چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه انتخاب تابلو یکی از مهم ترین قدم ها در راه اندازی کسب و کار به شمار می رود. هر کسب و کاری برای مطرح شدن و معرفی خدمات خود به مشتریان نیازمند تبلیغات در زمینه های مختلف است و تابلو تبلیغاتی نوعی از تبلیغات است که به شکل محیطی، شغل و نوع فعالیت یک مغازه را به رویت عموم می گذارد.

در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها تنها به واسطه داشتن یک تابلوی مدرن و منحصر به فرد توانسته اند گوی سبقت را از رقیبان خود، بربایند. اگر بتوانید متناسب با نوع کسب و کار و جامعه هدفی که دارید، بهترین و موثرترین تابلوی تبلیغاتی را انتخاب کنید، شاهد رشد قابل توجهی در فروش کالا و محصولات خود، خواهید بود. از این رو در ادامه به بررسی نکات کلیدی در انتخاب بهترین تابلو تبلیغاتی و در انتها به معرفی بهترین تابلوسازی در تهران خواهیم پرداخت.

بهترین تابلوسازی در تهران

در انتخاب تابلو تبلیغاتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

همانطور که اشاره شد، انتخاب بهترین تابلو برای مغازه یکی از مهمترین مسائل در راه اندازی کسب و کار به شمار می آید؛ زیرا نقش مهمی در جاذبه و دافعه مشتریان خواهد داشت. تابلو مغازه در واقع معرف کسب و کار افراد است و باید در انتخاب آن دقت کرد. از مهم ترین نکات در انتخاب تابلو تبلیغاتی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع تابلو

امروزه در صنعت تابلوسازی، انواع تابلو تبلیغاتی در مدل ها و جنس های مختلف طراحی و تولید می شوند. چنانچه به دنبال بهترین نوع تابلوهای تبلیغاتی هستید بهتر است به این نکته توجه کنید که هر گونه تابلو تبلیغاتی چه مزیت، ویژگی و ساختار خاصی دارد، که شما باید با توجه به کاربرد خود از انواع تابلوهای تبلیغاتی استفاده کنید. تابلو چلنیوم، تابلو فلزی، تابلو استیل لبه رینگی، تابلو ال ای دی ثابت، تابلو ال ای دی روان، تابلو استیل و تابلو لایت باکس جزو تابلوهای تبلیغاتی به شمار می روند که در این بین شما باید بدانید به کدام بیشتر نیاز دارید و کدام تابلو به بودجه و برآورد هزینه شما نزدیک تر است.

انواع تابلوهای تبلیغاتی که شما در سردر انواع فروشگاه ها، مغازه ها شرکت ها و… مشاهده می کنید هر کدام می تواند کاربرد خاصی داشته باشد. اما شما باید بدانید که جایگاه هر تابلویی در کسب و کار با توجه به عوامل خاصی رخ می دهد؛ چرا که حتی تابلوهای پشت بامی، فلکسی، حروف برجسته پانچی هر کدام می تواند کاربرد منحصر به فردی را ارائه دهد.

طرح تابلو

در مرحله اول طراحی تابلو تبلیغاتی بسیار اهمیت دارد. طراحی تابلو نقش عمده ای در جذب مشتری دارد. استفاده از طرح مناسب سبب جذب مشتری و تبدیل آن به یک مشتری همیشگی و وفادار می شود و از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

طرح تابلو در واقع یک مفهوم است که باید به گونه ای بر روی تابلو نقش ببندد تا مشتری با یک نگاه، پیام آن را دریافت کند. بنابراین انتخاب تابلوهایی با طرح های نامناسب، می تواند به جای ایجاد جاذبه موجب ایجاد دافعه شود.

سعی کنید طراحی تابلوی تبلیغاتی خود را به گونه ای انجام دهید که هماهنگی و تناسب خوبی با حوزه و محدودیت فعالیت شما داشته باشد چرا که از مهم ترین نکات کلیدی در طراحی تابلو مغازه به حساب می آید. در این صورت، مشتری به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و سبب رونق کسب کار شما خواهد شد.

توصیه می شود از طرح های ساده، زیبا، خلوت و عامه پسند در تابلوی تبلیغاتی خود استفاده کنید. این امر، سبب می شود مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن با آن ارتباط برقرار کرده و از سویی کسب و کار شما نیز رونق پیدا کند. برای انجام تبلیغات مفهومی در تابلوسازی به سراغ یک متخصص بروید که دانش و تجربه لازم در این زمینه را داشته باشد.

تبلیغات مفهومی در تابلوسازی

نورپردازی تابلو

حتما با قدم زدن در سطح شهر متوجه این مساله شده اید که برخی از تابلوها دارای جذابیت بی نظیری هستند و زمانی که به آن ها دقت می کنید متوجه نورپردازی صحیح و اصولی آن ها می شوید. نورپردازی می تواند زیبایی و جذابیت تابلو تبلیغاتی را افزایش دهد و نمایی چشم نواز و خیره کننده به وجود آورد. روش های مختلفی در نورپردازی تابلو وجود دارد.

در گذشته برای نورپردازی تابلوهای تبلیغاتی از مهتابی ها و لامپ های فلورسنت و لامپ های رشته ای متال هالید، استفاده می شد. همچنین در آن زمان، به کار گیری مهتابی در داخل لایت باکس برای روشن شدن آن، به امری متعارف تبدیل شده بود. با پیشرفت علم و تکنولوژی، این گزینه ها جای خود را به لامپ های SMD دادند. امروزه می بینیم که استفاده از این لامپ ها در صنعت تابلوسازی بسیار مورد استقبال متخصصین این حرفه قرار گرفته است.

رنگ و بهره نوری لامپ از مهم ترین عواملی است که در انتخاب لامپ مناسب جهت نورپردازی تابلوهای تبلیغاتی باید به آنها توجه نمود. بدیهی است در امر تبلیغات حساسیت صاحبان کالاها و ارائه کنندگان خدمات و همچنین طراحان گرافیک در مورد طرح هایشان، به ویژه به لحاظ رنگ، بسیار زیاد است. از این رو، نور سفید به عنوان نوری که دارای طیفی کامل است، مناسب ترین گزینه جهت روشن کردن تابلوهای تبلیغاتی به شمار می رود تا ضمن انعکاس رنگ های واقعی، امکان خوانا بودن و وضوح تصاویر را نیز فراهم نماید.

عنوان تابلو

یکی دیگر از نکات کلیدی در طراحی تابلو مغازه استفاده از عنوان و متن مناسب است. عنوان مناسب در تابلو تبلیغاتی باید متناسب با کسب و کار باشد تا خدمات شما را به درستی معرفی کند و مشتریان با دیدن آن بتوانند به نوع شغل شما پی ببرند.

عنوان و متن مناسب برای مشتری تازگی و جذابیت خاصی دارد. نکته مهم در این امر این است که از کلمات تکراری یا طولانی استفاده نکنید، زیرا مشتری متن های طولانی و تکراری را نمی خواند و برای او جذابیتی ندارد. اگر بتوانید از شعاری استفاده کنید که عجیب و غافلگیر کننده باشد به گونه ای که مشتری را به فکر وادارد، سبب رونق کسب و کار شما نیز می گردد.

رنگ تابلو

انتخاب رنگ تابلو مغازه یا تبلیغاتی باید بر اساس علم روانشناسی انجام شود، زیرا رنگ تابلو تبلیغاتی تاثیر مستقیمی در ذهن ببینده بر جای می گذارد. برای انتخاب رنگ تابلو، باید عوامل زیادی را مورد بررسی قرار داد مانند کنتراست، استفاده از نور پردازی مناسب، توجه به سلیقه مشتری و... .

در طراحی تابلوی تبلیغاتی سعی کنید از رنگ های جذاب و رنگ های مکمل استفاده کنید. به عنوان مثال رنگ سبز و رنگ زرد مکمل هستند زیرا هر دو در یک طیف رنگی قرار دارند. ترکیب رنگ های مکمل سبب جذابیت تابلوی تبلیغاتی شما می شود. نکته دیگر در استفاده از رنگ تابلو ترکیب رنگ ها با یکدیگر است. از رنگی در تابلوی تبلیغاتی خود استفاده کنید که با کسب و کار شما هماهنگی داشته باشد.

در ساخت تابلو تبلیغاتی نظیر تابلو چلنیوم بهتر است از رنگ هایی با کنتراست پایین بهره نبرید زیرا استفاده از این رنگ ها سبب عدم خوانایی حروف می شود و مخاطب تمایلی به مطالعه دقیق تابلو شما نخواهد داشت. برخی رنگ ها مانند رنگ نارنجی و زرد ترکیب خوبی برای تابلوی تبلیغاتی نیستند.

اغلب گرافیست هایی که دست به طراحی تابلوی تبلیغاتی می زنند به خوبی با رنگ های مکمل و هم خانواده آشنا هستند و می دانند که چه رنگ هایی می توانند به خوبی منتقل کننده پیام به مخاطب باشند.

تابلوسازی نامور

متریال تابلو

از دیگر نکات طلایی در تابلوسازی استفاده از متریال مرغوب است. تابلوهای تبلیغاتی در محیط بیرون قرار دارند و دائما در معرض نور آفتاب، گرما، سرما، باد، باران، برف و شرایط جوی مختلف هستند. تابلویی که از متریال مرغوب ساخته شده باشد، در برابر تمام این شرایط مقاوم است و خراب نمی شود. اما تابلوهای بی کیفیت به مرور زمان خراب می شوند و شما را وادار به سفارش تابلو دیگری می کنند.

بنابراین علاوه بر انتخاب طرحی جذاب، استفاده از مواد اصل و با دوام هنگام تابلوسازی تبلیغاتی بسیار مهم است. شما بعد از شناخت متریال رایج در تابلوسازی می توانید بهترین تابلو سازی در تهران را که از متریال اصل و باکیفیت استفاده می کنند شناسایی کنید.

امروزه در صنعت تابلوسازی تبلیغاتی متریال های مختلفی مثل چلنیوم، ترموود، کامپوزیت، استیل، فلز، نئون پلاستیک، پلکسی و… برای این کار، استفاده می شوند.

سفارش انواع تابلو تبلیغاتی

شرکت تابلوسازی نامور با در اختیار داشتن تمام امکانات لازم جهت اجرای خدمات تابلوسازی از جمله نیروی مجرب و ماهر، توان اجرایی بالا، دسترسی به مواد اولیه مرغوب و داشتن فضای مناسب، آماده ارائه خدمات تابلو سازی به مشتریان است. ویژگی اصلی تابلو نامور که آن را از سایر تابلوسازی ها متمایز می کند، استفاده از متریال با کیفیت، وجود ضمانت نامه معتبر و خلاقیت در طراحی است .

تابلوسازی نامور سال ها در زمینه ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت داشته و سفارشات مشتریان را بر اساس سلیقه ایشان و همچنین بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اند، به بهترین شکل ممکن طراحی و تولید می کند. در صورت تمایل، می توانید از طریق شماره های 02144860911 و 02157996 با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KlNwb22V
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه