چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چراغ خطی که در بازار محصولات روشنایی با نام هایی گوناگون همچون نور خطی یا لاین نوری هم شناخته می شود، به هر چراغی می گویند که منبع نوری آن به صورت ممتد در طول ادامه یافته باشد. در این میان چراغ های خطی مدرن امروزی حالتی زیبا و به روز به خود گرفته و در طراحی معماران و نورپردازان بناهای مهم معماری امروز به وفور قابل مشاهده هستند. حالت های نصب گوناگون چراغ خطی مانند چراغ خطی روکار، توکار، آویز و دفنی باعث شده تا این چراغ ها به راحتی در همه سبک های دکوراسیون و فضا قابل استفاده باشند. در این مقاله به بررسی چراغ خطی روکار که از محبوب ترین چراغ های خطی است پرداخته و مشخصات آن را بررسی می کنیم.

چراغ خطی روکار

چراغ خطی روکار، چراغی خطی است که بدنه آن مستقیما به سازه سقف یا دیوار پیچ می شود و کاملا قابل مشاهده است. در واقع تمامی بدنه چراغ و منبع نور در چراغ خطی روکار به عنوان بخشی از دکوراسیون فضا در نظر گرفته شده و دیده می شوند. در برخی از مواقع به چراغ خطی آویز نیز چراغ خطی روکار گفته می شود که از نظر فنی اشتباه نیست اما بهتر است برای اشاره دقیق به چراغ خطی مورد نظر خود، نام صحیح آن را بدانیم.

چراغ خطی روکار اکووات

چراغ های خطی در توان ها، شکل ها و ابعاد مختلف موجود هستند. چراغ خطی روکار نیز به صورت کلی بیشتر در عرض هایی برابر و یا نزدیک به 3، 6 و 9 سانتی متر تولید و به بازار روشنایی عرضه می شوند. از نظر طول هم که برگ برنده چراغ های خطی است، این چراغ ها قابلیت سفارشی سازی در طول و شکل دلخواه را دارند.

از چراغ خطی روکار در کجا استفاده می شود؟

موارد استفاده از چراغ خطی روکار متفاوت است. به صورت کلی در مکان هایی که فضای نصب چراغ خطی توکار از پیش در نظر گرفته نشده استفاده از چراغ خطی روکار می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند. همچنین در سقف های اکسپوز و یا فضاهایی که نمایش بدنه چراغ به عنوان المانی از دکوراسیون فضا در نظر گرفته می شود، چراغ خطی روکار به زیبایی قابل استفاده است. علاوه بر این موارد، در این روزها که استفاده از بافل های چوبی و ترمووود محبوبیت زیادی پیدا کرده، از چراغ های خطی روکار در میان این بافل ها استفاده می شود تا زیبایی نما را دوچندان کند.

چراغ خطی روکار چگونه نصب می شود؟

همانطور که پیش تر ذکر شد، چراغ خطی روکار با اتصال مستقیم به سازه سقف یا دیوار متصل می شود. برای اتصال چراغ خطی روکار باید در ابتدا رفلکتور و منبع روشنایی از چراغ جدا شوند. سپس بدنه چراغ خطی از داخل به سازه پیچ می شود. دقت کنید که در این مرحله تعداد اتصالات برای ثابت نگه داشتن چراغ با توجه به طول و وزن آن کافی بوده و وزن چراغ در همه اتصالات به صورت یکسان پخش شود. پس از اتصال پیچ، تنها کافی است تا رفلکتور را داخل بدنه قرار داده و به سیم ورودی برق متصل کنید. در انتها با قرار دادن پوشش شیری رنگ دیفیوزر روی چراغ و زدن کلید، چراغ خطی روکار شما روشن خواهد شد.

چراغ خطی روکار اکووات

اکووات به عنوان تولیدکننده تخصصی محصولات روشنایی از جمله چراغ خطی روکار، توکار و آویز، چراغ های خطی را در عرض های 3.5، 6 و 9 سانتی متر تولید می کند تا به راحتی در دکوراسیون و طراحی های نورپردازی خود از آن ها استفاده کنید. این چراغ ها در طول ها و شکل های سفارشی قابل تولید بوده و همراه با 5 سال ضمانت تعویض بی قید و شرط ارائه می شود. رنگ بخش های مختلف فضا در زیر نور چراغ خطی روکار اکووات با شاخص نمود رنگ بالاتر از 95 (CRI>95) به طبیعی ترین حالت ممکن دیده شده و با استفاده از درایور بدون فلیکر (Flicker-Free)، بدون چشمک عمل می کنند.

چراغ خطی روکار را از کجا سفارش دهیم؟

برای سفارش چراغ خطی روکار اکووات به صورت آنلاین می توانید با استفاده از پنل چراغ خطی خودت را بساز، چراغ خود را سفارشی سازی کنید. برای اطلاع بیشتر از مشخصات فنی چراغ خطی روکار اکووات به صفحه چراغ خطی مراجعه نموده و یا با شماره تماس 58642-021 با ما در ارتباط باشید. کارشناسان اکووات در هر لحظه برای مشاوره نورپردازی و سفارشی سازی چراغ خطی همراه شما هستند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TNzF2uV5
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه