جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید زعفران ایرانی

1 سال پیش ( 1402/1/24 )
 

خرید زعفران ایرانی بیشتر اوقات نسبت به نوع وارداتی آن برتری دارد و این امر دلیل محکمی دارد که ناشی از کیفیت مطلوب آن می باشد؛ واقعیتی که منجر گشته این محصول ایرانی همیشه محبوب باشد. عطر خوش و طعم دلچسبی که زعفران ایرانی به غذاها می بخشد، منجر گشته تا خریداران با خواسته قبلی برای خرید این محصول مراجعه کنند. امروزه تولید این محصول به دلیل استقبال خوبی که از سمت بازارهای داخلی و خارجی دارد، رو به افزایش می باشد. محصولات رده های کیفی متنوع عرضه می گردند و هر نوع زعفران ایرانی را جداگانه و در قالب بسته بندی های متنوع می توان تهیه کرد. خرید زعفران به صورت اینترنتی یکی از روش های خرید مدرن می باشد که دسترسی مصرف کننده به آن را راحت و مطمئن می سازد. 

 

طلای سرخ ایرانی

 

 

زعفران و هزاران کاربرد

بیشتر ما به عنوان مصرف کنندگان زعفران، خرید زعفران را با هدف خوراکی آن انجام می دهیم. همچنین، تصور می کنیم که کاربرد آن فقط محدود به بخش آشپزی و استفاده در خوراکی های گوناگون است. اما، واقعیت چیز دیگری است؛ امروزه زعفران نه تنها در آشپزی و در تهیه دسر ها و خوراکی های لذیذ گوناگون در بخش خانگی کاربرد دارد، بلکه از این محصول به عنوان یک طعم دهنده ارگانیک و قوی در صنایع غذایی نیز استفاده می شود. به علاوه، به دلیل خواص درمانی بیشماری که در این محصول نهفته است، از آن برای تهیه فرآورده های دارویی، دمنوش ها، عرقیات گیاهی، محصولات بهداشتی و آرایشی نیز استفاده می گردد. در واقع کاربردهای زعفران نامحدود و گسترده می باشند. حتی به منظور استفاده از رنگ جذاب این محصول نیز در صنایع مرتبط بسیار استفاده می گردد. 

 

خصوصیات زعفران ایرانی خوب

شاید برای شما هم در خصوص خصوصیات زعفران ایرانی خوب سوال باشد. اولین و اصلی ترین نکته ای که محصولات باید داشته باشند به داشتن ویژگی های مربوط به زعفران اصل است. به این منظور محصولات باید عطر و طعم واقعی و رشته های کشیده و خوش رنگ داشته باشند. محصول باید از بهداشت کافی برخوردار بوده و در قالب بسته بندی به فروش برسد. همچنین، لازم است که جزو تازه ترین محصولات به شمار بیاید. از جمله مهمترین نکاتی که در اینجا باید یادآور شویم این است که امروزه زعفران در انواع گوناگون تولید می گردد. هر نوع از این محصول خصوصیات خاص خود را دارا می باشد. به طور مثال، زعفران پوشالی و زعفران سرگل دارای تفاوت های بارزی با یکدیگر از لحاظ کیفی و ظاهری می باشند. 

 

زعفران اصل

 

 

انواع زعفران

وقتی زعفران ایرانی به مرحله برداشت می رسد، به واسطه اقداماتی که بر روی آن انجام می پذیرد، شاهد عرضه انواع متفاوتی از این محصول در بازار ها می باشیم. در واقع هر نوع زعفران پس از آماده سازی برای عرضه در بازار، نام مخصوص به خود را دارد و از سایر محصولات با کمک ویژگی های خاصی که دارد، قابل شناسایی می باشد. این محصولات قسمت های مختلف رشته های زعفران بوده و از لحاظ کیفی فرق دارند. در ادامه به منظور آشنایی به ذکر نام برخی از انواع زعفران ها و توضیحاتی مختصر در خصوص آنها پرداخته می شود:

  1. زعفران سرگل: بهترین قسمت رشته های زعفران که عطر و طعم قوی تری دارند و خوش رنگ تر هستند را در بر می گیرند.
  2. زعفران سوپر نگین: شامل رشته های کشیده و راست زعفران هستند. برای آنکه محصولات بهترین حالت را داشته باشند به طرز مخصوصی اتوکشی می شوند.
  3. زعفران دختر پیچ: این محصول از رشته های کامل زعفران تشکیل می شود. در واقعه رشته های دست نخورده زعفران هستند.
  4. زعفران پوشال: این محصول قسمت انتهایی رشته های زعفران را شامل می شود و کیفیت کمتر اما قیمت مناسب تری نسبت به سایر محصولات دارد. زعفران پوشال کاملا ارگانیک و سالم بوده و خواص بی انتها دارد.
  5. زعفران شکسته: همانطور که از نامش معلوم می باشد این محصول از رشته های شکسته شده و خالص زعفران به وجود می آید. شما میتوانید جهت خرید زعفران اصل و ارگانیک از کشاورز بر روی سایت comاز کشاورزان جنوب خراسان شهرستان سرایان کلیک کرده و خرید خود را انجام دهید با تشکر
برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nmPPpksj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه