جمعه, ۱۲ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 2 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، قیمت طلا و سکه در اولین روز آغاز معاملات سال 1402 قیمت هایی بالاتر از آخرین معاملات سال 1401 داشتند، روز گذشته کمی کاهش قیمت را نسبت روز گذشته تجربه کرده اند.

این فلزات گرانبها در چند ماهه اخیر نوسانات زیادی تجربه کرده اند، تا آنجا که طلا تا کانال سه میلیون تومان پیش رفت و سکه نیز کانال 37 میلیون تومان را لمس کرد.

افزایش قیمت ها در این بازار را می توان ناشی از صعود قیمت دلار در بازار موازی دانست. از سوی دیگر انس جهانی نیز در جایگاه محرک دیگر قیمت طلا و سکه روندی افزایشی داشته است.

پیش بینی قیمت طلا و سکه در بازار 7 فروردین 1402

پس از اخباری ناشی از بهبود روابط بین المللی ایران که نویدی برای گشایش های ارزی بود، قیمت ها در بازار دلار و طلا به کانال های قبلی بازگشت، اما با شرایط فعلی و مقاومت بازارها به خبر درمانی، چه چشم اندازی برای قیمت طلا و سکه در کوتاه مدت وجود دارد؟

ثبات قیمت در بازار طلا و سکه؟

جواد فلاحیان، کارشناس بازارهای مالی در خصوص روند قیمتی طلا و سکه در کوتاه مدت به تجارت نیوز گفت: بازار سکه و طلا با دلار و انس جهانی هماهنگی دارد و به نظر می رسد قیمت این فلزات ارزشمند برای کوتاه مدت در محدوده فعلی باقی می ماند و ثبات حاصل شده است.

او ادامه داد: البته ممکن است نوسانات کمی را به سمت بالا یا پایین تجربه کند، اما حداقل همان طور که گفته شد رشد و یا کاهش زیادی را پشت سر نخواهند گذاشت. احتمالا فردا نیز در محدوده امروز نوسان داشته باشد.

فلاحیان همچنین در خصوص مسیر میان مدت در بازار فلزات گرانبها بیان کرد: بانک مرکزی تاکنون باید گزارش هایی منتشر می کرد که منتشر نشده است، اما برآوردها نشان می دهد که رشد نقدینگی تا حدود ۳۰ درصد در پیش است و همین محرک قیمت دلار و در نتیجه طلا و سکه را در میان مدت به سمت صعود هدایت خواهد کرد.

کارشناسان متفق القول چشم اندازی افزایشی برای دلار در بلندمدت پیش بینی می کنند. آنها معتقدند تنها گشایشی در زمینه روابط بین الملل و بهبود ورود ارز به کشور می تواند قیمت دلار و طلا را در مسیری کاهشی قرار دهد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yLpc1wrH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه