جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دوره زبان انگلیسی ویژه محیط کار کانادایی

دوره زبان در کانادا یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید، به ویژه اگر به تازگی به کانادا مهاجرت کرده اید. اگر کار پیدا کرده اید و قصد پیشرفت شغلی دارید و یا کارجو هستید و می خواهید یک موقعیت شغلی ایده آل داشته باشید، در هر صورت دانش زبانی ضعیف مانع بزرگی در برابر شما است.

زبان انگلیسی در کانادا اهمیت زیادی دارد، چرا که زبان اول این کشور است و برای تعاملات روزمره خود چه در محیط کاری و چه در محیط غیر کاری به شدت به دانش زبانی قوی نیاز دارید تا بتوانید با مخاطبان خود صحبت کنید.

چرا زبان انگلیسی مهم است؟

زبان انگلیسی به دلایل زیادی اهمیت دارد:

  • زبان رسمی است.

انگلیسی یکی از دو زبان رسمی در کانادا است و زبان فرانسه دیگر زبان رسمی در این کشور است. براساس قانون اساسی ۱۹۸۲، این دو زبان به عنوان زبان های رسمی در کانادا شناخته می شوند و از ارزش برابری در تمامی موسسات مرتبط با دولت فدرال این کشور برخوردار هستند.

بنابراین، شرکت در دوره زبان در کانادا برای افرادی که دانش زبانی ضعیفی دارند حیاتی است. در استان هایی مانند کبک و مانیتوبا، زبان فرانسه حرف اول را می زند و اگر ساکن این استان ها هستید باید بدانید که زبان فرانسوی خود را باید تقویت کنید، به ویژه اینکه دولت های این دور استان وسواس زیادی دارند تا تعداد فرانسوی زبانان جامعه خود را تقویت کنند.

اگر بخواهید در محیط کانادایی زندگی کنید و به ویژه در محیط های حرفه ای کاری مانند مهندسی فعالیت کنید، زبان انگلیسی هیچگاه فاکتور دوم شما نخواهد بود و همیشه در اولویت است.

  • بدون زبان انگلیسی بیزینس و ترید شما عقب خواهد ماند.

در کنار زبان رسمی در کانادا، انگلیسی یک زبان بین المللی است و در مشاغلی که با دنیای بیرون از کانادا ارتباط دارند، دانش قوی زبان انگلیسی مهم است. برای کار در بخش های صنعتی، مالی، تکنولوژی و گردشگری کانادا زبان انگلیسی حیاتی است.

  • تحصیلات در کانادا به زبان انگلیسی است.

انگلیسی زبان اصلی تدریس در کالج ها و دانشگاه های کانادا است. اگر دانش انگلیسی شما قوی نباشد، نمی توانید انتظار موفقیت در تحصیلات خود را داشته باشید. به همین دلیل، حتما باید یک دوره زبان در کانادا انتخاب کنید و دانش زبان خود را به سطح بیشتری ارتقا بدهید.

  • مهاجرت برای افرادی که زبان انگلیسی قوی دارند راحت تر است.

کانادا کشور فرصت ها است و مهاجران بسیاری را همه ساله می پذیرد. زبان انگلیسی، زبان رسمی صحبت بین گروه های مختلف مهاجران و ورای آن است. بنابراین، اگر قصد مهاجرت دارید و می خواهید که جامعه کانادایی شما را بپذیرد، از زبان انگلیسی نباید غافل شوید. به همین دلیل، باید حتما به دنبال بهترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی باشید تا زبان خود را از پایه درست کنید.

دوره زبان انگلیسی

تفاوت زبان انگلیسی در محیط کانادایی و محیط جامعه

زبان انگلیسی در محیط اجتماعی و محیط کاری دارای تفاوت هایی است. موسسه فناوران برای کمک هرچه بیشتر به هموطنان مهاجر، دوره زبان انگلیسی ویژه محیط کار کانادایی را ارائه کرده است. در این دوره این امکان را دارید تا زبان انگلیسی را از یک مدرس نیتیو کانادایی فرا بگیرید که مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت. در ادامه، به تفاوت های زبان انگلیسی در محیط اجتماعی و کاری کانادا می پردازیم.

  • رسمیت

زبان انگلیسی در محیط کاری در مقایسه با محیط اجتماعی رسمی تر است و افراد سعی می کنند تا از کلمات غیررسمی و محاوره ای بیشتر پرهیز کنند. با شرکت در دوره زبان در کانادا ویژه محیط کار با عبارت های رسمی آشنا خواهید شد و ترمینولوژی ویژه زبان کار کانادایی را فرا خواهید گرفت.

  • زبان صنعت محور

زبان صنعت محور یعنی زبان انگلیسی شما بسته به صنعتی که در آن حضور دارید باید تقویت شود. بارزترین تفاوتی که میان زبان انگلیسی در محیط کار و محیط اجتماعی دیده می شود استفاده از واژگان و اصطلاحات ویژه صنعتی است؛ عباراتی که در مکالمات روزمره در محیط اجتماعی به ندرت شنیده می شوند.

  • ریشه های فرهنگی

ریشه های فرهنگی زبان انگلیسی در محیط کار کانادایی و محیط اجتماعی تفاوت دارند و در دوره زبان در کانادا باید به این موضوع توجه داشته باشید. در محیط کار بیشتر به موضوعات حرفه ای پرداخته می شود و ارتباط زیادی با موضوعات روزمرگی در اجتماع ندارد.

دوره آموزش زبان انگلیسی با استاد نیتیو

استاد نیتیو زبان انگلیسی بهترین گزینه برای تدریس است و برای دوره زبان باید حتما از یک استاد نیتیو استفاده کنید. در مقایسه با اساتید غیرنیتیو، استاد نیتیو کانادایی می تواند به دلایل مختلفی گزینه بهتری باشد:

تلفظ درست: استاد نیتیو زبان درک کاملی از تلفظ لغات، Intonation و Stress دارد و می تواند به شما نحوه تلفظ درست و دقیق کلمات انگلیسی را یاد بدهد.

پیش زمینه فرهنگی: استاد نیتیو می تواند برای زبان آموزان فرهنگ انگلیسی زبانان از جمله آداب، سنت ها و هنجارهای اجتماعی را آموزش بدهد. این موضوع به ویژه برای کسانی که می خواهند در مکالمات روزمره تاثیر خوبی روی مخاطب خود داشته باشند اهمیت دارد.

به همین منظور، فناوران دوره زبان انگلیسی- مکالمه و شنیداری را با استاد نیتیو برگزار کرده است. در این دوره از مدیاهای متعدد استفاده می شود و زبان آموزان با ایده های مختلف برای مکالمه آشنا خواهند شد. علاوه بر این، زبان آموزان در مکالمات واقعی شرکت می کنند و از Expression های مختلف برای بیان نظرات و مخالفت با ایده مخاطب خود استفاده خواهند کرد.

زبان طبیعی: معلم نیتیو دوره زبان در کانادا به صورت غریزی، طبیعی و روان از زبان انگلیسی در زندگی روزمره خود استفاده می کند که به زبا ن آموزان فرصت توسعه سطح زبانی را می دهد. استاد زبان نیتیو جملات مرسوم و عبارات محاوره ای در مکالمات روزمره را به شما آموزش می دهد و همزمان بازخورد خود را از لغاتی که استفاده می کنید ارائه می کند.

محرک و الهام بخش: یادگیری زبان انگلیسی از معلم نیتیو محرک است و از آنجایی که زبان آموزان او را به عنوان یک الگو می بینند، برای رسیدن به سطحی که همانند او روان صحبت کنند تلاش خواهند کرد.

دوره زبان انگلیسی فناوران

چرا دوره زبان انگلیسی فناوران را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفته شد، مهم ترین ویژگی که در دوره زبان انگلیسی موسسه فناوران وجود دارد این است که زبان آموزان می توانند انگلیسی را از یک استاد نیتیو فرا بگیرند. به این ترتیب، صرف نظر از سطح زبانی، افراد می توانند پایه های دانش انگلیسی خود را تقویت و اصلاح کنند و به سطح قابل قبول برای جامعه کانادایی برسند.

علاوه بر این، دوره ها زبان فناوران با هزینه بسیار مقرون به صرفه برگزار می شود تا افراد با هر بودجه و پیش زمینه ای بتوانند در این دوره ها شرکت کنند. در دوره زبان ویژه محیط کار کانادایی، استاد نیتیو شما را با اصول مکالمه در محیط کار آشنا خواهد کرد و فرهنگ کار در کانادا را خواهد آموخت. همچنین با واژه ها و عبارت های محترمانه و رایجی که در این محیط حساس باید رعایت شود، زبان آموزان را آشنا می کند.

دیگر ویژگی دوره زبان موسسه فناوران، تعیین سطح رایگان با استاد کانادایی است. شما این فرصت را خواهید داشت که یک استاد نیتیو و کارآزموده کانادایی سطح زبانی شما را بررسی و ارزیابی کند و مطابق با استانداردهای CLB عدد واقعی آن ها را اعلام کند. به این ترتیب، می توانید هوشمندانه تر کلاس خود را انتخاب کنید و با قدرت وارد محیط کار کانادایی شوید. اگر قصد شرکت در دوره زبان در کانادا را دارید، همین حالا به وبسایت موسسه فنی مهندسی فناوران سر بزنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BFpGcvoa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه