جمعه, ۱۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 2 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرنگاران جوان، محمدسعید جعفری رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه با اشاره به چشم انداز بازار طلا در سال جاری، گفت : بازار طلا متاثر از شاخص های مختلف اقتصادی و حتی سیاسی و بین المللی است که تغییر در هریک از آن ها می تواند قیمت طلا را تحت تاثیر قرار بدهد.

وی افزود: برآیند بررسی شاخص ها نشان می دهد در سال جاری افزایش قیمت دلار و به تبع آن افزایش قیمت طلا را داشته باشیم که این افزایش حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد پیش بینی می شود.

پیش بینی افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت طلا در سال 1402

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه درباره عواملی که می تواند جلوی این افزایش قیمت را بگیرد عنوان کرد: قطعا احیاء برجام، رفع تحریم ها و توافقات سازنده بین المللی و سیاست های منظم اقتصادی در داخل کشور مانع افزایش قیمت طلا خواهد بود.

جعفری افزایش قیمت طلا و نوسانات آن را باعث بروز رکود در بازار دانست و خاطرنشان کرد: همین حالا به دلیل نوسانات چند وقت اخیر بازار در رکود است و این رکود برای سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی معتقد است، وقتی که قیمت ها نوسان داشته باشد، مردم به دلیل عدم اعتماد نسبت به آینده بازار از خرید خودداری می کنند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه یکی دیگر از دلایلی که به رکود بازار دامن می زند را پایین بودن قدرت خرید مردم دانست و گفت: اکنون که قیمت فروش هر گرم طلا برای مشتری حدود سه میلیون تومان است، مردم توان خرید چندانی ندارند.

جعفری از افت حدود ۷۰ درصدی فروش طلا به دلیل گرانی نسبت به چند سال گذشته خبر داد که افزایش قیمت به این افت فروش دامن خواهد زد .

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/nOxtU05Y
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه