چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سفر با تور

آیا قصد دارید تا با تور راهی سفر شوید؟ پس باید بدانید که برای سفر با تور چه وسایلی همراه داشته باشید. زیرا در صورت همراه نداشتن وسایل لازم و ضروری سفری خاطره انگیز نخواهید داشت. در این مقاله از سفرمارکت به شما می گوییم که چه وسایلی برای سفر با تور ضروری اند.

 

۱- پاور بانک

اولین چیزی که باید در کوله تان بگذارید پاوربانک است. زیرا این وسیله کاربردی شارژ مورد نیاز تلفن همراه شما را تامین می کند. در واقع زمانی که دسترسی به پریز برق نداشته باشید پاور مانع از خالی شدن باتری گوشی و خاموش شدن آن می شود. به یاد داشته باشید که حتما پیش از حرکت پاوربانک را شارژ کرده و از صحت عملکرد آن مطمئن شوید. همچنین آن را دور از هرگونه ضربه و یا آسیب های احتمالی قرار دهید.

دیگر لوازم الکترونکی ضروری سفر

  • شارژر تلفن همراه
  • دوربین عکاسی، باتری، حافظه و شارژر دوربین
  • لپ تاپ (در صورت لزوم)

 

۲- مدارک هویتی

شناسنامه و کارت ملی از جمله اصلی ترین مدارک مورد نیاز سفر با تور است که نباید فراموش کنید. زیرا در زمان اسکان در هتل باید به مسئول پذیرش تحویل داده شوند. همچنین اگر قصد سفر خارجی دارید خوب است تا پاسپورتتان را در دسترس قرار دهید تا برای یافتن و تحویل آن به راهنمای تور دچار مشکل نشوید. کارت های بانکی، کارت واکسن و دفترچه بیمه نیز از دیگر مدارک هویتی است که باید در سفر با تور همراه داشته باشید.

 

۳- کفش مناسب

در سفر با تور به خاطر داشته باشید که کفش مناسب همراه خود ببرید. زیرا به دلیل برنامه ریزی فشرده تور همواره در حال گشت و گذار هستید و باید پای خود را از هرگونه خستگی و یا آسیب حفظ کنید. کفش مناسب تور باید نرم و راحت و در عین حال سبک باشد تا در حین قدم زدن موجب کمردرد نشود. همچنین توصیه می کنیم که جوراب مناسب با کفش نیز به پا داشته باشید تا دچار امراض مختلف نشوید.

تور کیش

۴- لوازم بهداشتی و سلامت

یکی دیگر از وسایل سفر با تور های مختلف مثلا تور کیش که نباید فراموش کنید داروهای ضروری و مسکن است. زیرا ممکن است در طول سفر دچار دردهای مختلفی شوید و وجود دارو بسیار کمک کننده است. همچنین قرص های ضد حساسیت و کیت کمک های اولیه نیز باید همراه داشته باشید. نبود هرکدام از آن ها باعث می شود تا نتوانید عملکرد خوبی در برابر آسیب های غیرمترقبه داشته باشید و منجر به ایجاد هزینه های جانبی می شود. به یاد داشته باشید که مسواک، خمیردندان و یا دهان شویه نیز در کیت لوازم بهداشتی خود داشته باشید؛ زیرا بوی بد دهان در طول سفر باعث آزار دیگران هم می شود.

 

لیست لوازم بهداشتی و شخصی سفر

  • اسپری خوشبوکننده و عطر
  • ژل و دستمال کاغذی
  • حوله مسافرتی
  • لوازم اصلاح
  • پد بهداشتی
  • ناخن گیر و موچین
  • بالش گردنی
  • نخ و سوزن

 

۵- میان وعده

پیشنهاد ما به مسافرانی که قصد سفر با تور دارند این است که میان وعده به اندازه همراه داشته باشند. زیرا گاهی مسیر برای مسافر خسته کننده است و وجود یک میان وعده لذیذ انرژی را به شما برمی گرداند. میان وعده می تواند میوه، نان و پنیر و خیار و یا کیک و بیسکویت باشد. همچنین اگر دسترسی به سرویس بهداشتی وجود دارد نسکافه و یا چای هم می تواند حسابی انرژی بخش باشد. فراموش نکنید که بیشتر از ظرفیت خود میان وعده همراه داشته باشید زیرا گاهی مسافران در طول مسیر خوراکی هایشان را به دیگران هم تعارف می کنند. این کار باعث ایجاد صمیمیت بیشتر شما با دیگران می شود و سفری خاطره انگیز را رقم می زند.

تور استانبول

۶- لباس مناسب فصل

بهتر است که قبل از عزیمت آب و هوای مقصد مثلا استانبول را بسنجید و بسته به آن لباس مناسب فصل همراه خود ببرید. همچنین اگر هوای مقصد سابقه باران زیاد دارد وجود یک کاپشن یا بارانی نیز ضروری است. همواره فراموش نکنید که هنگام سفر با تور استانبول لباس مناسب و به اندازه همراه داشته باشید؛ زیرا گاهی وجود البسه بیش از حد تنها فضای بیشتری را اشغال می کند که حمل چمدان را برایتان سخت می کند. برای همراه شدن و خرید تور استانبول وارد این لینک شود: https://safarmarket.com/tours/istanbul

 

لیست لباس های مورد نیاز سفر

  • لباس زیر
  • کلاه آفتابگیر
  • جوراب و لباس راحتی
  • پیراهن
  • صندل

 

۷- وسایل مورد نیاز کودکان

اگر کودک خردسال همراه دارید باید لوازم مناسب وی را نیز همراه خود ببرید. پتو سبک، شیشه شیر، زیر انداز، لوسیون بدن کودک، پیش بند، تب سنج، شانه مو و پماد سوختگی از جمله مهم ترین وسایلی است که برای فرزندتان باید در نظر بگیرید. همچین برای جلوگیری از خستگی وی در سفر خوب است تا اسباب بازی کوچک همراه داشته باشید. فراموش نکنید که لباس مناسب فصل و شیر خشک نیز از دیگر اقلامی است که باید در طول سفر همراه خود ببرید.

ابزار کمپینگ

۸- ابزار کمپینگ

اگر با تور راهی طبیعت هستید پس خوب است تا ابزار مورد نیازی که در طبیعت و شب مانی استفاده می شود را با خود ببرید. از جمله این ابزار می توان به گتر، کیسه خواب، چادر مسافرتی، زیرانداز، چراغ قوه، چاقو چندکاره و اجاق سفری اشاره کرد که همگی ابزاری مفید برای اقامت در طبیعت اند. همچنین بد نیست تا وسایلی مانند دستمال سر و گردن، بالش بادی، ملحفه، لیوان شخصی و غذاهای کنسروی همراه داشته باشید تا سلامت شما در سفر حفظ شود.

ابزار کمپینگ و تورهای طبیعت گردی

  • پانچو
  • جی پی اس
  • ژل آتش زنه
  • بطری آب
  • فلاکس چای
  • طناب
  • قاشق و چنگال سفری
  • صندلی تاشو

 

۹- لوازم کیف دستی را از قلم نیندازید

هندزفری، بطری آب، تنقلات، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب، آدامس، پول نقد، کارت بانکی، شارژر و بلیط از جمله اصلی ترین وسایلی است که باید در ساک دستی خود قرار دهید. شما در طول سفر با تور به تمام آن ها نیاز پیدا می کنید؛ پس خوب است تا در دسترس باشند. همچنین مسیریاب، دستمال کاغذی و دوربین را نیز نباید از قلم بیندازید. به یاد داشته باشید که از قبل لیست آن ها را فراهم کنید تا چیزی را جا نگذارید.

 

کلام آخر

سفر با تور مزایای زیادی دارد که باعث می شود به یکی از اولویت های زندگی شما تبدیل شود. اگر قصد سفر دارید می توانید با خرید تور از سفرمارکت خدمات سفر را با هزینه ای عالی دریافت کنید و با عزیزانتان راهی شوید. همچنین همکاران ما نیز در بخش پشتیبانی آماده پاسخگویی به شما هستند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Kmzuw3Pb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه