جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تقریبا همه ما می دانیم که جایگزینی دندان های از دست رفته برای سلامت عمومی شما و نیز دندان های باقی مانده اهمیت بالایی دارد. زمانی که دندان های طبیعی از بین می روند، نه تنها عملکرد در صحبت کردن و غذا خوردن مختل می شود، بلکه ممکن است مشکلات دیگری نیز داشته باشید. در اینجاست که نقش بسیار چشمگیر می شود.

از دست دادن دندان ها نه تنها بر اعتماد به نفس شما تاثیر می گذارد، بلکه در صورت عدم درمان باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در دهان شما می شود. ایمپلنت دندان می تواند به شما کمک کند ظاهر و احساس بهتری داشته باشید، عزت نفس شما را بهبود بخشیده و به شما کمک می کنند تا زندگی شادتری داشته باشید.

کاشت دندان دندان یک گزینه فوق العاده و رایج برای جایگزینی دندان ها است که توسط متخصصین ایمپلنت برای درمان بیماران پس از از دست دادن یا کشیدن دندان استفاده می شود. ایمپلنت ها با عمل جراحی در استخوان فک شما قرار گرفته و و با استخوان طبیعی شما پیوند می خورند.

ایمپلنت دندان

مزایای ایمپلنت دندان

آیا می دانید که مطابق با آمار آکادمی ایمپلنت دندانپزشکی، تعداد افرادی که ایمپلنت های دندان را دریافت می کنند هر سال 500000 نفر افزایش می یابد؟ همین رقم به شما نشان می دهد که کاشت دندان چقدر موثر است و می تواند به گونه ای قابل توجه زندگی انسان ها را متحول سازد.

به طور کلی، گزینه های مختلفی برای جایگزینی دندان های از دست رفته یا آسیب دیده وجود دارد. درست است که قیمت ایمپلنت دندان نسبت به این گزینه ها بالاتر است اما حقیقتا پروتزها و بریج ها نمی توانند با این راه حل شگفت انگیز رقابت کنند.

به عبارت دیگر، کاشت دندان از مزایای چشمگیری برخوردار است که بسیاری از روش های جایگزین دندان نمی توانند ارائه دهند. در ادامه با هشت موارد از مزایای منحصر به فرد ایمپلنت دندان آشنا خواهیم شد:

1. ایمپلنت دندان و عدم تغییرات خجالت آور

اگر از دندان مصنوعی استفاده می کنید، پس جابجایی یا لغزش آن را به خوبی می شناسید. مثلا ممکن است با یک دوست یا همکار صحبت کنید، یا چیزی می خورید، و احساس نمایید که دندان مصنوعی در دهانتان می لغزد. حتی ممکن است این اتفاق زمانی بیفتد که به یک شوخی پر سر و صدا می خندید.

با این حال، با ایمپلنت دندان دیگر لازم نیست نگران چنین جابه جایی یا لغزش ها یی باشید، زیرا آنها به گونه ای محکم در دهان شما قرار گرفته اند.

2. ایمپلنت دندان و جلوگیری از تحلیل استخوان

جالب است بدانید که استخوان فک شما به تحریک دندان های متصل به هم نیاز دارد تا جرم خود را از دست ندهد. اگر تمام دندان های خود را دارید، استخوان فک شما به درستی تحریک شده و توده ای را از دست نمی دهد.

اما اگر دندان های خود را از دست داده باشید، متخصص شما در مورد از دست دادن استخوان در فک شما نگران خواهد بود. اما شما می توانید با کاشت دندان که مانند دندان های طبیعی عمل می کند، از این امر جلوگیری کنید تا استخوان فک شما سالم بماند.

3. مراقبت آسان

آیا شما نیز از مراقبت پروتزها یا بریج های خود و سپس ایجاد یک لایه چسبناک بد روی آنها خسته شده اید؟ یا شاید نمی خواهید زحمت خرید محصولات خاص مانند قرص های پاک کننده، چسب ها یا نخ دندان های مخصوص را متحمل شوید؟

بهتر است بدانید که با ایمپلنت دیجیتال ، به هیچ محصول خاصی نیاز نداشته و نیازی نیست نگران تمیز کردن آنها به روشی خاص باشید. شما می توانید آنها را مانند دندان های طبیعی خود مسواک زده و نخ دندان بکشید.

4. مطابقت با دندان های طبیعی شما

یک متخصص ماهر و مجرب ایمپلنت می تواند کار بی عیب و نقصی در طراحی ایمپلنت هایی انجام دهد که از هر نظر ممکن با دندان های شما مطابقت داشته باشد. ویژگی هایی نظیر رنگ، اندازه، شکل که کاملا با ایمپلنت دندان شما مطابقت دارد.

همچنین، دندانپزشک اطمینان حاصل می کند که ایمپلنت در شکاف دندان از دست رفته به اندازه ای یکپارچه قرار می گیرد که حتی متوجه وجود ایمپلنت در دهان خود نخواهید شد. شما هرگز نیازی به احساس خودآگاهی در مورد دندان های خود نداشته و می توانید بدون هیچ نگرانی لبخند بزنید.

5. ایمپلنت دندان و عدم حفره یا پوسیدگی

شاید این مورد را هم نمی دانستید، اما جالب است بدانید موادی که ایمپلنت دندان از آن ساخته شده است، نمی تواند پوسیده شود.

در مقابل، دندان های مصنوعی مانند پروتز و بریج می توانند باعث ایجاد حفره و پوسیدگی شوند. به همین دلیل است که برای جلوگیری از تجمع باکتری ها و عفونت ها باید با دقت بسیار مورد مراقبت قرار گرفته و به درستی تمیز شوند.

قیمت ایمپلنت دندان

6. بهبود گفتار

اگر مدتی است که از دندان های مصنوعی استفاده می کنید، ممکن است به صحبت کردن با آنها در دهان خود عادت کرده باشید. اما حتما متوجه شده اید که اگر هیجان زده شوید یا خیلی سریع صحبت کنید، دوباره شروع به تلفظ اشتباه کلمات خواهید کرد.

اما این اتفاق برای ایمپلنت دندان اتفاق نمی افتد، زیرا آنها مانند دندان های طبیعی عمل می کنند. در واقع آنها طوری طراحی شده اند که به خوبی در شکاف های دهان شما قرار گرفته و بنابراین، الگوهای گفتار شما را تغییر نخواهند داد.

7. ایمپلنت دندان از تغییر شکل صورت شما جلوگیری می کند

زمانی که دندان های خود را از دست می دهید، شکل فک شما تغییر کرده و این می تواند ساختار صورت شما را تغییر دهد. اما با کاشت ایمپلنت، متوجه خواهید شد که شکل صورت شما بدون تغییر باقی می ماند.

8. نیروی بایت را بازیابی می کند

ایمپلنت های دندان اساسا با استفاده از یک پست تیتانیومی به فک شما متصل می شوند. این پست تیتانیومی به عنوان ریشه دندان عمل می کند. از آنجایی که پایه تیتانیومی بسیار محکم است، می توانید نیروی بایت شما را بازیابی نماید بدون اینکه آسیبی به ایمپلنت شما وارد شود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6DXofva0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه