چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

هتل سما 1 قشم

تجربه اقامتی دلنشین و آسوده در هتل سما 1 قشم

اگر در سفر به جزیره قشم به دنبال هتلی ارزان و شیک هستید، می توانید برای رزرو هتل سما 1 قشم اقدام کرده و اوقاتی آرام و راحت را در این هتل تجربه کنید. هتل سما 1 قشم، یکی از هتل های سه ستاره در جزیره قشم است. در این نوشته، با امکانات رفاهی هتل سما 1 در قشم آشنا خواهید شد و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

آشنایی با هتل سما 1 قشم

هتل سه ستاره سما 1، در سال 1391 افتتاح شد. هتل سما 1، یکی از هتل های گروه سما بوده و با هتل سما 2 در قشم متفاوت است. بازسازی این هتل در سال 1398 انجام شده است. هتل سما 1 قشم، ساختمانی 5 طبقه است که 29 اتاق و سوئیت مختلف دارد.

هتل سما 1 قشم در بلوار ولیعصر قشم قرار دارد که یکی از مناطق مهم در جزیره قشم است. یکی از دلایل محبوبیت هتل سما 1، نزدیکی این هتل به ساحل دریا و مراکز خرید قشم است که رفت وآمد را برای مهمانان عزیز راحت تر می کند. در هتل سما 1 قشم، شما می توانید از میان انواع اتاق های دو تخته، سه تخته، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه، واحد اقامتی دلخواه خود را انتخاب کنید. چشم انداز اتاق و سوئیت های هتل سما 1، رو به جزیره قشم و خیابانها است.

در تمام واحدهای اقامتی هتل سما 1، انواع امکانات رفاهی مانند یخچال، تلویزیون، تلفن، مبلمان، چای ساز، مایکروویو، امکانات شستشوی ظروف، آب معدنی، مینی بار، دستمال کاغذی، وسایل بهداشتی، سشوار، گیرنده دیجیتال، کمد لباس و... وجود دارد. تمام واحدهای این هتل، کفپوش سرامیکی دارند و به پنجره دوجداره مجهز هستند تا سروصدای بیرون، مهمانان هتل را اذیت نکند.

هتل سما 1 قشم، هتلی مناسب برای عاشقان ساحل و دریا

هتل سما 1 قشم، فاصله کمی با ساحل دریای خلیج فارس دارد. بنابراین اگر عاشق دریا و ساحل هستید، می توانید با چند دقیقه پیاده روی، خودتان را به ساحل دریا برسانید و از تماشای مناظر زیبای دریا و شنیدن صدای امواج لذت ببرید.

خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران هتل سما 1

در رستوران هتل سما 1 قشم، انواع غذاهای خوشمزه ایرانی برای مهمانان عزیز سرو می شود. تمام غذاهای این رستوران، توسط سرآشپزهای حرفه ای و با مواد اولیه مرغوب و تازه آماده می شوند. محیط رستوران هتل سما 1 قشم، زیبا و بزرگ است و مهمانان عزیز می توانند برای خوردن وعده های صبحانه، ناهار و شام به رستوران هتل مراجعه کنند. البته لازم است بدانید که تمام افراد با رزرو هتل سما 1 قشم، از بوفه رایگان صبحانه هتل بهره مند می شوند.

در طول مدت اقامت در هتل سما 1 قشم، شما می توانید برای خوردن انواع نوشیدنی ها و دسرهای خوشمزه به کافی شاپ هتل مراجعه کرده و نوشیدنی خود را در محیطی دنج و آرام میل کنید.

آدرس و موقعیت مکانی هتل سما 1 قشم

هتل سما 1 قشم در بلوار ولیعصر و مقابل خیابان دانش قرار دارد که به مراکز خرید قشم مانند بازار درگهان و بازار قدیم نزدیک است.

یکی از مهم ترین مزایای اقامت در هتل سما 1 قشم، نزدیکی هتل به مراکز تجاری و پاساژهای قشم است. به همین دلیل، رزرو هتل سما 1 قشم به افرادی پیشنهاد می شود که برای خرید کردن به قشم سفر می کنند. به علاوه هتل سما 1، به مکانهای گردشگری و تفریحی قشم نیز نزدیک است. با اقامت در هتل سما 1 قشم، شما می توانید خیلی سریع به قلعه پرتغالی ها، مسجد قبا، دره ستارگان، جزایر ناز، ساحل دریای خلیج فارس، غار نمکدان و غارهای خربس بروید و دیدنی های قشم را مشاهده کنید.

هتل سما 1 قشم

رزرو هتل سما 1 قشم از سامانه سفربازی

سفربازی، یکی از بهترین سامانه ها برای رزرو هتل و اقامتگاه در ایران است. کارشناسان سفربازی، به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالهای شما در خصوص رزرو هتل هستند و به شما کمک می کنند تا در بهترین اقامتگاه ها و هتل های ایران اقامت داشته باشید و لحظاتی آرام و راحت را در سفر تجربه کنید.

برای رزرو هتل سما 1 قشم، شما می توانید همین حالا به سامانه سفربازی مراجعه کرده و اتاق موردنظر خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/bB3PAk2D
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه