پنجشنبه, ۱۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 1 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد نیوز، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت گسترده در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از تداوم کاهش قیمت ها در این بازار حکایت دارد، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ آن از ۲۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای پژو نیز در این مدت کاهش قیمت ها را تجربه کردند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۴۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۷۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۵۰۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۸۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۳۰ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۵۰۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

بررسی نوسان قیمت خودرو در ۲۴ ساعت گذشته

خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ این گروه در این مدت ۵۰ میلیون تومان گران شده است و دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای سمند نیز در این مدت از کاهش قیمت ها در امان نبودند، به طوری که سمند lx ef7 مدل ۱۳۹۹ از ۵۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

در میان خودروهای خارجی، قیمت هایما 8S به ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان رسیده است. این خودرو یک روز قبل ۲۰۰ میلیون تومان گران تر بود.

از سوی دیگر، قیمت فیدلیتی پرایم هفت نفره با کاهش ۱۵۰ میلیون تومان قیمت، در بازار ۲ میلیارد تومان شده است.

کی ام سی T8 نیز در بازار افت ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرده و به یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است.

دیگنیتی پرستیژ هم با ریزش ۲۰۰ میلیون تومانی، در بازار ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان قیمت پیدا کرده است.

بنا به این گزارش، قیمت هیوندای النترا در بازار به ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده، این در حالی است که این خودرو یک روز قبل ۳۰۰ میلیون تومان گران تر بود.

قیمت میتسوبیشی میراژ نیز با ریزش ۱۵۰ میلیون تومانی، به یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان تغییر کرده است.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lUDKqlx3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه