جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چرا چراغ تلویزیون روشن نمی شود 

تلویزیون جزو آن دسته از لوازم برقی خانگی است که استفاده مداوم آن به یک امر طبیعی تبدیل شده است. این در حالی است که هرگونه خرابی در تلویزیون موجب نگرانی کاربران شده و تعمیر آن می تواند به دغدغه اصلی خانواده ها تبدیل شود. گاهی یک خرابی جزئی می تواند به مرور عملکرد تلویزیون را مختل کند. مثلا آیا به این موضوع فکر کرده اید که چرا چراغ تلویزیون روشن نمی شود ؟ اگر در اصفهان زندگی می کنید، باید بگوییم جای هیچ نگرانی وجود ندارد. نمایندگی تعمیرات تلویزیون از برندهای مختلف در اصفهان به راحتی مشکل تلویزیون شما را مرتفع می کند و شما می توانید به راحتی از واحد تعمیرات نمایندگی برندهای مختلف تلویزیون سوال کنید که چرا چراغ تلویزیون روشن نمی شود ؟

نمایندگی تعمیرات تلویزیون در اصفهان

اگر قبل از اینکه بدانید چرا چراغ تلویزیون روشن نمی شود، کمی راجع به اهمیت استفاده از خدمات نمایندگی برندهای مختلف تلویزیون صحبت کنیم، خالی از لطف نخواهد بود. این روزها اکثر کاربران به این حقیقت پی برده اند که خرید لوازم برقی به خصوص لوازم هوشمند و دیجیتال مانند: تلویزیون از برندهای معتبری همچون دوو، اکس ویژن، سامسونگ و .... از اهمیت بسیاری برخوردار است. تلویزیون های مختلف از برندهای معتبری که ذکر کردیم، علاوه بر جنبه های ظاهری از کیفیت فوق العاده ای برخورداراند. با این حال ممکن است این تلویزیون ها نیز به عنوان یک لوازم برقی مصرفی با مشکلات و خرابی های متعددی همراه شوند.

این در حالی است که نمایندگی رسمی برندهای معتبری نظیر سامسونگ، اکس ویژن، دوو و ... در شهرهای مختلف، خدمات پس از فروش و تعمیرات تلویزیون را به سرعت و با بالاترین کیفیت ارائه می دهند. اگر تلویزیون شما به تازگی با اختلالات جزئی همراه شده یا نمی دانید که چرا چراغ تلویزیون روشن نمی شود ؟ کافی است با نمایندگی آن در اصفهان تماس بگیرید ( شماره تلفن نمایندگی تلویزیون سامسونگ دراصفهان ) تا تکنسین متخصص و مجرب از بخش تعمیرات نمایندگی تلویزیون شما مشکل آن را مرتفع کنند. اهمیت استفاده از خدمات تعمیر نمایندگی های رسمی تلویزیون در اصفهان زمانی مشخص می شود که شما می توانید پس از تعمیر تلویزیون به استفاده بهینه و طولانی مدت از آن برسید.

شماره تلفن نمایندگی تلویزیون سامسونگ دراصفهان

علت روشن نشدن چراغ تلویزیون

حتما می دانید که منظور از چراغ تلویزیون همان چراغ ال ای دی کوچک یا چراغ پاور است که در قسمت جلوی تلویزیون تعبیه شده و معمولا در زمانی که تلویزیون خاموش است، این چراغ روشن می شود. ممکن است مشکلاتی که باعث روشن نشدن چراغ پاور می شود، بسیار ساده و پیش پا افتاده باشد. به هر حال دلایل متعددی سبب می شود که چراغ پاور روشن نشده و در هنگام اتصال تلویزیون به برق شروع به چشمک زدن کند. نکته اینجاست که کاربران در صورتی متوجه روشن نشدن یا چشمک زدن چراغ پاور تلویزیون می شوند که به دنبال آن تلویزیون نیز روشن نشود. قبل از اینکه از نمایندگی تلویزیون خود سوال کنید که چرا چراغ تلویزیون روشن نمی شود ؟ جهت پاسخ به این سوال میتوانید به نمایندگی تلویزیون اکس ویژن در اصفهان مراجعه کنید . بهتر است کابل های متصل، دو شاخه برق، کنترل تلویزیون و موارد ساده ای از این قبیل را بررسی کنید.

خرابی برد پاور

اگر در اتصال تلویزیون و کابل های آن مشکلی وجود نداشته باشد، روشن نشدن چراغ تلویزیون یا چشمک زدن آن ممکن است به دلیل خرابی یکی از قطعات دستگاه باشد. از این قطعات می توان به برد پاور و برد مین اشاره کرد. برد پاور یا همان برد تغذیه وظیفه تأمین تغذیه و ولتاژ دستگاه را به عهده دارد. طبیعی است که خرابی برد پاور سبب بروز اختلال در ولتاژرسانی به قطعات مختلف تلویزیون می شود. برد پاور از یک ورودی و تعدادی پورت خروجی تشکیل شده است. در تلویزیون های دوو برد پاور به ندرت دچار خرابی می شود؛ بنابراین اگر تلویزیون شما از برند دوو است، توصیه می کنیم با نمایندگی تلویزیون دوو در اصفهان تماس گرفته و از آن ها کمک بگیرید. هرچند برندهای دیگری مانند سامسونگ یا اکس ویژن نیز از بردهای باکیفیت تشکیل شده اند .

نمایندگی تلویزیون اکس ویژن در اصفهان

خرابی برد مین

برد مین در تلویزیون یک قطعه بسیار مهم است که عملکرد کلی دستگاه تحت تأثیر آن قرار دارد. به همین خاطر است که خرابی برد مین به شکل های مختلف خود را نشان می دهد. یکی از خرابی های رایج در تلویزیون های مختلف روشن نشدن چراغ پاور و چشمک زدن آن است که ممکن است به خاطر خرابی برد مین باشد. اگر تلویزیون شما از برند سامسونگ است، کافی است شماره تلفن نمایندگی تلویزیون سامسونگ در اصفهان را پیدا کنید و اگر از تکنسین های متخصص و مجرب این نمایندگی سوال کنید که چرا چراغ تلویزیون روشن نمی شود، تعمیرکاران متخصص این نمایندگی در اصفهان پس از راهنمایی های اولیه برای عیب یابی مشکل تلویزیون توسط خود کاربر، برای تعمیر در محل یا در واحد تعمیرات نمایندگی اقدامات لازم را انجام می دهند.

ویروسی شدن دستگاه تلویزیون

گاهی ممکن است اتصال دستگاه هایی مانند لپ تاپ و گوشی به تلویزیون یا نصب یک نرم افزار خاص روی تلویزیون، دستگاه را ویروسی کرده و عملکرد آن را با مشکل مواجه کند. با توجه به اینکه برد تلویزیون جزو قطعات بسیار حساس است، ممکن است بدافزارها روی عملکرد آن تأثیر مخربی بگذارند و موجب خرابی یا اختلال در عملکرد آن شوند. خرابی برد پاور یا برد مین نیز تأثیر مستقیمی در روشن نشدن چراغ تلویزیون دارد. این در حالی است که تعمیر برد تلویزیون نیز باید با دقت زیاد و بدون خطا انجام شود تا عملکرد سایر بخش های تلویزیون با مشکل مواجه نشود. تکنسین های متخصص در نمایندگی تعمیرات تلویزیون اکس ویژن در اصفهان و سایر نمایندگی های برندهای مختلف تلویزیون در این شهر ضمن عیب یابی اصولی با دقت و عملکرد عالی مشکل تلویزیون شما را مرتفع می کنند.

نمایندگی تلویزیون دوو در اصفهان

جمع بندی

تلویزیون های هوشمند امروزی با وجود قابلیت ها و آپشن های زیادی که دارند، از حساسیت بالایی برخورداراند و ممکن است به دلایل متعددی دچار خرابی شوند. اگر چراغ تلویزیون شما روشن نمی شود یا چشمک می زند، کافی است با نمایندگی مجاز برند تلویزیون خود در اصفهان تماس بگیرید و از تکنسین های متخصص آن سوال کنید که چرا چراغ تلویزیون روشن نمی شود ؟ تعمیرکاران متخصص از نمایندگی های تلویزیون های اکس ویژن، دوو، سامسونگ و ... در اصفهان ضمن عیب یابی اصولی خدمات تعمیر را با کیفیت عالی ارائه می دهند . گاهی ممکن است علت روشن نشدن چراغ تلویزیون یک مشکل ساده و پیش پا افتاده باشد و یک تماس با نمایندگی می تواند دغدغه و نگرانی شما را مرتفع کند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0UatEskk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه