جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

وقتی نوبت به خرید لباس می رسد، اولین چیزی که باید در نظر بگیریم، یافتن سایز مناسب برای پیراهن است. چه به صورت حضوری یا آنلاین خرید کنید، این مهم است. برای خرید آنلاین، آشنایی با اصول خرید لباس و بررسی جدول اندازه برند پیراهن بسیار مهم است، زیرا سایز بندی پیراهن می تواند از یک کشور یا برند دیگر متفاوت باشد. همچنین درک انواع مختلف تناسب لباس که در مقاله خود "انتخاب سایز مناسب پیراهن بر اساس تناسب" به تفصیل در مورد آنها صحبت کرده ایم، مهم است.

 

این راهنما به شما کمک می کند تا بهترین پیراهن ها را متناسب با تیپ بدنی خود انتخاب کنید و هنگام خرید برای دیگران یا سفارش پیراهن از خارج از کشور مشکلی ایجاد نکنید. با استفاده از این راهنما، می توانید با اطمینان اندازه مناسب و متناسب با نیازهای پیراهن خود را انتخاب کنید.

 

دانستن سایز شما هنگام خرید پیراهن مردانه بسیار مهم است، اما مهم است که توجه داشته باشید که اندازه ها بسته به برند و کشور می تواند کمی متفاوت باشد. بنابراین، توصیه می شود همیشه قبل از خرید، جدول سایز پیراهن مردانه مورد علاقه خود را بررسی کنید. خرید حضوری می تواند زمان بر باشد، بنابراین بهتر است برای صرفه جویی در وقت و تمرکز بر انتخاب مدل و رنگ پیراهن، سایز خود را از قبل بدانید. خرید آنلاین به طور فزاینده ای محبوب شده است و برندهای معتبر پیراهن مردانه معمولاً جدول راهنمای سایز را در وب سایت خود ارائه می دهند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان می توانند با اطمینان سایز مناسب را خریداری کنند.

راهنمای سایز پیراهن مردانه

اندازه گیری دقیق سایز بندی لباس در هنگام خرید

هنگام خرید، هدف نهایی این است که با صرف زمان و هزینه مناسب برای به دست آوردن بهترین محصول ممکن، یک خرید موفق انجام دهید. یکی از عوامل مهمی که هنگام خرید، چه به صورت حضوری وچه آنلاین، باید در نظر بگیرید، دانستن سایز دقیق خود و داشتن درک خوبی از اندازه لباس است.

 

گذراندن ساعت ها در رختکن فروشگاه در حین خرید حضوری می تواند خسته کننده و وقت گیر باشد، در حالی که خرید آنلاین لباس ممکن است منجر به دریافت لباس هایی شود که مناسب نیستند و برای داشتن اندازه و تناسب مناسب نیاز به یک یا چند بازپس گیری دارد.

 

تولیدکنندگان پوشاک در هر منطقه از جهان معمولاً از یک سیستم خاص برای اندازه گیری لباس های خود بر اساس اندازه متوسط ​​ساکنان خود استفاده می کنند. سه سیستم اصلی اندازه گیری که در سطح جهانی استفاده می شوند، سیستم های آمریکایی (ایالات متحده)، اروپایی (EU) و انگلیسی (بریتانیا) هستند. اگرچه سیستم های اضافی مانند سیستم های آلمانی (GR)، ایتالیایی (IT)، فرانسوی (FR)، ژاپنی (JP) و استرالیایی (AUS) در سال های اخیر ظهور کرده اند، اکثر لباس هاسازندگان هنوز هم عمدتاً از سه سیستم اول استفاده می کنند.

 

تفاوت بین این سیستم ها در معیارهای مورد استفاده برای اندازه گیری بدن، از جمله اندازه گیری سینه، گردن، کمر، لگن و قد نهفته است.لازم نیست اندازه ها و اندازه های خود را به خاطر بسپارید، اما ضروری است که آنها را در دسترس داشته باشید، مانند تلفن همراه خود، همراه با جداول راهنمای اندازه. به این ترتیب می توانید به راحتی در حین خرید حضوری سایز خود را با فروشنده در میان بگذارید یا هنگام خرید آنلاین سایز مناسب را انتخاب کنید. همچنین اندازه گیری مجدد به صورت دوره ای بسیار مهم است زیرا اندازه لباس می تواند در طول زمان به دلیل نوسانات وزن یا عوامل دیگر تغییر کند.

روش های اندازه گیزی سایز پیراهن

راهنمای سایز پیراهن مردانه

هنگام خرید پیراهن مردانه، مهم است که نه تنها اندازه آن را در نظر بگیرید، بلکه شکل پیراهن را نیز در نظر بگیرید، زیرا می تواند روی سایز انتخابی شما تاثیر بگذارد. پیراهن های مردانه از نظر شکل در دو دسته اصلی قرار می گیرند:

  • تناسب معمولی
  • اسلیم فیت

 

برای تعیین سایز پیراهن مردانه باید پارامترهای مختلفی از جمله اندازه یقه، اندازه سینه، اندازه آستین، دور باسن و اندازه دور کمر اندازه گیری شود. هنگام اندازه گیری اندازه گردن، مهم است که متر نوار را محکم به گردن نچسبانید. به اندازه عرض یک انگشت بین نوار و گردن فاصله بگذارید. این اندازه گیری اندازه یقه پیراهن شما را نشان می دهد.

  1. برای اندازه گیری قفسه سینه، متر را روی برجسته ترین قسمت سینه خود قرار دهید و اندازه گیری را یادداشت کنید.
  2. برای تعیین سایز آستین خود، صاف بایستید و از یک نفر بخواهید از شانه تا مچ شما اندازه بگیرد.
  3. برای دور باسن، کامل ترین قسمت باسن خود را با یک متر اندازه گیری کنید.
  4. در نهایت، برای تعیین اندازه دور کمر، باریک ترین قسمت کمر خود را که معمولاً حدود 6 سانتی متر زیر ناف است، اندازه بگیرید.

 

اگر تیپ بدنی لاغر ندارید، احتمالا به یک پیراهن اسلیم فیت نیاز خواهید داشت. برای مردان لاغری که خوش اندام هستند و پیراهن های اسلیم فیت می پوشند، این پیراهن دور کمر و پهلوها باریک تر است و آستین های باریک تری نسبت به سایر پیراهن های مردانه دارد.

 

برای کسانی که کمی اضافه وزن دارند و چربی بدنشان بیشتر از عضله است، پیراهن های Regular Fit برای ظاهری شیک و راحت مناسب تر خواهند بود. در مقایسه با پیراهن های اسلیم فیت، پیراهن های Regular Fit کلاسیک تر هستند و آزادی بیشتری در بدن و آستین های گشادتری ایجاد می کنند.

 

برای تعیین سایز پیراهن مردانه باید چندین پارامتر از جمله دور گردن، دور سینه، طول آستین، دور باسن و دور کمر اندازه گیری شود. هنگام اندازه گیری دور گردن، مهم است که متر نوار را محکم دور گردن نپیچانید. در عوض، به اندازه یک انگشت فاصله بین متر و گردن بگذارید تا اندازه گیری دقیق یقه پیراهن را به دست آورید. برای اندازه گیری طول آستین، صاف بایستید و از کسی بخواهید که از شانه تا مچ شما اندازه گیری کند. این به شما اندازه گیری دقیقی برای طول آستین های مورد نیاز شما می دهد. با انجام این اندازه گیری ها، می توانید با راهنمای سایز ارائه شده توسط برند مشورت کنید و سایز مناسب برای پیراهن مردانه خود را بیابید.

اسلیم فیت(Slim Fit) یا رگولار فیت(Regular Fit)

اسلیم فیت(Slim Fit) چیست؟

اگر اندامی باریک و لاغر دارید، احتمالاً باید پیراهن های اسلیم فیت بپوشید. مردان لاغری که این پیراهن ها را می پوشند اندامی دارند که دور کمر و پهلوها باریک می شود. آستین های این پیراهن ها نیز در مقایسه با سایر پیراهن های مردانه باریک تر است.

 

رگولار فیت(Regular Fit) چیست؟

اگر فرم اندامی کمی اضافه وزن دارید و چربی بیشتری نسبت به ماهیچه دارید، توصیه می شود برای شیک به نظر رسیدن پیراهن های مردانه متناسب بپوشید و لباس های متناسب با فرم بدن خود را انتخاب کنید. پیراهن های معمولی مردانه راحت هستند و ظاهری کلاسیک دارند، در مقایسه با پیراهن های باریک، گشادتر در بدن هستند و آستین ها چندان تنگ نیستند.

 

راهنمای سایز پیراهن مردانه ایرانی

سایزبندی پیراهن های مردانه تولید داخل در ایران معمولاً از استاندارد جهانی یا سایز بندی اروپایی پیروی می کند. بنابراین اگر به دنبال خرید از یک برند ایرانی هستید، باید سایز خود را بر اساس راهنمای سایز لباس اروپایی یا بین المللی تعیین کنید. این اطمینان را به شما می دهد که سایز مناسب را انتخاب کرده و به خریدی موفق برسید. در ایران سایزهای لباس ها به نام های S, M, L, XL, 2XL, 3XL می باشد، پیراهن های مردانه نیز از این قاعده سایز گذاری مستثنی نیستند.

 

جدول سایز پیراهن مردانه

جدول سایز پیراهن مردانه

چگونه سایز لباس را به صورت آنلاین اندازه گیری کنیم؟

سایزر(sizer) یکی از روش های مدرن و راحت است که از فناوری برای تعیین دقیق سایز لباس شما استفاده می کند. این اپلیکیشن از فناوری اسکن بدن برای تعیین اندازه های شما و پیشنهاد مناسب ترین اندازه برای شما استفاده می کند. این می تواند ابزار مفیدی در هنگام خرید آنلاین باشد، زیرا می تواند به شما کمک کند از زحمت امتحان کردن لباس ها و بازگرداندن آن ها در صورت عدم تناسب، جلوگیری کنید. با این حال، توجه به این نکته مهم است که برندهای مختلف ممکن است در اندازه خود دارای تغییراتی باشند، بنابراین هنوز مهم است که هنگام خرید به نمودار اندازه هر برند مراجعه کنید.

 

جمع بندی

در این مقاله از فروشگاه فایو، تمام اطلاعات ضروری را که باید در مورد انتخاب سایز مناسب پیراهن و اندازه گیری دقیق سایز پیراهن خود بدانید، آورده ایم. بسیار مهم است که اندازه های خود را قبل از هر خریدی به دقت اندازه گیری کنید تا از یک تجربه خرید موفق و بهینه اطمینان حاصل کنید. می توانید از راهنمای سایز پیراهن برای تعیین دقیق سایز خود استفاده کنید، اما به خاطر داشته باشید که اندازه ها ممکن است بر اساس برند و سیستم اندازه گیری رایج مورد استفاده توسط آن برند پیراهن متفاوت باشد. بنابراین، همیشه قبل از خرید، نمودار اندازه برند پیراهن را بررسی کنید. با در نظر گرفتن این نکات، می توانید هنگام خرید پیراهن تصمیمات مطمئن و آگاهانه بگیرید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kLaL0zh1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه