چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گاهی اوقات ممکن است کاربر برای شستشوی لباس ها ، ماشین لباسشویی سامسونگ خود را بارگذاری نموده، برنامه مورد نظر را انتخاب و دکمه پاور را فشار دهد اما پس از مدتی متوجه شود که ماشین لباسشویی سامسونگ آبگیری نمی کند و لباس ها شسته نمی شوند. نمایشگر دستگاه نیز ممکن است خطای E4 را نشان دهد یا نشانگرهای هشدار چشمک بزنند.

چه چیزی باعث این رفتار در ماشین لباسشویی سامسونگ شما شده است، در این مقاله ماهان سرویس ، تعمیرگاه ماشین لباسشویی در کرج ، نکاتی را ذکر کرده است. 

ماهان سرویس ، تعمیر لباسشویی بوش در کرج ، تعمیرات لباسشویی در فردیس و... را با اعزام تکنسین های مجرب در منزل انجام می دهد. 

ماشین لباسشویی سامسونگ آبگیری نمی کند . این موارد را بررسی کنید : 

همیشه آبگیری نکردن ماشین لباسشویی سامسونگ با خرابی تجهیزات همراه نیست. اغلب ممکن است به دلایل زیر باشد:

- شیر آب به ماشین لباسشویی بسته است . شاید شخصی در خانه شیرآب متصل به دستگاه را بسته یا کاملاً باز نیست. موقعیت شیر آب را بررسی کنید و در صورت بسته بودن کامل یا جزئی آن را بچرخانید تا شیر آب کاملا باز شود.

- آب قطع است. با باز کردن شیر آب در حمام یا سینک ظرفشویی، وصل بودن آب را بررسی کنید. در صورت قطع بودن آب منتظر وصل شدن آن بمانید.

- شیلنگ ورودی پیچ خورده است. شلنگ ورودی را بطور کامل بررسی کنید. شاید خم شد یا توسط چیزی له شد. اگر مشکلی پیدا شد، شلنگ را صاف کنید تا آب به درستی به ماشین لباسشویی برسد.

- گرفتگی توری فیلتر روی شیر ورودی . این فیلتر برای محافظت از ماشین لباسشویی سامسونگ شما در برابر ناخالصی ها و زباله های آب لوله کشی طراحی شده است. اگر توری مسدود شود، آب با فشار کم وارد دستگاه شده و یا اصلا به آن وارد نمی شود. فیلتر باید تمیز شود. 

- درب درام بسته نیست. بررسی کنید که درب درام کاملا بسته باشد .در غیر این صورت، دستگاه در نظر می گیرد که دریچه مسدود نشده است و برای جلوگیری از ریختن آب در خانه آبگیری انجام نمی شود. سعی کنید در را باز کرده و دوباره ببندید.

- گاهی اوقات برد کنترل ماشین هنگ می کند. برای تنظیم مجدد آن، دستگاه را از برق بکشید و پس از 10 الی 15 دقیقه دوباره آن را وصل کنید. اگر یک بار خرابی وجود داشته باشد، پس از خاوصل مجدد ،دستگاه به طور معمول کار می کند.

ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ آبگیری نمی کند . دلایل احتمالی که نیاز به تعمیر دارند ، کدامند؟

1.    خرابی شیر تامین آب

شیر برقی دارای دریچه ای است که موقعیت آن توسط یک سیم پیچ الکترومغناطیسی تنظیم می شود. هنگامی که ولتاژ به سیم پیچ اعمال می شود، دریچه باز می شود و ماشین لباسشویی سامسونگ آبگیری می کند. این سیم پیچ در شیر پرکننده است که اغلب می سوزد. در نتیجه دریچه باز نمی شود و ماشین لباسشویی سامسونگ آبگیری نمی کند.

خرابی سوپاپ رایج ترین دلیلی است که باعث می شود آب وارد ماشین لباسشویی سامسونگ نشود.

در نتیجه ماشین لباسشویی سامسونگ آبگیری نمی کند و نمایشگر ممکن است خطای E4 را نشان دهد .

برای رفع مشکل ، شیر تامین آب باید با شیر جدید تعویض شود.

2.    خرابی برد کنترل دستگاه

برد کنترل ، عملکرد ماشین لباسشویی را مدیریت می کند. این قطعه اغلب به دلیل نوسانات برق یا نفوذ رطوبت می شکند. در نتیجه عناصر رادیویی منفرد از کار می افتند یا کنتاکت ها  اکسید می شوند و می پوسند. اغلب این خرابی در مدار UBL یا شیر پرکننده رخ می دهد و باعث می شود که ماشین لباسشویی سامسونگ با آب پر نشود. ممکن است کدهای E4 یا DE روی صفحه نمایش روشن شوند .

تعمیر کار برای رفع مشکل برد کنترل را بررسی می کند و طبق نتایج او موارد زیر را انجام می دهد.

- قطعات سوخته را تعویض می کند.

- کنتاکت ها را لحیم کاری می کند.

- در صورت خرابی پردازنده یا آسیب زیاد، کل برد را تعویض می کند.

3.    آسیب به سنسور سطح آب

به طور معمول، سنسور سطح آب مقدار آب در مخزن را تعیین می کند. اگر در موقعیت مخزن پرگیر کرده باشد، ماشین لباسشویی فکر می کند که آب کافی وجود دارد و آبگیری نمی کند.

نقص عملکرد سوئیچ فشار ممکن است به دلیل آلودگی محفظه نمونه گیری فشار، انسداد شیلنگ سنسور سطح یا خرابی خود سنسور باشد. در نتیجه ماشین لباسشویی سامسونگ آبگیری نمی کند و نمایشگر ممکن است کد 1E را نشان دهد .

برای رفع مشکل ، تعمیرکار سوئیچ فشار را بررسی نموده و بر اساس ماهیت نقص:

- محفظه نمونه گیری فشار را تمیز می کند.

- در صورت نقص عملکرد سنسور، کل مجموعه سوئیچ فشار را تعویض می کند.

4.    اختلال در مدار بین برد کنترل و شیر آب 

به دلیل سیم کشی یا خطای تماس، برد کنترل ، شیر را نمی بیند و به دستورات پاسخ نمی دهد. بیشتر اوقات ، پاره شدن سیم پیچ ها با ارتعاشات در حین کار دستگاه همراه است . در نتیجه دستگاه آب نمی گیرد و ماشین لباسشویی سامسونگ دارای نمایشگر ممکن است کد 4E را نشان دهد .

برای رفع مشکل تعمیرکار منبع آسیب را تشخیص می دهد و بر طبق آن موارد زیر را انجام می دهد:

- کنتاکت های معیوب را لحیم نموده یا کل کنتاکت ها را تعویض می کند.

- سیم کشی را با چرخاندن یا تغییر کل حلقه بازیابی می کند.

برای تعمیر ماشین لباسشویی در کرج ، با ماهان سرویس تماس بگیرید. ۰۹۳۵۳۰۰۱۶۹۵

www.arvandoxin.com

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/1V4DnpVy
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه