چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در مقاله امروز میخواهیم به قیمت دور مورد در دنیای بسته بندی و پکینگ بپردازیم. در این راستا، به معرفی این موارد متفاوت نیز می پردازیم. حال بیایید نگاهی به قیمت اورینگ و قیمت پکینگ و سیل گستر بیندازیم.

قیمت اورینگ با بهترین کیفیت

در ساخت و ساز، اورینگ های لاستیکی یکی از مهمترین عناصر هستند. معمولاً نامرئی، آنها باید وظیفه خود را کامل کنند. آنها در اندازه های مختلف متریک و اینچی موجود هستند، به طوری که اندازه های اینچی رایج ترین هستند و همچنین به طور گسترده در اروپا استفاده می شوند. همانطور که قبلا ذکر شد، می توان حلقه های O-رینگ لاستیکی تخت را نیز بدست آورد.

قیمت اورینگ

اورینگ ها از چه موادی می توان ساخت؟

حلقه های اورینگ یا حلقه های لاستیکی را می توان از مواد مختلفی تولید کرد. چند نمونه عبارتند از :

  • نیتریل
  • سیلیکون
  • EPDM
  • نئوپرین
  • FKM
  • FFKM
  • فلوروسیلیکن
  • پلی اورتان

بسته به کاربرد، می توان مواد مناسب را انتخاب کرد. در وب سایت ما لیستی از مقاومت شیمیایی را پیدا خواهید کرد که می توانید با آن مشورت کنید. متخصصان NDS-Seals خوشحال خواهند شد که شما را راهنمایی کنند. همیشه نمی توان از حلقه های O استاندارد استفاده کرد. هنگامی که در شرایط موجود به مهر و موم نیاز است که الزامات خاصی داشته باشد، یک اورینگ استاندارد دیگر نمی تواند برآورده شود. به پل زدن تلرانس های بزرگ، مونتاژ آسان تر، اصطکاک کمتر یا البته شکل غیر گرد سازه فکر کنید.

در این صورت ما می توانیم برای شما موجودی انجام دهیم و در صورت لزوم یک مهر مخصوص سفارشی برای درخواست شما طراحی کنیم. ما ترجیح می دهیم در ابتدای توسعه یک دستگاه جدید مشارکت داشته باشیم تا بتوانیم از تجربیات خود برای رسیدن به بهترین راه حل استفاده کنیم. همه این موارد میتواند بر روی قیمت اورینگ تاثیر بگذارد.

قیمت پکینگ با کیفیت مناسب

محصولات مختلفی وجود دارد که برای این نوع بسته بندی محافظ استفاده می شود مانند نایلون حباب دار، کارت راه راه، کاغذ خرد شده و بالشتک فوم. بسته بندی همچنین فرآیند آماده سازی کالا برای بسته بندی آماده برای حمل و نقل یا سایر اشکال حمل و نقل است. بسته بندی همه چیز است - محصول و جعبه ای که در آن قرار دارد. بسته بندی یک فعالیت افزایش یافته است که به محصول داخل ارزش می افزاید.

قیمت پکینگ

  • بسته بندی موادی است که برای بسته بندی و محافظت از کالاها در یک کانتینر به ویژه در دنیای حمل و نقل استفاده می شود.
  • بسته بندی عملی است که توسط شخص یا ماشین آلات برای بسته بندی اقلام برای تحویل انجام می شود.
  • فرد همچنین می تواند لباس ها و سایر کالاها را برای تعطیلات یا نقل مکان به خانه جدید بسته بندی کند.
  • بسته بندی در شرایط پزشکی استفاده می شود که خونریزی را می توان با بسته بندی زخم با گاز یا سایر مواد جراحی متوقف کرد.
  • در صنعت بسته بندی محصولاتی مانند "نوار بسته بندی" وجود دارد که به فرآیند بسته بندی کمک می کند.
  • از جعبه های بسته بندی و سینی های بسته بندی و پالت ها نیز استفاده می شود.
  • بسته بندی به فرآیند بسته بندی برخی محصولات مانند گوشت، میوه و سبزیجات برای فروش آتی در صنایع غذایی اشاره دارد.
  • بسته بندی فشار مورد نیاز دور سیلندر را در صنعت چاپ فراهم می کند.
  • بسته بندی یک محصول را برای ذخیره سازی آماده می کند و یک واحد بسته بندی در یک کانتینر حمل و نقل آماده می شود تا مقدار اندازه استاندارد محصول را در خود جای دهد.
  • بسته بندی عمل بسته بندی یا آماده سازی محصول برای تحویل، ذخیره یا فروش است. بسته بندی برای محافظت از کالاها با بسته بندی یا بالشتک برای محافظت انجام می شود.

همه اینها روش ها و شرایط متفاوتی برای پکینگ هستند که قیمت های مخصوص به خود را دارند.

سیل گستر سالاران ارائه دهنده انواع اورینگ

درزگیرهای صنعتی برای جلوگیری از نشت، نگه داشتن فشار و انحراف آلودگی در فصل مشترک بین قطعات استفاده می شود. مهر و موم های صنعتی در رابط های استاتیک و دینامیک استفاده می شود. نمونه هایی از رابط های استاتیک شامل نقطه ورود پیچ ها و پیچ ها و رابط بین بلوک موتور و سرسیلندر است. چسب ها و واشرها به عنوان مهر و موم استاتیک استفاده می شود. رابط های دینامیکی معمولاً خطی هستند، مانند آب بندی بین پیستون ها و سیلندرها، یا چرخشی، مانند آب بندی بین محفظه یاتاقان ها و محورها.

برخی از انواع رایج مهر و موم صنعتی :

واشر: ورقه ای از مواد منعطف که سطح مشترک بین دو سطح استاتیک، معمولاً مسطح را مهر و موم می کند. واشرها به فشرده سازی و توانایی آنها برای انطباق با عیوب در دو سطح برای ایجاد مهر و موم بستگی دارد. برای ایجاد این فشرده سازی اغلب از اتصالات پیچ و مهره ای استفاده می شود.

مهر و موم لابیرنت: مهر و موم دینامیکی غیر تماسی با یک سری شیارها یا دندانه های به هم پیوسته، در هر طرف رابط. این یک مسیر طولانی باریک ایجاد می کند که از طریق آن خروج مایع دشوار است.

آب بند لب یا مهر و موم محور شعاعی: لبه آب بندی فنری که با یک محور چرخان تماس می گیرد، معمولاً حاوی روغن و جلوگیری از آلودگی است.

اورینگ: از الاستومر به شکل توروس، که می تواند در یک شیار قرار گیرد و فشرده شود تا یک مهر و موم ایجاد کند. ممکن است نوعی واشر در نظر گرفته شود.

شرکت سیل گستر سالاران ارائه دهنده انواع اورینگ

حال که با این موارد، کاربرد یا تعریف آنها آشنا شدید، بیایید به وب سایتی سر بزنیم که این محصولات را میفروشد و خدماتی بخصوص در این زمینه ارائه میدهد. برای دریافت خدمات این چنینی و خرید این محصولات، به وب سایت sealgostar.com سری بزنید و از محصولات متنوع آنها دیدن کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/fq47m7vE
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه