چهارشنبه, ۱۴ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Wed, 4 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از ایمنا، رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: به نظر می رسد تا چند روز آینده شاهد نوسان در بازار باشیم که این تغییرات قیمتی مقطعی و جزئی است، به طوری که ممکن است حتی روند کاهشی نیز داشته باشد.

هوشنگ شیشه بران اظهار کرد: اقدامات اخیر بانک مرکزی در کنترل نرخ ارز باعث تثبیت نسبی در قیمت طلا و سکه شده بود اما با اندک نوسان قیمتی در بازار ارز، طبیعتاً قیمت طلا و سکه نیز افزایش می یابد.

پیش‌ بینی بازار و قیمت طلا در روزهای آتی

وی افزود: به نظر می رسد تا چند روز آینده شاهد نوسان در بازار باشیم که این تغییرات قیمت مقطعی و جزئی است، به طوری که ممکن است قیمت ها حتی روند کاهشی نیز داشته باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با بیان اینکه بازار طلا همچنان با رکود شدید مواجه است، گفت: در محرم و صفر با تعطیلی مراسم، مردم رغبت چندانی به خرید طلا نشان نمی دهند و همین موضوع باعث تثبیت قیمت و حتی کاهشی شدن روند قیمت ها شده است.

شیشه بران با بیان اینکه با احیای برجام شوک چندان قوی به بازار وارد نمی شود، گفت: نتیجه مثبت مذاکرات می تواند نگرش خوبی نسبت به کاهش قیمت طلا داشته باشد اما باعث شکسته شدن یک باره قیمت ها نخواهد شد.

از دوازدهم شهریورماه بازار طلا و سکه نوسان قیمتی نسبتاً رو به افزایشی را به خود گرفته است، به طوری که قیمت هر نیم سکه از هفت میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به هشت میلیون تومان، قیمت هر ربع سکه از چهار میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به پنج میلیون تومان و قیمت هر عدد سکه یک گرمی از سه میلیون به سه میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده است.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iu3F3Z4d
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه