جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دستگاه بستنی ساز قیفی چیست ؟

1 سال پیش ( 1402/1/28 )
 

عزیزان گرامی بستنی با دو ساختار کلی برای مشتریان سرو میشود بستنی قیفی و بستنی اسکوپی . بستنی اسکوپی همان بستنی معروف ایتالیایی است که داخل ظرف های به ماری در دستگاه تاپینگ بنماری چیده میشود و مشتری رنگ های مختلف را سفارش می دهد و خریداری می کنند و دستگاه بستنی ساز قیفی هم که بستنی قیفی به مشتریان سرویس می دهد و اینجا مشتریان به دو دسته کلی تقسیم می شوند عده ای به دنبال خرید بستنی اسکوپی ایتالیایی هستند و عده ای هم به دنبال خرید بستنی قیفی هستند .

این رو بدونید که بستنی ایتالیایی نیز با دستگاه بستنی ساز تولید می شود اما دستگاه بستنی ساز ایتالیایی یا همان بار سفت کن با دستگاه بستنی قیفی خیلی متفاوته شما با دستگاه بار سفت کن می توانید انواع طعم های بستنی ایتالیایی و یا حتی بستنی سنتی ایرانی را تولید بکنید اما با دستگاه بستنی قیفی امکان تولید این نوع بستنی وجود ندارد و این بار سفت کن در قسمت آماده سازی بستنی فروشی ها استفاده میشود یعنی در ابتدا این بستنی ها تولید میشود و داخل لگن بیماری ریخته میشود و بعد از آن داخل تاپینگ قرار داده میشود و تا مشتریان این بستنی های خوشمزه و زیبا را ببینند و خریداری بکنند و اما بستنی ساز قیفی اینطور نیست ، همان زمان که شما مواد اولیه را داخل دستگاه میریزید میتوانید بستنی قیفی خروجی بگیرید و به مشتریان خود سرویس بدهید .

 

دستگاه بستنی ساز قیفی

 

در ایران و در دنیا خیلی از شرکت ها هستند که دستگاه بستنی ساز تولید می کنند . در ایتالیا کمپانی کاتابریکا ، در آمریکا کمپانی تیلور و خیلی از شرکت های بزرگ دیگر همچون کارپیجیانی و ژله ماتیک هستند که این دستگاه بستنی ساز را تولید میکنند و به بازار جهانی عرضه می کنند . در کشور عزیزمان ایران نیز خیلی از شرکت ها هستند که دستگاه بستنی ساز تولید می کنند همچون شرکت نیک نام شرکت شمس شرکت آستیاژ و شرکت بابک ماشین و خیلی از کمپانی های دیگر اقدام به تولید دستگاه بستنی ساز نمودند و سالیان سال است که این دستگاه را به بازار ایران عرضه میکنند

 

معرفی دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام

 

شرکت نیک نام جزو اولین شرکت هایی است که دستگاه بستنی ساز در ایران تولید کرد سالیان سال است که این کمپانی در ایران دستگاه بستنی ساز تولید می کند و دقیقاً از روی نمونه های ایتالیایی تلاش کرده است که به صورت مهندسی معکوس این ماشین بستنی ساز فوق العاده را تولید کرده و به بازار عرضه کند. نیکنام در ابتدا این دستگاه بستنی را تحت عنوان TS12 تولید می کرد ، البته به جز TS12 مدل TM نیز توسط شرکت نیکنام تولید می شد اما امروزه این دستگاه ها تحت عنوان دلارام یک دلارام سه مدلTM ۱۶۰۰ تولید می شوند .

تفاوتی که نیکنام در بین بستنی ساز های خود ایجاد کرده است ، موتور این دستگاه ها می باشد . مثلاً به طور مثال دستگاه بستنی ساز سه فاز با موتور 1/5اسب تولید می کند و یا دستگاه بستنی ساز تک فاز با موتور هر ماتیک تولید می کند و این اتفاق باعث شده است که تنوع زیادی در انواع دستگاه های بستنی ساز نیکنام به وجود بیاید تا هر قشری با هر توان مالی بتوانند این دستگاه های بستنی ساز را خریداری کرده و از آنها استفاده کنند . البته لازم به ذکر است که بدانید بستنی ساز با موتور هر ماتیک توان بستنی دهی بالایی ندارد و دستگاهی که با موتور بیدزر و یا دورین تولید می شود قدرت بیشتری دارد و مشتریان گرامی این مشخصات را در نظر بگیرید تا بر اساس این مشخصات فنی خرید خود را انجام دهید .

 

دستگاه بستنی ساز قیفی دلارام

 

معرفی دستگاه بستنی ساز قیفی شمس

 

کمپانی شمسی یکی دیگر از کمپانی های ایرانی است که سالیان سال است که دستگاه بستنی ساز قیفی تولید می کند کمپانی شمس سال ها پیش ، اولین شرکتی بود که که اقدام به تولید بستنی ساز رومیزی نمود و دستگاه بستنی ساز رومیزی تحت عنوان مینی سناتور را به بازار عرضه کرد اما بعد از گذشت مدت زمانی این دستگاه از خط تولید شرکت شمس خارج شده و دستگاه های دیگر جای آن تولید شدند . شرکت شمس تولید دستگاه های خود را با دو مدل سناتور و سوپر سناتور آغاز کرد و بعد از گذشت مدت زمانی مدل های لاکچری ، پرستیژ و گلکسی و مدل های دیگر به آنها اضافه شد و امروزه در تنوع مدل های بسیار زیاد و قدرت های مختلف این دستگاه های بستنی ساز را با کیفیت عالی تولید می کند و به بازار ایران عرضه می کند . موتوری که شرکت شمس برای تولید بستنی ساز های خود استفاده می کند موتور بدزر آلمان می باشد زیرا این موتور قابلیت کیفیت بسیار عالی و فوق العاده ای دارد و شرکت شمس بعد از گذشت این سال ها توانسته عده مخصوصی از مشتریان با سلیقه های مختلف را به سمت خود جلب کند تا بتواند قسمت اعظمی از بازار ایران را از آن خود کند .

 

معرفی دستگاه بستنی ساز قیفی شمس

 

معرفی دستگاه بستنی ساز قیفی آستیاژ

 

یکی دیگر از شرکتهای دانش بنیاد ایرانی در حوزه تولید دستگاه بستنی ساز قیفی شرکت آستیاژ می باشد . این شرکت چند سالی است که اقدام به تولید بستنی ساز قیفی نموده و دستگاه های بستنی سازی که تولید می کند از نظر کیفیت بسیار بسیار بالا میباشد تفاوتی که بستنی ساز آستیاژ با نمونه های دیگر ایرانی دارد این است که موتور این دستگاه ها از نوع گیربکس می باشد و قدرت و توان بسیار بالایی دارند . کلاً آستیاژ شعار خود را اینگونه آغاز کرد که من دستگاه بستنی سازی به شما ارائه می دهم که تعداد زیادی بستنی پشت سر هم به شما سرویس بدهد و این برای یک بستنی ساز ایرانی حقیقتاً قابلیت حیرت انگیزی تلقی می شود زیرا در نمونه های ایتالیایی به دلیل اینکه این دستگاه ها دارای پمپ هستند توان زیادی برای ارائه بستنی دارند اما در نمونه های ایرانی هرگز این طور نبوده

ر، آستیاژ اولین شرکتی است که اقدام به تولید بستنی ساز قیفی ایرانی موتور گیربکس نموده است که بتواند تعداد زیادی بستنی پشت سر هم به شما سرویس می دهد .

 

دستگاه بستنی ساز قیفی رومیزی

 

از دیگر اقدامات عالی و ویژه ای که شرکت آستیاژ انجام داده ، این است که دستگاه بستنی ساز رومیزی در دو مدل تولید می کند نمونه تک قیف و نمونه سه قیف و این نشان دهنده هوش و استعداد بسیار بالای این شرکت و مهندسین با ذکاوت کمپانی آستیاژ می باشد که این دستگاه بستنی ساز قیفی رومیزی را در دو مدل با توانایی ارائه بستنی بسیار بالا به بازار عرضه کردند و همین طور نمونه های دیگر دستگاه های بستنی ساز آستیاژ که تحت عنوانCM800،  CM900، CM 1800 و به بالا که توان و قدرت حیرت انگیز و فوق العاده این دستگاه های بستنی در بعضی موارد تا ۳۰ عدد بستنی پشت سر هم به شما سرویس می دهند و این آمار در مورد یک بستنی ساز قیفی اسرانی حیرت انگیز و عالی است و نقطه ی اطمینانی برای مشتریان گرامی در خرید بستنی ساز قیفی ایرانی می باشد .

روی هم رفته دستگاه های بستنی ساز قیفی ایرانی امروزه به اوج کمال خود رسیده است . بستنی ساز های ایرانی فاصله زیادی با دستگاه های بستنی ساز ایتالیایی و آمریکایی دارد اما مسئله ای که هستند صنعتگران ما تمام تلاش خود را کردند که این دستگاه های بستنی ساز قیفی ایرانی را با کیفیت بسیار عالی فوق العاده و گارانتی یک ساله و خدمات ۱۰ ساله در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار بدهند . روی هم رفته این دستگاه بستنی ساز فوق العاده جایگاه ویژه ای در بین تجهیزات کافی شاپ دارد و دلیل آن این است که مصرف بستنی یکی از لذت بخش ترین تفریحاتی است که افراد می توانند با آن پیشرو باشند. امید است که رفته رفته این صنعت در ایران قوی تر شود و ما به جایگاهی برسیم که بتوانیم این دستگاه های فوق العاده ی بستنی ساز را به شرق و غرب این کره ی گرد خاکی صادر کنیم .

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/A5YIqHGY
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه