چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تسنیم، به دنبال پایان مهلت قانونی مصوبه سران سه قوه مبنی بر تعیین قیمت خودرو توسط ستاد تنظیم بازار، شورای رقابت بار دیگر به حوزه تعیین دستورالعمل قیمت خودرو ورود پیدا کرده است.

البته شورای رقابت بعد از 4 ماه از پایان مهلت قانونی ستاد تنظیم بازار در تعیین قیمت خودرو با انتشار مصوبه ای به صورت رسمی ورود خود را به تعیین دستورالعمل قیمت خودرو اعلام کرده است.

تصمیم شورای رقابت در مورد تعیین قیمت خودرو در هفته جاری

در زمان حاضر با تشکیل کارگروه تخصصی خودرو در شورای رقابت روند بررسی بازار خودرو و تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو از هفته گذشته آغاز شده است، به دنبال این موضوع نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در این کارگروه در حال بررسی وضعیت بازار خودرو هستند.

بررسی ها نشان می دهد این هفته نیز جلسه ای در شورای رقابت برای کار کارشناسی تعیین دستورالعمل قیمت گذاری خودرو برگزار خواهد شد و به زودی شاهد تصمیم شورای رقابت در مورد بازار خودرو هستیم.

به گفته شورای رقابت ماهیت این کارگروه تخصصی کارشناسی است و بررسی صنعت خودرو به صورت همه جانبه است تا از اختلاف نظرها جلوگیری شود و با حضور تمام ذی نفعان این بخش موضوع بازار خودرو مورد نقد و بررسی قرار گیرد و در نهایت تصمیم جامع و کاملی گرفته شود.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Ri7fWCq0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه