چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی انواع روکش استخری

1 سال پیش ( 1401/11/11 )
 

خرید روکش استخری

مقدمه

امروزه استفاده از روکش برای استخرها بسیار پیشنهاد می شود زیرا این محصولات می توانند از آب استخر زمانی که از آن استفاده نمی کنید محافظت کنند. در خرید روکش استخری گزینه های زیادی وجود دارد که باتوجه به آن دارای کارایی متفاوتی نیز می باشند. شاید گمان کنید که یک پلاستیک بزرگ نیز می تواند کار روکش های استخری را انجام دهند اما اینگونه نیست. پلاستیک ها ممکن است زمانی که در معرض تابش نور خورشید قرار گیرند به مرور زمان پوسیده شده و کارایی خود را از دست بدهند. اگر شما صاحب فرزندی هستید و نگران امنیت او می باشید روکش استخر باکیفیت، خرید سرامیک استخری که لیز نباشد بسیار حائز اهمیت می باشد. در ادامه به خرید انواع مدل های روکش استخری و مزایای استفاده از آن می پردازیم.

انواع روکش استخری

همانطور که گفتیم روکش های استخری انواع متفاوتی دارند و اگر از هرکدام استفاده می کنید مطمئن باشید که در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی می کنید. تقسیم بندی روکش های استخری براساس جنس و نوع کاربری آن می باشد. این محصول به سه دسته اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی تقسیم می شوند. شما باید با توجه به بودجه موردنظرتان اقدام به خرید روکش استخری از سایت کاویان کمپانی نمایید. کیفیت و استانداردهایی که در این محصول به کار رفته است باعث می شود که عمر بالاتری داشته و کارایی خود را تا مدت زمان زیادی حفظ کند. خرید سرامیک استخری باکیفیت نیز در کنار خرید روکش استخری در افزایش کارایی آن تأثیرگذار می باشد.

روکش های استخری خورشیدی

خرید روکش استخری خورشیدی باعث می شود تبخیر از سطح استخر به حداقل سطح ممکن برسد و کارایی بسیار زیادی دارند. خرید روکش استخری باعث می شود که گرمایی که جذب می شود به آب منتقل شود و آن را تا حد زیادی گرم نگه دارد. البته گمان نکنید که گرمای استخر در همه نقاط یکسان می باشد، بلکه باتوجه به محل زندگیتان گرمای متفاوتی دارند. روکش استخری خورشیدی مانند یک ذره بین عمل می کند و تمام سطح آب را به صورت یکنواخت گرم می کنند. ضخامتهای متفاوتی برای این روکش در بازار موجود می باشد همچنین این محصول در سایت کاویان کمپانی نیز وجود دارد و شما می توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید. هرچه ضخامت این روکش بیشتر باشد طول عمر آن نیز افزایش می یابد و حتی ممکن است تا ۱۰ سال نیز مانند روز اول کارایی خود را داشته باشد و آسیب نبیند. همانطور که در خرید سرامیک استخری دقت می کنید در خرید این محصول نیز دقت کافی داشته باشید.

روکش های استخری اتوماتیک

علاوه بر خرید سرامیک استخر که از اهمیت زیادی برخوردار است، خرید انواع مدل های روکش استخری نیز بسیار حائز اهمیت می باشد. خرید روکش استخری اتوماتیک نیز مانند انواع دیگر این محصول دارای کاربردهای مخصوص به خود می باشد. این محصولات اغلب از جنس pvc آلومینیوم هستند و کار با آنها به مراتب راحت تر از سایر مدل های روکش استخری می باشد. بواسطه یک ریموت شما می توانید آن را باز و بسته کنید و یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این محصول دارد می توان به امنیت بالای آن اشاره کرد. برخلاف مدل بالایی، این مدل زمانی که بسته باشد دارای استحکام بالایی می باشد و برای کودکان نمی تواند خطرساز باشد. خرید انواع مدل های روکش استخری از سایت کاویان کمپانی، مخصوصا مدل اتوماتیک از هدررفت انرژی تا حد زیادی جلوگیری می کند. این روکش ها در برابر ورود گردوغبار و آلودگی نیز به استخر جلوگیری می کنند و به راحتی قابل نفوذ نمی باشند. نصب این محصول در کمترین زمان توسط افراد متخصص انجام می گیرد و به صورت خودکار می تواند باز و بسته شود. مقاومت در برابر فرسودگی و زنگ زدگی از دیگر ویژگی هایی می باشد که در روکش استخری وجود دارد. خرید سرامیک استخری، پوشش استخر و تمام محصولاتی جانبی نگهداری استخر همگی از مواردی می باشند که در خرید آن باید نهایت دقت را داشته باشید

روکش های استخری زمستانه

خرید روکش استخری زمستانه علاوه بر کاربردهایی که در فصل زمستان دارد، می تواند در فصول دیگر سال نیز مورد استفاده قرار گیرد. جنس این نوع کاورها از پلی اتیلن می باشد و می تواند از استخر دربرابر بادهای شدید زمستانه محفاظت کند. خرید انواع مدل های روکش استخری می تواند تا حد بسیار زیادی از یخ زدگی آب استخر جلوگیری کرده و مانع از کاهش بیش از اندازه دمای آب شوند. استفاده از این محصولات باعث می شود که رشد باکتری ها، جلبک ها و میکروبهای دیگر در آب استخر تا حد زیادی کاهش یابد. اگر بتوانید از روکش های استخر استفاده کنید می توانید میزان کمتری کلر برای استریل کردن آب استخر استفاده کنید. استخرهایی که دارای این محصولات باشند سالم تر، تمیزتر و باالودگی کمتری می مانند. در امنیت استخر علاوه بر اینکه پوشش استخر اهمیت دارد، نباید از خرید سرامیک استخری باکیفیت غافل بمانید.

روکش استخر قابل تنظیم

خرید انواع مدل های روکش استخری قابل تنظیم، به دلیل اینکه قابلیت تنظیم آن آسان می باشد کاربرد بسیار زیادی دارد. این مدل از روکش استخر در سطح بالاتری نسبت به آب نصب می شود و در فصول سرد سال می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. حتی می توان در فاصله بیشتری آن را قرار داد تا نیازی به جمع شدن نداشته باشند و مدت زمان زیادی باز شده بمانند. در این روکش نیز انرژی صرفه جویی می شود و مواد شیمیایی که در استخر به کار برده می شود تا حد ۳۰ تا ۶۰ درصد کاهش می یابد. این پوشش نزدیک به ۱۰۰ درصد می تواند از تبخیر آب جلوگیری کند. تمیز کردن استخرهایی که دارای روکش استخری می باشد به مراتب به زمان کمتری نیازمند می باشد. گرم نگه داشتن آب استخر در فصول سرد سال بسیار پرهزینه می باشد و خرید انواع مدل های روکش استخری می تواند این هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهد.

لیست قیمت سرامیک استخری

لیست قیمت انواع مدل های سرامیک استخری

مقدمه

دیزاین استخر با سرامیک یکی از خلاقانه ترین راهکارهای ساخت و ساز در دنیای امروز به شمار می رود که سرعت عمل اجرای پروژه های ساختمانی را به حد مطلوب می رساند. شما می توانید با استفاده از این اقلام مدرن و امروزی کیفیت ساخت و ساز خود را به حد مطلوب برسانید. در حین خرید سرامیک استخری در مدل های مختلف باید به کیفیت این سازه ها توجه داشته باشید و دوام و ماندگاری آن ها را برای استفاده در طولانی مدت بررسی کنید. با خرید از کاویان کمپانی و از استفاده از خدمات این مرکز معتبر بهترین نتیجه را از فرایند خرید خود به دست می آورید.

چه سرامیکی برای استفاده در استخر مناسب است؟

خرید انواع سرامیک برای استخر با بررسی برخی از مهمترین ویژگی های این اقلام انجام می گیرد. هر یک از آن ها از مشخصه های فنی بارزی برخوردار هستند که تعیین کننده نحوه کاربری آن ها در محل های مورد نظر می باشد. برای استخرها اغلب از سرامیک هایی با جذب آب صفر استفاده می شود. به این ترتیب به ساختار آن ها در طولانی مدت آسیبی نمی رسد.خرید سرامیک استخری با توجه به این نکته مهم کیفیت خرید شما را به طرز قابل توجهی افزایش می دهد.

در این زمینه باید حتما به مقاومت این سازه ها در برابر یخ زدگی نیز توجه داشته باشید. به ویژه اگر استخر شما در محیط های سرباز وجود دارد، اهمیت به این مسئله بیشتر می شود. با در نظر گرفتن این مشخصه های مهم در حین خرید سرامیک استخری و اجزای تشکیل دهنده آن کیفیت ساخت این بخش های ساختمانی را به شدت افزایش می دهید. این مشخصه ها استحکام سازه را در برابر سرما نیز به شدت افزایش می دهند.

روکش های استخری باکیفیت سایت کاویان کمپانی

جمع بندی

درنهایت باتوجه به تمام نکاتی که دررابطه با خرید این محصولات گفته شد. شما می توانید روکش های استخری باکیفیت را از سایت کاویان کمپانی تهیه کنید و از کیفیت آن خیالتان راحت باشد. در خرید انواع مدل های روکش استخری باید به عواملی مانند شرایط آب و هوایی، ابعاد استخر، کاربردهایی که انواع پوشش استخر دارد و نوع استخر توجه داشته باشید. خرید سرامیک استخری نیز مانند تمام تجهیزاتی که برای استخر لازم می باشد، از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

برای اطلاع از قیمت های روکش استخری میتوانید با واحد فروش کاویان کمپانی در ارتباط باشید

شماره تماس: ۰۹۱۹۴۵۶۶۲۳۵ و ۰۹۱۹۴۵۴۸۸۲۵

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/I4T8Mhod
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه