یکشنبه, ۳۱ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sun, 21 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

اینترنت موبایل چگونه تقویت میشود؟

در عصر ارتباطات برخورداری از اینترنت پرسرعت برای هر جامعه ای ضرورت دارد. یکی از اتفاق های کلافه کننده که این روزها بیشتر از قبل شاهد آن هستیم؛ پایین بودن سرعت اینترنت است. بسیاری از افراد هنگام وب گردی و گشت وگذار در شبکه های اجتماعی، چت کردن، ارسال ایمیل، تماشای آنلاین فیلم و ... با مشکل کاهش سرعت اینترنت دست و پنجه نرم می کنند.

یکی از چالش ها و دغدغه های مهم کاربران گوشی های هوشمند تقویت اینترنت موبایل است. متاسفانه اوضاع اینترنت کشور ما نسبت به کشورهای پیشرفته اصلا جالب نیست و بسیاری از اپراتورهای تلفن همراه از جمله ایرانسل و همراه اول اینترنت ضعیفی را به کاربران خود ارائه می دهند . در این مقاله قصد داریم به معرفی ترفندها و روش های تقویت اینترنت موبایل بپردازبم . لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

تقویت اینترنت موبایل

تقویت اینترنت موبایل با خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

با خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل یا Internet Ampilifier یکی از بهترین، تاثیرگذارترین و پرطرفدارترین روش های تقویت اینترنت موبایل است. کاربران گوشی های موبایل سیگنال های اینترنت منتشر شده از طریق دکل ها را با گوشی خود دریافت و مورد استفاده قرار می دهند . نسل اینترنت های 4G، 3G و 5G پهنای باند و سرعت بیشتری دارند.

دستگاه تقویت آنتن موبایل یا دستگاه ریپیتر به تقویت اینترنت موبایل تمام اپراتورهای تلفن همراه در ایران کمک می کند. این دستگاه دارای مدل تک باند، مدل دو باند و مدل سه باند است و با توجه به متراژ، مساحت محیط و نیاز مشتریان تولید می شود. با نصب مدل های مختلف این دستگاه در ساختمان های مسکونی و تجاری، روستاهای دور افتاده و مناطقی در خارج از شهر که به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند، می توان تا حدود زیادی مشکل کاهش سرعت اینترنت را حل کرد.

معرفی مدل های مختلف دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

انواع مختلف دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل که استفاده از آن ها به تقویت اینترنت موبایل هم کمک بسیار زیادی می کند، شامل موارد زیر است:

تقویت کننده آنتن موبایل تک باند

اولین نسل از دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل همین دستگاه تک باند است که بازه فرکانسی استاندارد را پوشش می دهد . تقویت کننده های آنتن موبایل خانگی را می توان به عنوان پرکاربردترین مدل های تک باند معرفی کرد.

تقویت کننده آنتن موبایل دو باند

با توجه به اینکه علم ارتباطات به مرور زمان رشد کرده و تمام گوشی های تلفن همراه به اینترنت مجهز هستند، پهنای باند نیز در اینترنت موبایل ها افزایش یافته تا بتواند تعداد بیشتری از کاربران را ساپورت کند. با استفاده از این دستگاه می توان دو باند فرکانسی 1800 و 900 مگاهرتز را که به طور همزمان به کاربران سرویس دهی می کنند؛ تقویت کرد. استفاده از این دستگاه به تقویت اینترنت ایرانسل و تقویت اینترنت همراه اول کمک زیادی می کند.

تقویت کننده آنتن موبایل سه باند

در پروتکل های ارتباطات همراه هم کیفیت مکالمه بهتر شده است و هم پهنای باند با پیشرفت های زیادی همراه بوده است. برای تقویت اینترنت موبایل در چنین شرایطی می توان از دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل سه باند استفاده کرد. این دستگاه قادر است تمام تغییرات در اپراتورهای تلفن همراه از جمله مکالمه و اینترنت را تقویت کند.

تقویت کننده آنتن موبایل سه باند بیشتر در ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و در نقاط کور برای برطرف شدن مشکل نداشتن آنتن کاربرد زیادی دارد. از مهم ترین ویژگی های این دستگاه می توان به مواردی مانند تقویت اینترنت موبایل 3g، تقویت اینترنت 4g، تقویت آنتن موبایل 4g، تقویت آنتن موبایل 5g، تقویت اینترنت ایرانسل، تقویت اینترنت همراه اول، افزایش کیفیت مکالمات، بالا بودن سرعت ارسال پیامک، پوشش آنتن دهی در نقاط کور و پشتیبانی از همه اپراتورهای تلفن همراه اشاره کرد.

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

معرفی چند ترفند دیگر برای تقویت اینترنت موبایل

علاوه بر خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل برای تقویت اینترنت، چند ترفند دیگر را نیز می توان امتحان کرد. این ترفندها عبارتند از:

پاک کردن کش مرورگر و برنامه های داخل موبایل

کش یا حافظه پنهان یکی از مواردی است که در کاهش سرعت اینترنت موثر است. در بسیاری از نسخه های قدیمی سیستم عامل اندروید این مشکل وجود دارد. اولین ترفندی که برای تقویت اینترنت موبایل استفاده می شود، پاک کردن کش مرورگر و برنامه های داخل موبایل است. در تنظیمات داخلی همه برنامه های موجود در موبایل گزینه ای به نام clear cache وجود دارد. با پاک کردن کش، سرعت اینترنت موبایل افزایش می یابد.

دانلود یک مرورگر مناسب برای مسدود کردن تبلیغات

یکی دیگر از ترفندهای تقویت سرعت اینترنت موبایل دانلود یک مرورگر مناسب برای مسدود کردن تبلیغات است. تبلیغات مرورگرها تاثیر زیادی در کاهش سرعت اینترنت دارند و سرعت بارگذاری را هم کاهش می دهند. به طور کلی مرورگرهای نامناسب حجم بسیار زیادی از اینترنت را مصرف می کنند. در واقع با بهینه سازی مرورگر گوشی و دانلود مرورگر بهتر یکی از عوامل کاهش سرعت اینترنت را از بین خواهید برد.

غیرفعال سازی یا حذف کردن برنامه ها و فایل های اضافی و بدون استفاده

برنامه های بدون استفاده علاوه بر این که در کاهش سرعت اینترنت موبایل موثر هستند، مصرف باتری را هم افزایش می دهند. با حذف برنامه های غیر فعال و فایل های اضافی عکس و فیلم از موبایل خود می توانید به تقویت اینترنت موبایل کمک کنید.

فعال کردن حالت Data Saver در مرورگر کروم

فعال کردن حالت ذخیره اطلاعات یا Data Saver در مرورگر کروم ترفند دیگری است که به تقویت اینترنت موبایل کمک می کند و میزان مصرف حجم اینترنتی را نیز کاهش می دهد. با انجام این کار سرعت بارگذاری صفحات اینترنت افزایش خواهد یافت.

استفاده از نرم افزارهای افزایش سرعت اینترنت موبایل

یکی دیگر از ترفندهای تقویت اینترنت موبایل استفاده از نرم افزارهای افزایش سرعت اینترنت موبایل است. این نوع نرم افزارها به صورت خودکار فایل های بدون استفاده و اضافی را از موبایل حذف می کنند و با این کار سرعت اینترنت را افزایش می دهند.

غیر فعال کردن ویجت ها

ویجت ها یا برنامه های کوچکی مانند نمایش آب و هوا و نمایش ساعت دارای افکت های انیمیشنی و گرافیکی هستند و به همین دلیل در کاهش سرعت اینترنت موبایل تاثیر می گذارند. با غیرفعال سازی ویجت ها می توان اینترنت موبایل را تا حدودی تقویت کرد.

خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل

جمع بندی

در این مقاله درباره روش های و ترفندهای تقویت اینترنت موبایل صحبت کردیم. همانطور که اشاره کردیم خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل را می توان به عنوان بهترین و پرکاربردترین روش های تقویت آنتن موبایل 5g و تقویت اینترنت 4g معرفی کرد. قبل از خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل بهتر است از کارشناسان فروش شرکتی که برای خرید این دستگاه انتخاب کرده اید، مشاوره بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. امیدواریم از مطالب ارائه شده در این مقاله استفاده لازم را برده باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RPfnhOXQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه