جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تولید کنندگان پروفیل z

 

مقاطع فولادی و فلزی یکی از پرکاربردترین مصالح در صنعت ساختمان به حساب می آیند که هدف اصلی از بکارگیری آن ها، افزایش استحکام سازه ها است. در این میان یکی از انواع پروفیل که می توان گفت بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان و سایر صنایع دارد، پروفیل زد است. شباهت ظاهری سطح مقطع این نوع پروفیل به حرف Z انگلیسی باعث شده تا به این نام مشهور شود. با توجه به این موضوع که یکی از اهداف مهم استفاده از پروفیل z در صنعت ساختمان، افزایش استحکام سازه ها است، پروفیل انتخابی باید از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد. یکی از عواملی که کیفیت بالای پروفیل را تضمین می کند کارخانه سازنده آن است. شرکت های متعدد در حوزه تولید مقاطع فولادی فعالیت می کنند که در این مقاله با برترین تولید کنندگان پروفیل z در ایران آشنا خواهیم شد.

شرکت های برتر در زمینه تولید پروفیل z

با توجه به کاربرد گسترده پروفیل z در صنایع مختلف تعداد شرکت های فعال در زمینه تولید این نوع پروفیل روز به روز در حال افزایش است. اما در این میان برخی شرکت ها وجود دارند که به دلیل کیفیت بالای تولیدات در زمره بهترین تولید کنندگان پروفیل z در ایران قرار می گیرند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

شرکت فولاد گستر حداد

یکی از شرکت های برتر در زمینه تولید مقاطع فولادی به حساب می آید که از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه تولید قوطی و پروفیل های فولادی آغاز کرده است. فعالیت این شرکت از سال 1385 به شکل بازرگانی آغاز شد اما 3 سال بعد توانست با ورود به عرصه تولید 400 هزار تن انواع پروفیل فولادی را تولید و عرضه کند. کیفیت بالای مقاطع فولادی تولیدی این شرکت را در زمره برترین تولید کنندگان پروفیل z در ایران قرار داده است.

شرکت پروفیل صنعت آسیا

این شرکت یکی از با سابقه ترین شرکت های فعال در زمینه تولید پروفیل زد و مقاطع فولادی به حساب می آید که از بیش از 3 دهه تجربه در صنعت فلزکاری، تولید شاسی و پیکره خودرو برخوردار است. بکارگیری مدیران، متخصصان و نیروهای با دانش و با تجربه در زمینه تولید مقاطع فولادی و تولید محصولات با کیفیت بسیار خوب، این شرکت را به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان پروفیل z معرفی کرده است.

مناسب بودن قیمت پروفیل تولید شده توسط این شرکت در کنار کیفیت بسیار خوب باعث شده که محصولات آن به سایر کشورها صادر شده و رقیب جدی برای شرکت های ترکیه ای به حساب آید. مهم ترین هدف این شرکت گسترش حجم صادارت محصولات خود به کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی است.

شرکت آریا صنعت کُرَن

این شرکت به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان پروفیل z در ایران فعالیت خود ر در زمینه تولید و بازرگانی پروفیل و مقاطع فولادی از سال 1399 آغاز کرده است. این شرکت در حال حاضر محصولات متنوعی مانند انواع تسمه های فولادی، پروفیل زد، انواع کرکره های سینوسی و ذوزنقه ای شکل و پروفیل گالوانیزه U را تولید و به بازار عرضه می کند که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

شرکت سریر صنعت امیر

شرکت سریر صنعت امیر

در حال حاضر یکی از برترین تولید کنندگان پروفیل z در ایران است که توانست با تکیه بر دانش، تخصص و تجربه کارکنان خود، از فعالیت در زمینه برش کاری به سمت اولید انواع پروفیل و مقاطع فولادی حرکت کند. فعالیت این شرکت از سال 1384 آغاز شده و در طی این سال ها با بکارگیری مدیران و کارکنان مجرب موفق به گسترش تولیدات خود شده است. یکی از مهم ترین هدف های این شرکت گسترش تولید و صادرات محصولات جاده ای است تا از این طریق بتواند ایران را به عنوان یکی از قطب های تولید پروفیل z در جهان معرفی نماید.

شرکت شاهین فلز سپاهان

بدون شک می توان جایگاه نخست در بین تولید کنندگان پروفیل z در ایران را به این شرکت واگذار کرد. شرکت شاهین فلز سپاهان یک برند شناخته شده در بازار آهن ایران و خارج از ایران است که نتیجه بیش از 3 دهه تجربه این شرکت در زمینه تولید پروفیل و مقاطع فولادی است. این شرکت یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع پروفیل و قوطی در کشور است که در حوزه صنایع مختلف از جمله ساختمان، عمران، ماشین سازی و قطعه سازی فعالیت می کند.

کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت مناسب از مهم ترین ویژگی های پروفیل زد و سایر محصولات و مقاطع فولادی تولیدی توسط ایین شرکت است. این شرکت از یک کارخانه حرفه ای و مدرن برخوردار است که از جدیدترین و به روزترین تجهیزات برای تولید محصولات بهره می برد که نتیجه آن تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت است.

پروفیل فرانسوی، پروفیل z، پوشش های ضد خوردگی زینک فلیک از جمله محصولاتی است که توسط این شرکت تولید و عرضه می شود. نواربری، رول فرمینگ، شات بلاست و رشته بری ورق آهن نیز خدماتی هستند که توسط یکی از برترین تولید کنندگان پروفیل z با بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می شود. یکی از ویژگی های مهم این شرکت مجهز بودن به 3 انبار اختصاصی به منظور نگهداری محصولات فلزی تولید شده است. این ویژگی باعث می شود که مشتریان سفارشات خود را به صورت مستقیم از انبار کارخانه و بدون واسطه در کمترین زمان دریافت کنند.

شرکت شاهین فلز سپاهان

این شرکت در سال های اخیر به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان پروفیل z در ایران موفق شد با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص کارکنان خود، واحد ماشین سازی راه اندازی کند. توجه به علم و دانش در کنار تجربه در تولید محصولات باعث شده که محصولات با کیفیت این شرکت به عنوان جدی ترین رقیب محصولات خارجی در بازار شناخته شوند. با این حال یکی از اهداف مهم این شرکت که باعث تمایز آن با سایر شرکت های فعال در این زمینه شده، تلاش برای دستیابی به استانداردهای متناسب جهت رقابت با تولید کنندگان خارجی است. این شرکت جزو معدود شرکت هایی است که فعالیت خود را از ابتدا با تولید آغاز کرده و وابستگی به واردات نداشته است.

 

تولید کنندگان پروفیل z؛ معرفی شاهین فلز سپاهان به عنوان برترین تولید کننده

همواره انتخاب پروفیل های فولادی با کیفیت از بین محصولات تولید شده توسط شرکت های فعال در این حوزه کار دشواری محسوب می شود زیرا کیفیت پروفیل تولیدی تا حد زیادی به کارخانه تولید کننده آن وابسته است. به همین دلیل برای انتخاب بهترین شرکت از بین تولید کنندگان پروفیل z در ایران باید دو مؤلفه کیفیت و قیمت را در نظر گرفت. در میان شرکت های تولید کننده این نوع پروفیل و سایر مقاطع فولادی در ایران، شرکت شاهین فلز سپاهان با توجه به برخورداری از بیش از 3 دهه سابقه در بازار آهن ایران و خارج از ایران و همچنین بکارگیری نیروهای متخصص، با دانش و با تجربه توانسته با تولید محصولات بسیار با کیفیت در کنار قیمت مناسب نام خود را به عنوان برترین تولید کننده انواع مقاطع فولادی در ایران مطرح کند.

منبع: www.shomanews.com

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WDlUmBnL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه