چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در هفته سپری شده خودروهای وارداتی با چه قیمتی در بازار عرضه شدند؟ ارزیابی بازار نشان از قیمت های عجیب وارداتی ها در بازار دارد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز ؛ قیمت خودرو در حالی شکل صعودی به خود گرفته که طی هفته های اخیر خودروهای وارداتی وارد کشور شدند و از سوی دیگر روز گذشته کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب واردات خودروهای دست دوم خارجی در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد. مصوبه ای که به منظور تنظیم گری در بازار عرضه و تقاضا، شکستن قیمت ها و خارج شدن خودرو از کالای سرمایه ای و تبدیل آن به کالای مصرفی مصوب شد. با این شرایط فعالان بازار خودروهای وارداتی نیز همانند خودروهای داخلی منتظر اجرایی شدن این دو طرح هستند تا شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار باشیم.

قیمت عجیب خودروهای وارداتی در بازار / عبور از 4 میلیارد تومان

قیمت برخی از وارداتی در بازار

به گفته فعالان بازار خودرو عوامل مذکور موجب شده تا بازار خودرو با ابهام بسیاری مواجه شود که این امر سردرگمی خریداران را به همراه داشته است.

اما خودروهای وارداتی امروز با چه قیمتی در بازار معامله شدند؟ ارزیابی بازار نشان می دهد،  آزرا مدل در هفته جاری با رنگ مشکی و با کارکرد 50 هزار کیلومتر با قیمتی در حدود  4 میلیارد 950 میلیون تومان در بازار معامله شد.

از دیگر خودروهایی وارداتی می توان به رنوتالیمسان مدل 2018 اشاره کرد. این خودرو در این هفته با کارکرد 25 هزار کیلومتر در بازار با قیمت سه میلیارد و 350 میلیون تومان خرید و فروش شد.

اما النترا مدل 2018 صفر کیلومتر رنگ سفید که از آن می توان به عنوان یکی از خودروهای پرطرفدار در بازار یاد کرد، در این هفته در بازار با قیمت سه میلیارد و 50 میلیون معامله شد.

از سوی دیگر میتسوبیشی اوتلندر با کارکرد 29 هزار تا نیز در این هفته با قیمت سه میلیارد و 600 میلیون تومان در بازار معامله شد.

اما توسان IX35  مدل 2018 بدون کارکرد نیز امروز با قیمت چهار میلیارد و 650 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد. رصد بازار نشان دهنده آن است که هیوندا سانتافه نیز در این هفته با رنگ مشکی رشدی چهار میلیارد و 600 میلیون تومان عرضه شدند. 

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/C4AcWhic
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه