جمعه, ۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

انواع نیوجرسی بتنی ترافیکی یکی از مهم ترین متریال های بتنی هستند که معمولاً به صورت پیش ساخته عرضه می شوند. در معابر و جاده ها برای ایجاد ایمنی در بین خطوط مورداستفاده قرار می گیرند . 

نیوجرسی بتنی ترافیکی

تعریفی مختصر در مورد نیوجرسی ترافیکی

مانع نیوجرسی ترافیکی یک سازه بتی یا مانع پلاستیکی هست که برای جداسازی راه ها و جاده ها استفاده میشوند .

کاربرد نیوجرسی بتنی

وظایف اصلی مانع نیوجرسی بتنی ، افزایش امنیت و ایمنی راه ها و جاده ها می باشد، و همچنین در زمینه های زیر کاربرد دارد : 

  • افزایش ایمنی سطح معابر
  • جداسازی خطوط ترافیکی 
  • استفاده در دوربرگردان ها 
  • کنار جاده های فرعی 
  • ایستگاه های کنار جاده ای 
  • تفکیک محوطه های صنعتی 
  • رفوژ وسط خیابان های اصلی جهت ایجاد فضای سبز

کاربرد نیوجرسی بتنی

مواد به کار رفته در نیوجرسی بتنی

سیمان: سیمان ساخته شده برای نیوجرسی باید با ویژگی های سیمان پرتلند تیپ 1 و 2 به شماره 389 ایران تطبیق داده شود.

سنگدانه: سنگدانه ها باید مطابق با استانداردهای ملی ایران به شماره 302 باشند. این سنگدانه ها شامل ماسه، شن عدسی و شن بادامی می شود.

افزودنی های لازم: برای اینکه کیفیت حفاظ ها بهتر شود و سطحی صاف و صیقلی داشته باشند باید از افزودنی های مایع و پودری با کیفیت بالا در ساخت آن ها مورد استفاده قرار گیرد.

آب: آبی که برای ساخت نیوجرسی بتنی مورد استفاده قرار می گیرد باید تمیز و عاری از هر گونه مواد آلی، قلیایی و اسیدی باشد. دقت کنید که حتی آب های آشامیدنی تا حدودی اسیدی هستند. طبق استاندارد باید آب مورد استفاده آب مخصوص اختلاط بتن طبق ماده 14748 باشد.

میلگرد: همان طور که گفتیم هدف از استفاده محافظ های نیوجرسی بتنی افزایش مقاومت جاده ها و کاهش انحرافات است، بنابراین میلگردهای مورد استفاده باید مقاومت کششی بالا یعنی حداقل 400 مگاپاسکال داشته باشند.

مفصل: در این حفاظ ها باید از مفصل هایی استفاده شود که تحمل ضربه های سنگین را داشته و مقاومت کششی آن ها بالا باشد.

انواع نیوجرسی بتنی

انواع نیوجرسی بتنی که در این نوشته قصد معرفی آن ها را داریم، ابعاد ۵۰×۴۰×۴۰ (مینی نیوجرسی بتنی)، ۱۰۰×۸۰×۵۰، ۲۰۰×۸۰×۵۰، ۳۰۰×۱۱۰×۵۰ و ۳۰۰×۱۶۰×۵۰ هستند. در ادامه به معرفی انواع این قطعات بتنی می پردازیم.

۱. مینی نیوجرسی ۵۰×۴۰×۴۰

مانع های بتنی کاربردهای فراوانی در زمینه امنیت و جداسازی مسیرها دارند. گاهی اوقات اما، مسیرهای نیازمند مسدودسازی یا باریک هستند یا قطعات کوچک تری را لازم دارند تا جابجایی آن ها نیز ساده تر باشد؛ در این مواقع می توان از ابعاد ۵۰×۴۰×۴۰ استفاده کرد که اصطلاحا مینی نیوجرسی شناخته می شود. این موانع بتنی بسیار با دوام هستند و خود را با محیط های مختلف تطبیق می دهند.

۲. نیوجرسی ۱۰۰×۸۰×۵۰

بلوک نیوجرسی ۱۰۰×۸۰×۵۰ یکی از ابعاد پرکاربرد این محصول است که سال ۱۳۷۵ برای اولین بار در ایران مورد استفاده قرار گرفت. جداسازی و تفکیک فضای سبز، جلوگیری از ورود آب رودخانه ها و جاری شدن سیل در خیابان ها، استفاده در پمپ بنزین، فرودگاه، ایستگاه های تاکسی و... از سری کاربردهای جداکننده های سیمانی در این ابعاد محسوب می شود.

۳. نیوجرسی ۲۰۰×۸۰×۵۰

این ابعاد بلوک های نیوجرسی که در ساخت آن ها از سیمان، سنگدانه، آب، میلگرد و اتصالات استفاده می شود، کاربردهای فراوانی در جاده ها داشته و استفاده از آن ها باعث کاهش تلفات جانی و مالی در تصادف ها خواهد شد. این محصولات کاملا قابل حمل بوده و در صورت بروز مشکل می توان آن ها را جابجا کرد؛ همچنین در کنار کاربردهای عمومی این موانع ترافیکی، استفاده از ابعاد ۲۰۰×۸۰×۵۰ این محصول باعث جلوگیری از عبور نور زیاد چراغ ماشین های لاین مخالف در زمان تاریکی هوا می شود.

۴. نیوجرسی ۳۰۰×۱۱۰×۵۰

چهارمین سایز از بلوک های نیوجرسی بتنی، ابعاد ۳۰۰×۱۱۰×۵۰ است. این موانع بتنی با طول ۳۰۰ سانتی متری خود، برای مسدودسازی مسیرهای پهن مناسب بوده و به دلیل وزن بالا، درصورت برخورد، توانایی مهار خودروها را خواهد داشت.

۵. نیوجرسی ۳۰۰×۱۶۰×۵۰

بلوک های نیوجرسی ۳۰۰×۱۶۰×۵۰ آخرین دسته از انواع نیوجرسی بتنی هستند که ارتفاع زیادی بیشتر و طبیعتا نسبت به سایر ابعاد، از وزن بالاتری برخوردارند. البته گفتنی است که این دیوارهای بتنی ممکن است در ابعاد دیگری نیز تولید شوند. به طور مثال قطعاتی با ارتفاع فراتر از ۲۰۰ سانتی متر نیز وجود دارند. اما ابعاد مرسومی که بیشتر شناخته شده هستند، پنج موردی بودند که به مختصرا به توضیح آن ها پرداختیم.

خرید نیوجرسی بتنی از سایت ترافیک کالا

قیمت و خرید نیوجرسی بتنی از سایت ترافیک کالا

اولین نکته هنگام خرید نیوجرسی بتنی قیمت و کیفیت آن است. به طوری که قیمت مناسب سبب خشنودی خریدار و در نتیجه تهیه نیوجرسی موردنیاز می شود. قیمت نیوجرسی بتنی رقمی متغیر است که بنا به ابعاد، وزن، شرکت تولیدکننده و کیفیت محصول تعیین می شود. قیمت نیوجرسی بتنی بزرگ اغلب اوقات بالاتر از قیمت نیوجرسی کوچک تر و سبک تر برآورد می شود. البته که برند تولیدکننده و کیفیت محصول در قیمت نهایی بسیار تأثیرگذار است. شما میتوانید انواع این محصولات را در وب سایت traffickala.com مشاهده نمائید و جهت خرید این نیوجرسی ها با شماره 02166345902 تماس حاصل فرمائید . 

فروشگاه ترافیک کالا دارای انواع محصولات تابلو ها ، برچسب ها و استوانه های ترافیکی و بشکه های ایمنی و تمامی تجهیزات ایمنی راه ها و جاده ها می باشد . جهت مشاهده تمامی محصولات وارد https://traffickala.com/shop/ شوید .

منبع : ترافیک کالا | traffickala.com

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qDwpZkY3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه