برای این سرمایه گذاری وجود دارد. به عنوان مثال نگهداری طلا مخصوصا اگر میزان سرمایه بالایی باشد و جلوگیری از سرقت و یا مالیاتی که ممکن است در زمان خرید و فروش طلا پرداخت می شود بخشی از دردسرهای سرمایه گذرای در طلا می باشد.

سایر مزایای بیمه نامه عمر از قبیل معافیت مالیاتی و پوشش های بیمه نامه و تعریف ذینفع و امکان دریافت مستمری مادام العمر و ... همه از برتری های بیمه عمر نسبت به این سرمایه گذاری می باشد. مخصوصا دریافت مستمری از جمله مهمترین جنبه های پرطرفدار بیمه های عمر می باشد که فرد بیمه شده در هر سنی می تواند مستمری مادام العمر از شرکت بیمه دریافت نماید. برای بررسی بیشتر شرایط بیمه بازنشستگی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و اطلاعات کامل در این باره رو مطالعه نمایید:

https://bimetime.com/blog/best-retirement-insurance/

سرمایه گذاری در بانک

در مقایسه سود بانک و بیمه در سال های گذشته می توان به راحتی با بررسی سود میانگین پرداخت شده توسط بانک و شرکت های بیمه می توانیم تفاوت سود سرمایه گذاری در این دو سبد را ببینیم. علاوه بر آن حساب بانکی در صورت فوت فرد بیمه شده بلوکه شده و امکان برداشت فقط با ارائه کاراهای انحصار وراثت بوده و بین وراث تقسیم می شود و این کارزمان بری است اما در بیمه سرمایه بیمه نامه به استفاده کننده بیمه نامه پرداخت می شود. هم چنین مبلغی هم برای مالیات کسر می شود اما در سرمایه بیمه نامه این امکان وجود ندارد.

"پوشش های بیمه نامه عمر همچنان برتری مهم این بیمه نامه می باشد."

استعلام و خرید بیمه عمر

برای خرید و استعلام بیمه عمر می توانید درخواست خریدتان را در سامانه بیمه تایم ثبت نمایید. کارشناسان بیمه تایم با مقایسه جدول بیمه عمر شرکت های بیمه شما را در انتخاب بهترین بیمه عمر همراهی نمایند.

بررسی مزایا و معایب انواع بیمه های عمر به صورت تخصصی همراه با جدول های شرکت های بیمه از مهم ترین گزینه ها در این انتخاب و خرید می باشد. می توانید از طریق مراجعه به سایت بیمه تایم به آدرس BimeTime.com و یا از طریق تماس با شماره 02188243828 می توانید از مشاوره های بیمه تایم استفاده نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/scAXikTn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه