پنجشنبه, ۴ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین فروشگاه پرده و دکوراسیون

قیمت پرده زبرا

قیمت پرده زبرا هم اکنون در بازار با توجه به کیفیت و نوع پارچه ای که در آن استفاده شده است متفاوت می باشد و معمولا قیمت پرده ها با توجه به ابعاد نیز بررسی و محاسبه می شود. اما سوال این جا است با وجود مراکز مختلف فروش پرده ما بهترین نوع پرده زبرا را از کجا خریداری کنیم که خریدی موفق و منحصر به فرد آن هم با قیمت منصفانه داشته باشیم؟ سایت مشهد پرده یکی از بهترین سایت ها است که می توان در آن به خرید پرده زبرا در شیک ترین و جذاب ترین مدل ها پرداخت. مشهد پرده تمام سعی خود را کرده است تا در طول فعالیت خود جدیدترین و زیباترین مدل های پرده زبرا را به مشتریان خود عرضه کند و در قیمت گذاری محصولات رعایت انصاف نماید به همین دلیل ادعای آن این است که تمامی محصولات خود را با قیمت رقابتی و کیفیت تضمینی عرضه می کند.

 پرده زبرا چیست؟

پرده زبرا یکی از پرفروش ترین پردها است و به دلیل قابلیت مطلوبی که در کنترل نور دارد هم اکنون محبوبیت خوبی پیدا کرده است و بسیاری از افراد مایل هستند که برای محیط خود از پرده زبرا استفاده کنند. پرده زبرا کنترل نور را برای محیط شما فراهم می کند و به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد گزینه بسیار خوبی برای خانه و محیط های مختلف می باشد. سایت مشهد پرده به عنوان مرجع خرید پرده زبرا هم اکنون انواع آن را در مدل های مختلف در کشور عرضه می کند.

از ویژگی های ظاهری پرده زبرا این است که به صورت راه راه می باشد و خطوط آن به صورت افقی است. جنس این نوع پرده می تواند به سفارش مشتری متفاوت باشد و از پارچه های مختلف در آن استفاده می شود. پرده زبرا در مدل های مختلف در حال عرضه می باشد و انواع آن را می توان برای پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، محیط های کاری و... استفاده کرد.

انواع پرده زبرا

پرده زبرا دارای تنوع بالایی است که ما در این جا پرفروش ترین مدل های آن را معرفی خواهیم کرد تا در صورت خرید بتوانید مناسب ترین مدل ها را برای محیط خود خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید. انواع پرده زبرا به شرح زیر می باشد:

پرده زبرا پلیسه

این نوع پرده زبرا یکی از طرح های مدرن و کلاسیک است. ترکیب این نوع پرده از پرده شید رول و کرکره ای است که جذابیت خاصی را ایجاد کرده است. این نوع پرده می تواند برای دکوراسیون داخلی شما یکی از بهترین انتخاب ها باشد تا از مزایای مطلوب آن بهره مند شوید. لازم به ذکر است پرده زبرا پلیسه بسیار با کیفیت و با دوام است و قیمت مطلوبی دارد.

پرده زبرا گلدار

پرده زبرا گلدار

پرده زبرا گلدار نوعی از پردهای چاپی است که طرح های زیبای گل روی این نوع پرده نقش بسته است. این نوع پرده مورد سلیقه افراد زیادی است و محبوبیت خوبی در بازار دارد. این نوع پرده زبرا می تواند پوشش مناسبی برای انواع پنجره در محیط های مختلف باشد.

پرده زبرا ساده

پرده زبرا ساده در عین سادگی بسیار شیک و جذاب می باشد. این نوع پرده برای محیط های مختلف قابل استفاده می باشد و هیچگونه طرح و نقشی روی آن نیست. پرده زبرا ساده بسیار مناسب برای دکوراسیون کلاسیک است و قیمت مناسبی نیز دارد.

پرده زبرا سیلوئت

پرده زبرا سیلوئت به عنوان پرده های سه بعدی معروف شده اند این نوع پرده زبرا از یک لایه پارچه ضخیم به صورت افقی و دولایه پارچه حریر نازک به صورت موازی طراحی و تولید شده است که در نهایت به پرده سه بعدی معروف شده است. این نوع پرده به عنوان پرده مدرن نیز شناخته می شود و هم اکنون فروش مطلوبی در بازار دارد.

پرده زبرا طرح چوب

افراد زیادی هستند که دکوراسیون منزل، اتاق خواب یا محیط کاری آن ها از چوب استفاده شده است به همین دلیل به دنبال پرده های جذابی هستند که طرح چوب باشد تا با دکوراسیون آن ها همخوانی داشته باشد از این رو پرده زبرا طرح چوب یکی از بهترین انتخاب ها برای این نوع دکوراسیون است.

پرده زبرا طرح دار

پرده زبرا طرح دار یکی دیگر از انواع پرده زبرا است. طراحی و تولید این نوع پرده به صورت راه راه از جنس تور و پارچه انجام شده است که در لیست پرده های مدرن هم اکنون خود نمایی می کند.

پرده زبرا گلدوزی

پرده زبرا گلدوزی نوعی دیگر از انواع پر فروش و محبوب پرده زبرا است که از ترکیب پرده کرکره و شید رول تولید شده است و همان ویژگی ها را دارا می باشد.

پرده زبرا کودک

خرید پرده زبرا مشهد پرده

این مدل پرده زبرا همانگونه که از نام آن پیدا است مخصوص اتاق کودک است. پرده زبرا اتاق کودک در طرح ها و مدل های مختلف تولید شده است که برای اتاق دختربچه ها و پسر بچه ها بسیار مناسب است و فضای آن ها را زیباتر و دلنشین تر نیز می کند.

خرید پرده زبرا مشهد پرده

مشهد پرده به عنوان مرجع خرید انواع پرده و متعلقات آن، سال ها است در زمینه فروش انواع پرده فعالیت می کند و محصولات خود را در سراسر ایران عرضه می کند. بعد از ثبت سفارش محصول در سایت مشهد پرده می توانید بهترین مدل پرده زبرا را با بهترین قیمت ممکن در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. امکان فروش حضوری در مشهد برای مشتریان مشهد پرده نیز وجود دارد.

 پرده زبرا مشهد پرده با قیمت ارزان و کیفیت مطلوب به مشتریان تحویل داده می شود. در صورت نیاز به مشاوره می توانید به صورت آنلاین یا تلفنی از طریق سایت مشهد پرده به مشاوره رایگان بپردازید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

منبع: سایت خرید پرده مشهد پرده

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MYtFHxZo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه