جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تاثیر ساعت هوشمند بر سلامتی

1 سال پیش ( 1402/1/30 )
 

تاثیر ساعت هوشمند بر سلامتی

تاثیر ساعت هوشمند بر سلامتی

آیا می دانستید که ساعت هوشمند می تواند در سلامتی ما نقش موثری داشته باشد؟ شاید برایتان سوالی که پیش می آید، این باشد که واقعا به چه شکلی ممکن است، یک ساعت بتواند عاملی در سلامتی ما محسوب گردد! شیائومی یکی از مهم ترین و به روزترین برندهایی است که توانسته بهترین و باکیفیت ترین ساعت هوشمند را تولید نماید. تاثیر ساعت هوشمند شیائومی بر سلامتی ما به این گونه خواهد بود که زودتر از هر پزشک و اورژانسی، می تواند به دادمان برسد.

این نوع از ساعت ها علاوه بر زیبایی و کارآمد بودن، سنسورهایی دارند که می توانند به صورت لحظه ای، به چک کردن وضعیت سلامتی بدنی ما بپردازند. برخی افراد اعتقاد دارند که سنسورهای موجود در ساعت های هوشمند، آنقدرها هم دقیق نیستند. بنابراین برای سلامتی ما هم هیچ کاری انجام نمی دهند! برخی از ساعت هایی که برند خاصی ندارند را شاید بتوانیم به همین شکل فرض کنیم. اما ساعت هایی مانند برند شیائومی، حرفی در این زمینه باقی نگذاشته اند.

این ساعت ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و توانسته اند با وجود سنسورهای هوشمند قوی و در حد عالی خود، توجه هر فردی را به خود جذب نمایند. از سنسورهای موجود در ساعت های هوشمند شیائومی، نسبت به بررسی روزانه و یا اورژانسی قلب، میزان اکسیژن خون، فشار خون، پایش خواب و غیره می پردازند.

  • اکسیژن خون

بنابراین افرادی که تمایل زیادی به خرید ساعت هوشمند دارند، دنبال آن هستند تا سنسور مرتبط با اکسیژن خون، در ساعت وجود داشته باشد. به این ترتیب، می توانند بدون مراجعه به پزشک، به بررسی این مورد بپردازند. یا این که با خرید ساعت هوشمند شیائومی، می توانید در هر لحظه از شبانه روز، نسبت به دریافت اطلاعاتی در رابطه با میزان ضربان قلب و فشار خون بپردازید.

  • ضربان قلب و فشار خون

برخی افراد هستند که دچار ناراحتی قلبی شده اند و باید به صورت مداوم بررسی شوند تا مشکلی برای قلب آن ها و وضعیت سلامتی این افراد به وجود نیاید. ساعت های جدیدی که تحت برند شیائومی تولید می شوند، همگی از این ویژگی حمایت می کنند. حتی در برخی از مدل های آن ها مشاهده می شود که مانیتورینگ 24 ساعته قلبی وجود دارد.

  • پایش خواب

در مورد ویژگی پایش خواب هم باید بدانید که مشاهده شده است، برخی افراد دچار اختلال خواب هستند. یعنی خواب عمیق دارند و نمی دانند در این سبک از خواب، چه اتفاقاقی در بدن آن ها به وقوع می پیوندد. یا این که از خوابی سبک برخوردارند و در شب، دفعات زیادی را از خواب بیدار می شوند و خواب درست و مناسبی ندارند. این ویژگی ساعت، به بررسی تمامی این اختلالات خواب می پردازد. در نهایت، بررسی های خود را در اپلیکیشن مخصوص ساعت هوشمند شما به صورت یکجا اعلام می دارد تا از آن ها استفاده کنید و خود را درمان کنید.

ساعت هوشمند و مودهای ورزشی

یکی دیگر از ویژگی هایی که ساعت هوشمند شیائومی برای کاربران دارد، وجود مودهای ورزشی است که در آن تعبیه نموده اند. به این ترتیب، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که یک ورزشکار محسوب می شوید، می توانید ساعت هوشمند مورد نظر خود را خریداری کرده و از امکانات آن، نهایت استفاده را داشته باشید.

در برخی از ساعت های هوشمند چیزی بالغ بر 100 مود ورزشی وجود دارد که فرد می تواند با توجه به علاقه خود، یکی از آن ها را انتخاب کند و بر اساس تمرینی که به وی داده می شود، به انجام آن ها بپردازد. به عنوان مثال اگر قصد انجام پیاده روی دارید، می توانید گزینه مرتبط با آن را فعال کنید. در این شرایط، ساعت هوشمند، تعداد گام های برداشته شده را می شمارد و همراه با کالری مصرف شده به شما اعلام می دارد.

یا این که می توانید از ساعت مورد نظر خود در ورزش هایی نظیر کوهنوردی، شنا، والیبال، بسکتبال، یوگا و غیره بهره ببرید. اعلام کارکرد دقیق بدن از طریق سنسورهای فوق، یک امر مهم است تا بتوانید بر اساس تحلیل های موجود، وضعیت سلامتی بدنی خویش را در اختیار داشته باشید. مودهای ورزشی متفاوتی که در این نوع از ساعت های هوشمند شیائومی مشاهده می شود، در صورت بروز مشکلی در نحوه ورزش کردن شما و یا مشاهده اختلالاتی در کارکرد قلبتان، در اولین لحظه وقوع این مشکل، به شما آلارم می دهد. با مشاهده همین آلارم، می توانید ورزش را متوقف کنید و از سلامتی خود اطمینان کسب نمایید.

ساعت هوشمند ارزان

بعد از اینکه همه این مطالب را بیان کردیم باید بگوییم که شاید هنگام خرید، با شنیدن قیمت ساعت هوشمند کمی شوکه شوید ولی خبر خوب اینکه برند شیائومی توانسته با تنوع بالا در ارائه محصولات خود با قیمت های متنوع خرید این محصول را برای شما لذت بخش تر کند. می توانید با مراجعه با فروشگاه اینترنتی موبونیاز بررسی کامل و قیمت همه محصولات شیائومی را ملاحظه کنید و حتی اگر نیاز با مشاوره قبل از خرید داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن مخصوص ساعت های هوشمند

معمولا ساعت های هوشمند را با کمک اپلیکیشنی که مخصوص آن است، استفاده می کنند. ساعت هوشمند شیائومی، با استفاده از این اپلیکیشن های مشخص و خاص، عملکرد دقیق تری از خود را به نمایش می گذارد. به عنوان مثال اگر قرار است که وضعیت پایش خواب شما به صورت دقیق تری چک شود، می توانید از این ساعت کمک بگیرید و یک لیست دقیق از مشکلاتی که در خواب خود داشته اید را مشاهده نمایید.

یا این که برخی ساعت های هوشمند، می توانند به شما هشدار عدم تحرک کافی بدهند که در این صورت با وجود سنسورهای هوشمندی که به صورت 24 ساعته فعال هستند، تشخیص داده می شود که بدن شما در چه وضعیتی است و لازم است یک تحرک به آن اضافه شود. یعنی اگر در حالت عادی، زمان زیادی را به یک شکل در جایی مشخص نشسته باشید و حرکتی نداشته باشید، هشداری داده می شود تا سریعا وضعیت خود را تغییر دهید.

بررسی ضربان قلب، فشار خون، اکسیژن خون و یا غیره هم در اپلیکیشن مخصوص ثبت می شود. پس اگر لازم باشد در مدت زمانی مشخص، هریک را بررسی نمایید، می توانید از اپ این نوع ساعت ها کمک بگیرید تا اطلاعات اصلی با دقت بیشتری ثبت شوند. ارائه این اطلاعات به پزشک مربوطه، می تواند در سلامتی شما تاثیر بسیاری داشته باشد. بنابراین تاثیر ساعت هوشمند بر سلامتی افراد، فوق العاده زیاد است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ETqx8Q5I
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه