چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین برندهای شیرآلات ایرانی کدامند؟

بهترین و پرفروش ترین شیرآلات ایرانی شامل محصولاتی می شوند که از نظر قیمت و کیفیت مشتریان راضی نگاه داشته اند. زمانی کالاهای مصرفی پرکاربرد مانند شیرآلات ازنظر کیفیت ساخت، جنس بدنه و قیمت مطابق میل مصرف کنندگان باشند، فروش آن ها افزایش یافته و همین امر باعث محبوبیت برند های تولید کننده این کالاها می شود. در ادامه این مطلب با معرفی بهترین شیرآلات ایرانی و تولید کنندگان آن ها در خدمت شما هستیم تا بتوانید با آگاهی از این مطلب بهترین شیرآلات تولید برندهای داخلی معتبر را برای مصارف ساختمانی خریداری نمایید.

بهترین برندهای شیرآلات ایرانی

برترین برندهای شیرآلات ایرانی

برترین برند های شیرآلات ایرانی با توجه به نظر مصرف کنندگان و میزان فروش این محصولات انتخاب می شوند. در ادامه لیست بهترین تولیدکنندگان شیرآلات ایرانی را مشاهده می فرمایید.

 1- شیرآلات قهرمان

شرکت تولید کننده شیرآلات قهرمان یکی از تولیدکنندگان موفق داخلی است که توانسته انواع شیرآلات آشپزخانه و شیرآلات حمام با کیفیت را با استفاده از بهترین دستگاه ها تولید نموده و وارد بازار داخلی نماید.

 2- شیرآلات شودر

یکی دیگر از تولیدکننده های داخلی شیرآلات ایرانی که در زمره بهترین برند های محصولات ایرانی قرار می گیرد، شیرآلات شودر است. شرکت شودر در سال ۱۳۷۰ شکل گرفت این شرکت در حال حاضر یکی از تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی و ساختمانی است.

 3- شیرآلات کی دبلیو سی

شیرآلات KWC نیز یکی از برندهای تولید داخل است که شهرت بسیاری بین برند های تولید کننده ایرانی پیدا کرده است. شیرآلات تولید شده در این شرکت تحت لیسانس سوئیس می باشند و انواع مدل های شیر اهرمی، شیر های هوشمند، شیرهای توکار و ... را تولید می کنند.

قیمت شیرآلات

 4- طاها شیر

صنایع تولیدی شیرآلات طاها با برند " طاها شیر " با توجه به رعایت استانداردهای لازم برای ساخت و تولید شیرآلات هم از لحاظ کیفیت و استاندارد محصولات بی نظیری را تولید نموده و به بهترین شکل توانسته رضایت مشتریان خود را از لحاظ قیمت ، کیفیت و ویژگی های ظاهری جلب کند.

همانطور که می دانید در سال های اخیر قیمت شیرآلات خارجی افزایش چشمگیری پیدا کرده است. به همین خاطر تولیدکنندگان معتبر داخلی مانند شرکت طاها شیر به منظور برآوردن نیازهای هم وطنان عزیز برای خرید شیرآلات اقدام به تولیدات محصولات با کیفیتی و با قیمت های مناسب نموده اند. این مجموعه با شعار «ما کیفیت را می سازیم» با قدم هایی استوار در راستای رسیدن به هدف های این مجموعه گام بر می دارد.

در ادامه به برخی از ویژگی های بارز محصولات طاها شیر اشاره می کنیم که باعث انتخاب این برند به عنوان بهترین و پرفروش ترین شیرآلات بهداشتی شده است.

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی

قیمت مناسب

شیرآلات تولید شده در شرکت طاها شیر علاوه بر این که قابلیت رقابت با نمونه های تولید شده توسط برند های خارجی را دارند، دارای قیمت بسیار مناسبی هستند به همین خاطر مصرف کنندگان ترجیح می دهند از محصولات باکیفیت این مجموعه استفاده کنند که هم نیازهای آن ها را برآورده می کند و هم دارای قیمت های ارزانتر نسبت به تولید کنندگان دیگر است.

کیفیت بالا و رعایت استانداردهای بین المللی

در شرکت طاها شیر برای تولید انواع شیرآلات بهداشتی و شیرآلات آشپزخانه از استاندارد های بین المللی تحت لیسانس Tuv Intercert آلمان استفاده می شود. به همین خاطر مصرف کنندگان می توانند مطمئن باشند که محصولات این برند دارای کیفیت بالایی هستند و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده اند.

علاوه بر ویژگی های ظاهری شیرآلات که باید دارای کیفیت بالایی باشند، قطعات داخلی شیرآلات هم باید از محصولات باکیفیت ساخته شوند که این امر در شمحصولات طاها شیر به دقت مورد توجه قرار می گیرد و از آلیاژهای با کیفیت مانند برنج برای ساخت شیرآلات استفاده می شود. استفاده از کارتریج با کیفیت و پرلاتور برای کاهش مصرف آب در شیر آلات طاها شیر این مطلب را تایید می کند.

معمولا شیرآلات بهداشتی هرچی وزن بیشتری داشته باشند دارای کیفیت بیشتری هستند و قیمت بالاتری دارند؛ بنابراین دقت داشته باشید که یکی از نکاتی که باعث می شود برندهای تولید کننده ایرانی در زمره معروف ترین و بهترین شرکت های تولید کننده شیرآلات قرار بگیرند این است که از آلیاژ های مرغوب و بادوام برای ساخت شیرآلات استفاده نمایند.

تماس با کارشناسان فروش طاها شیر

071-37730210-14

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CvgpGyDB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه