جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اقامت نوروزی در اصفهان با آن همه جاذبه طبیعی و تاریخی و گردشگری متنوع در یک هتل شیک و لوکس لذت بیشتری دارد. پس طبیعی است که بخواهید در یکی از بهترین هتل های 5 ستاره نصف جهان اقامت داشته باشید. هتل کوثر اصفهان از هتل های 5 ستاره شیک با امکانات رفاهی عالی و 5 رستوران مجهز با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و نوشیدنی های خوشمزه به منظور اقامتی خوش و خاطره انگیز برای مسافران نصف جهان، انتخابی شایسته برای اقامتی خاطره انگیز در این دیار تاریخی است. اگر به دنبال رزرو یکی از بهترین هتل های اصفهان یا تور اصفهان هستید، انتخاب هوشمندانه و مناسبی به نظر می رسد که در ادامه به طور کامل معرفی خواهد شد.

در این گزارش، اقامت 24 به عنوان سامانه مرجع رزرو هتل در کشور، شما را با خدمات و امکانات و مقصدهای گردشگری نزدیک هتل کوثر اصفهان به خصوص غذاهایی که در رستوران معروف این اقامت گاه طبخ می شود، آشنا می کند. یادتان باشد که رقابتی ترین و مناسب ترین قیمت اقامت در هتل کوثر اصفهان در طول چهار فصل سال از طریق این سامنه در دسترس اصفهان گردهای عزیز قرار دارد.

بهترین هتل های اصفهان

هتل کوثر اصفهان کجاست؟

هتل کوثر اصفهان یکی از هتل های 5 ستاره شهر اصفهان است که از نظر موقعیت جغرافیایی و خدماتی که در اختیار مسافران قرار داده است، توانسته نظرات خوبی از مسافران گذشته کسب کند.

هتل کوثر اصفهان در سی و سه پل، ابتدای بلوار ملت واقع شده و محیطی دل باز با دکوراسیون شیک و مدرن است. ساعت ورود به اتاق های هتل کوثر اصفهان ساعت 14 و ساعت تخلیه نیز ساعت 12 اعلام شده است.

چون در نزدیکی ایستگاه مترو سی و سه پل ومیدان انقلاب نصف جهان است، دسترسی خوبی به مناطق مختلف شهر دارد.

فاصله هتل کوثر اصفهان تا مکان های مهم شهر

هتل کوثر اصفهان تا فرودگاه بین المللی شهید بهشتی نصف جهان، 24 کیلومتر فاصله دارد. فاصله این هتل مجلل و شیک اصفهانی تا میدان نقش جهان اصفهان نیز 2 کیلومتر است. فاصله هتل کوثر تا بازار اصفهان، 2 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن این شهر نیز 10 کیلومتر فاصله دارد.

همان طور که گفتیم، هتل پارسیان کوثر اصفهان تا سی و سه پل، فاصله کمی داشته و کم تر از 340 متر است. اگر قصد چهل ستون گردی دارید، هتل کوثر اصفهان تا کاخ چهلستون، 1 کیلومتر فاصله دارد.

2 ترمینال صفه و کاوه ، ترمینال های مسافربری در شهر اصفهان هستند که برای مسافران اتوبوسی شهر، جایگاه ویژه دارند. فاصله این هتل تا ترمینال صفه و کاوه شش کیلومتر است. پارسیان کوثر تا موزه موسیقی نیز حدود 1000 متر فاصله دارد.

امکانات هتل 5 ستاره کوثر اصفهان

هتل 5 ستاره کوثر اصفهان اکنون زیر نظر گروه هتل های پارسیان اداره می شود. سابقه ساخت هتل به دهه چهل شمسی باز می گردد و در سال نود و پنج نیز بازسازی اساسی شد. ساختمان فیروزه که عمارتی جدید در کنار بنای اصلی هتل است، المان های طراحی مدرن داشته و تلفیقی از هنر ایرانی و اسلامی است.

هتل پارسیان کوثر اصفهان ، اتاقهایی با دکوراسیون شیک دارد. موقعیت جغرافیایی عالی داشته و دسترسی خوبی به مقصدها و جاذبه های گردشگری شهر دارد. مجموعه ای از رستوران و کافی شاپ و استخر و سونا و جکوزی داشته و کلکسیونی از غذاهای ایرانی و فرنگی را طبخ می کند.

اگر از آن دسته اصفهان گردها هستید که به ورزش علاقه دارید، باشگاه ورزشی مجهز داخل هتل را توصیه می کنیم. یکی از معروف ترین باشگاه های ورزشی اصفهان در داخل هتل کوثر در دسترس است. حمام ترکی و خدمات اسپا این هتل نیز زبانزد خاص و عام است.

سالن های میخک، ترنج، فیروزه، از جمله سالن های مجهز و مجلل هتل برای برگزاری مراسمات مختلف است. رستوران های پارسیه سیمین، رستوران سنتی سرو، رستوران زرین و رستولرن سبز و رستوران فصلی آبشار از جمله رستوران های 5 گانه این اقامتگاه محسوب می شود.

این هتل 7 طبقه با 225 واحد اقامتی، دارای اتاق های: یک تخته، دو تخته، سوئیت های جونیور، رویال و دوبلکس است تا اقامتی خوب و خوش را برای نصف جهان گردها رقم بزنند.

رزرو هتل

معرفی اتاق های هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر، اتاق دو تخته دارد، دو تخته تویین در ساختمان اصلی، دو نفره تویین که برای مهمان غیر ایرانی تدارک دیده شده است. سوئیت جونیور دو نفره، اتاق دو تخته دبل در ساختمان فیروزه و اتاق دو تخته ویژه مهمان خارجی. اتاق دونفره دبل ساختمان فیروزه که پنجره رو به پاسیو داشته از جمله گران ترین اتاق های هتل است.

گشتی در رستوران های هتل کوثر اصفهان

رستوران های 5 ستاره هتل کوثر اصفهان، کلکسیونی از بهترین غذاهایی که در اصفهان می توانید میل کنید را یک جا آماده کرده اند. چه فست فود خور باشید چه شیشلیک خور حرفه ای و چه سنتی کار! همه در خدمت شما است. هر کدام از رستوران های هتل کوثر اصفهان دارای دکوراسیون و منوی منحصر به فرد بوده تا طعم لذیذ غذای ایرانی را در فضایی دلنشین تجربه کنید.

رستوران سنتی سرو اصفهان پاتوق سنتی بازهای نصف جهان است. انواع آش و سوپ و پیش غذای مخصوص اصفهانی ها (2 عدد کوفته و کشک و بادمجان و نان داغ) دارد. شیشلیک مخصوصش معروف است و البته کباب قفقازی و بختیاری اش.

اگر بیش از 2 نفر هستید، سینی های خوشمزه و هوس انگیز رستوران سنتی کوثر اصفهان را در نظر داشته باشید که دو نفره و چهار نفره و چهار نفره ویژه است.

رستوران پارسه سیمین

رستوران پارسه سیمین از جمله رستوران های محبوب هتل است. این رستوران واقع در طبقه همکف (لابی) هتل بوده و انواع غذای فرنگی و ایرانی را سرو می کند. صبحانه اش نیز از ساعت 6 تا 10 صبح در دسترس است. اگر قصد صبحانه خوری در نصف جهان دارید، صبحانه این رستوران هتل را در نظر داشته باشید.

رستوران فصلی آبشار

رستوران فصلی آبشار از جمله رستوران های 5 گانه هتل کوثر اصفهان است. از ساعت19 تا 23 هر شب پذیرای شکم گردهای نصف جهان است. در این رستورانف صرفا انواع کباب همراه با نان داغ در مجاورت استخر هتل در چهار فصل سال سرو می شود و انتظار صبحانه نداشته باشید.

رستوران زرین هتل کوثر اصفهان

از دیگر رستوران های هتل کوثر اصفهان، باستی به رستوران زرین اشاره کرد که دکوراسیون زیبای چوبی دارد. این رستوران واقع در طبقه همکف بوده و انواع غذای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. اگر به دنبال جایی به منظور تجربه طعم لذیذ غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی هستید، رستوران زرین هتل کوثر اصفهان را توصیه می کنیم که شیشلیک هایش یادآور حسین شیشلیکی در شاندیز مشهد است.

رستوران ایتالیایی پارمین سبز

رستوران ایتالیایی پارمین سبز از دیگر رستوران های پنج گانه و معروف و محبوب رستوران گردهای نصف جهان است. رستوران ایتالیایی پارمین سبز همه روزه از ساعت 19 تا 23 سرویس می دهد.

اگر به دنبال استیک های آب دار خوشمزه هستید، رستوران پارمین را توصیه می کنیم. سرو انواع استیک، پیتزاهای خوشمزه ایتالیایی و انواع پاستا در رستوران پارمین سبز هتل پارسیان کوثر اصفهان، ضیافتی دل انگیز را برای مسافران این شهر رقم خواهد زد. در محیط زیبای باغ هتل پارسیان کوثر اصفهان، این رستوران، انتخابی ایده آل خواهد بود.

رزرو هتل از طریق اقامت 24

توجه کنید که اگر مسافر اصفهان شدید، لابی لانژ فیروزه هتل کوثر اصفهان (کافه فیل مریت) از انتخاب خوب برای دورهمی های دوستانه و لذت بردن از طعم دوست داشتنی دمنوش ها و نوشیدنی های سنتی و قهوه دمی است. انتخابی شایسته جهت جلسات و ملاقات با سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم و دسر کیک و شیرینی مخصوص هتلی است. لابی لانژ فیروزه هتل پارسیان کوثر همه روزه از ساعت 10 صبح الی 23 پذیرای مهمانان گرامی است.

توصیه می کنیم در صورتی که عازم نصف جهان هستید، حداقل یک وعده غذایی خود را در یکی از رستوران های پنج گانه هتل کوثر اصفهان صرف کنید و از طعم لذیذ غذاهایی که توسط سرآشپزهای مجرب و بین المللی این اقامتگاه طبخ می شود، لذت ببرید.

مخاطب گرامی

اگر عازم اصفهان هستید یا قصد دارید نسبت به رزرو تور اصفهان اقدام کنید، اقامت در هتل کوثر اصفهان را به شما توصیه می کنیم که بهترین و مناسب ترین و رقابتی ترین قیمت رزرو واحدهای اقامتی این محفل لوکس شهر از طریق اقامت 24 در دسترس شما است.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HMqx5To7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
بهروز :
1 سال پیش
آیا چقدر مردم سرکیسه میکنند با این اسم های اجق وجق
خسرو فردین :
1 سال پیش
به شخصه خیلی با هتل پارسیان کوثر حال کردم یکی از تاپ های اصفهانه
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه