جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

راه اندازی سایت با روش های مختلفی امکان پذیر است که معمول ترین آنها به کار گیری CMSهای آماده مانند وردپرس است. اما بسیاری از شرکت ها علاقه ای به استفاده از این روش نداشته و با توجه به رویکردی که از کسب و کارشان در آینده دارند به انتخاب روش طراحی سایت اختصاصی مُصر هستند.

این در حالی است که هزینه های طراحی سایت تخصصی قابل مقایسه نسبت به استفاده از مدیریت محتواهای آماده نیست اما ویژگی ها و مزایایی که طراحی سایت اختصاصی در اختیار مدیران مجموعه ها قرار می دهد از مهم ترین دلایلی است که به کار گیری از این روش را توجیه پذیر کرده است.

طراحی سایت

چرا طراحی سایت اختصاصی دارای اهمیت است

طراحی سایت تخصصی بر اساس نیاز شرکت ها انجام می شود و علاوه بر اینکه به ظاهر سایت اهمیت داده می شود امکانات و ویژگی های مدنظر مدیران نیز به دقت بررسی خواهد شد. اما به طور کلی طراحی سایت اختصاصی به دلایلی که در ادامه می آوریم، از اهمیت به سزایی برخوردار است:

افزایش فروش خدمات یا محصولات

پر واضح است که همه شرکت ها از راه اندازی یک سایت کاملاً تخصصی تنها یک هدف که افزایش فروش است را دنبال می کنند. این در حالی است که در این زمینه باید از طراحان حرفه ای نیز استفاده شود و در نتیجه انتخاب یک مرکز طراحی سایت نیز بیش از پیش دارای اهمیت خواهد بود.

شناساندن برند یک شرکت

از مهم ترین اهداف به کار گیری از سیستم اختصاصی سایت است. طبیعتاً طراحان سایت هر چه در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشند، می توان بازدهی قابل قبول تری را از این نوع طراحی متصور بود. افزاشی بازدید کننده از جمله نتایج برندسازی صحیح با روش طراحی سایت اختصاصی است که باید توجه ویژه ای به این موضوع شود.

برتری نسبت به رقبا

وقتی مدیران مجموعه ها به سراغ طراحی سایت اختصاصی می روند قطعاً به دنبال پیشی گرفتن از رقبا هستند. چرا که خوب می دانیم که طراحی یک سایت تخصصی معرفی بسیار سریع تر خدمات و محصولات را در پی خواهد داشت. ضمناً افزایش مشتریان بالقوه و همچنین گسترش حوزه بازاریابی نیز از این طریق امکان پذیر خواهد بود.

طراحی سایت اختصاصی

سایت های اختصاصی دارای چه ویژگی هایی هستند

طراحان سایت که با مدیریت محتواهای آماده کار می کنند، هیچ تضمینی برای سئو سایت به مشتریان ارائه نمی دهند اما وقتی پای طراحی سایت اختصاصی در میان باشد، طراحان موظف هستند که سایت مدنظر را به صورت کاملاً سئو شده و سازگار با اصول سئو تحویل دهند و شاید این موضوع مهم ترین ویژگی سایت های اختصاصی باشد. این در حالی است که از دیگر ویژگی های این نوع سایت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برنامه نویسی کاملاً اختصاصی (بر اساس نوع فعالیت شرکت و اهداف تعیین شده).
  2. در نظر گرفتن امکانات مختلف (بر اساس نیاز کسب و کار).
  3. عدم محدودیت در اجرا و افزودن امکانات جدید.
  4. در نظر گرفتن امنیت قابل قبول و طبیعتاً تضمین شده برای سایت طراحی شده.
  5. بهکار گیری از تکنولوژی های کاملاً بروز در طراحی سایت.
  6. امکان اجرای الگوریتمهای مختلف و بعضاً پیچیده در زمان طراحی سایت.
  7. اطمینان از کدنویسی صحیح سایت (با فرض انتخاب یک مجموعه توانمند طراحی سایت).

برترین ویژگی های یک سایت طراحی سایت اختصاصی

مدیران کسب و کارها که به یک سایت اختصاصی نیاز دارند حتماً باید در انتخاب بهترین مرکز طراحی سایت نهایت دقت را داشته باشند و برای این منظور بررسی موارد عنوان شده در ادامه ضروری است:

·       نمونه کارها

توصیه می کنیم قبل از اینکه با یک گروه تخصصی در این زمینه به توافق کامل دست یابید حتماً بررسی نمونه کارهای مجموعه مدنظر را انجام دهید. این موضوع می تواند تصمیم گیری راحت تری را به دنبال داشته باشد. ضمن اینکه بررسی نمونه کارها کیفیت طراحی ها را نیز مشخص خواهد کرد.

·       مدت زمان تحویل

بسیاری از طراحی سایت اختصاصی هستند که به دلایل مختلف بخصوص مشغله و دریافت پروژه های سنگین، تحویل کار به موقع در اولویت شان نیست. بنابراین اگر در این خصوص حساس هستید، حتماً قبل از نهایی شدن قرارداد همکاری در این زمینه سوال کنید.

·       قیمت کار

از دیگر مواردی که باید قبل از اختصاص دادن طراحی وب سایت به یک مجموعه بررسی شود، قیمت نهایی طراحی است که باید با همه امکانات مدنظر تخمین زده شود. بنابراین توصیه می کنیم در این خصوص نیز به صورت جزئی این مسئله را بررسی نمایید.

یژگی های طراحی سایت اختصاصی

جمع بندی

این روزها درخواست برای طراحی سایت اختصاصی افزایش یافته است و عمده دلایل این موضوع به عدم سئو مناسب مدیریت محتواهای آماده و عدم وجود امکانات مناسب برای این نوع CMSها باز می گردد. بنابراین اگر در حال حاضر شما مدیر مجموعه گرامی نیز قصد دارید با استفاده از یک مجموعه طراحی سایت تخصصی مناسب به خواسته تان جامه عمل بپوشانید کافی است با بررسی موارد عنوان شده در این مقاله بهترین سایت طراحی در این زمینه را انتخاب و شروع به همکاری کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/oTtXF1gw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه