چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

گل فروشی بوی گل به عنوان یکی از بزرگ ترین سرویس دهندگان گل تزیین شده در ایران فعالیت می کند . در این مقاله قصد داریم به شما بهترین گل های شاخه بریده که بسیار پرفروش و پرطرفدار هستند را معرفی کنیم . در لیست به گل هایی اشاره می کنیم که دسته گل یا باکس گل یا ... شما رو چندین برابر زیبا خواهد کرد . همچنین بیشترین استفاده را از آن ها خواهید برد . چون گل های سرختی در مقابل گرما و باکتری هستند . ضمنا از طریق گل فروشی بوی گل می توانید سفارش انواع باکس گل را داشته باشید . 

لیستی از بهترین گل های شاخه بریده در ایران

گل فروشی بوی گل

اگر خیلی خلاصه بخواهم درباره ویژگی های این گل ها با شما صحبت کنم . این گل ها معمولا در اکثر گل فروشی ها پیدا می شوند . دلیل آن بسیار ساده است . زیرا این گل ها پرفروش ترین و بهترین گل های شاخه بریده در بازار گل ایران هستند . به این معنی که اگر گل فروشی این گل ها را نداشته باشد باید همین امروز جمع و کار و کاسبی را تعطیل کند ! 

  • گل رز هلندی
  • گل رز مینیاوری
  • گل آفتاب گردان
  • گل رز مینیاتوری
  • گل جیپسوفیلا 
  • گل لیلیوم 
  • گل ارکیده 
  • گل داوودی
  • گل لیسیانتوس
  • گل میخک
  • گل زنبوری

گل رز هلندی

سفارش انواع باکس گل

غیر ممکن است این گل زیبا را تا امروز ندیده باشید . گل رز پادشاه تمامی گل های جهان است . این گل زیبا یکی از مهم ترین تولیدات گل شاخه بریده است . به حدی که در کشور عزیزمان ایران نیز بیشتر گلخانه ها تمرکز اصلی خودشان رو این گل زیبا قرار داده اند . این گل درحال حاضر دسته 20 تایی آن در بازار گل امام رضا در مناسب های خاص به 900 هزار تومان نیز می رسد. گاهی در ولنتاین این گل به دسته ای 1.5 میلیون تومان نیز رسیده است . 

گل رز مینیاتوری

اگر با رز ها آشنایی داشته باشید . باز هم غیر ممکن است رز میناتوری ندیده باشید . این رز بسیار زیبا در چندین جهت بسیار متمایز هستند . یک ) این رز نسبت به رز مینیاتوری دوست داشتنی تر هست ! اما متاسفانه به علت طول عمر پایین خویش همیشه نازک و نارنجی لقب می گیرد . این گل نسبت به رز بسیار طول عمر کمتری دارد . اما اینقدر زیبا هست که کمتر گل آرایی از آن صرف نظر خواهد کرد . 

گل لیسیانتوس

گل لیسیانتوس دیگر گلی هست که امکان ندارد در مراسم ها ندیده باشید . این گل مجلسی بیشتر در مراسم ها استفاده می شود . کاربرد زیاد آن به دلیل باز شدن آن با دست است !!! این گل زمانی که با دست باز شود ، 3 برابر بزرگ تر خواهد شد . همین کافی است که در اکثر مراسم ها از آن استفاده شود . این گل بسیار زیبا در رنگ های یاسی ، بنفش ، لب بنفش ، صورتی ، سفید در بازار گل به راحتی یافت می شود . اگر به دنبال تهیه گل هایی خاص هستید . لیسیانتوس را برای مراسم خود استفاده کنید . 

گل آفتاب گردان 

گل آفتاب گردان همیشه به سمت خورشید می چرخد . این چیزی است که در نام خویش قابل لمس است . بنابر این نباید از این گل زیبا صرف نظر کرد . این گل طول عمر بسیار خوبی دارد و تا 2 هفته می تواند انرژی خود را در خانه پخش کند . گل آفتاب گردان جزو گل هایی است که در بازار گل در مناسب های خاص به قیمت 1 میلیون تومان نیز می رسد !!! از محبوبیت این گل هرچقدر بگویم کم گفته ام . اگر یک گل آرا هستید باید عاشق گل آفتاب گردان باشد . اگر به دنبال انواع تاج گل ارزان مناسبتی هستید . گل آفتاب گردان انتخابی جالب است . 

گل جیپسوفیلا

یکی از گل های بسیار زیبا که به خاطر ظرافت خاص خودش ، نفس کودک نیز نامگذاری می شود . این گل تقریبا در تمامی تزیینات گل آرایی کاربرد دارد . جایی نیست که این گل را پیدا نکنید . مگر گل آرا شما کج سلیقه باشد . این گل به قدری محبوب است که در دنیا نیز شهرت بسیار زیادی دارد و از گل های پرفروش است . این گل به هیچوقت خرابی ندارد و در نهایت خشک خواهد شد . خشک شده ان در تزیینات نیز بسیار کاربرد دارد . پس عجله کنید و گل فروشی جیپسوفیلا را برای مغازه یا خانه خود تهیه کنید . 

گل لیلیوم 

گل لیلیوم دیگر گل پرطرفدار هست . این گل دو نوع واریته دارد . واریته اورینتال که عطری است و نسبت به لیلیوم سایز بزرگ تری دارد . همچنین برگ ها و ساخه ضخیم تری خواهد داشت . گل لیلیوم معمولا به صورت غنچه توسط گل فروشی ها خریداری می شود . این گل بلافاصله بعد از باز شدن باید پرچم آن گرفته شود . در غیر این صورت باید با این گل زیبا خداحافظی کنید . زیرا پرچم این گل رنگ زیبا گل را خراب خواهد کرد . لکه های زرد روی گل نشان دهنده عدم رسیدگی به این گل می باشد . 

گل ارکیده

این گل زیبا دیگر گلی است که به مانند رز بسیار پرطرفدار است . این گل زیبا نیز ملکه گل ها نامیده می شود . این گل در بازار گل ایران بسیار گران قیمت است . هر گل ارکیده در بازار گل به قمیت 25 هزار تومان به ازای هر گل قیمت می خورد . اگر به دنبال خرید این گل هستید . سعی کنید به صورت باکسی تهیه کنید تا قیمت کمتری برای شما داشته باشید . معمولا گل آرا ها بیشتر رنگ سفید را استفاده می کنند . به همین خاطر رنگ سفید گران قیمت تر است . گل ارکیده هرچقدر ضخیم تر باشد . طول عمر آن نیز بیشتر خواهد بود .

گل داوودی

انواع تاج گل ارزان

گل داوودی به خاطر تنوع بی نظیر بسیار دوست داشتنی است. این گل بیش از 50 واریته زینتی دارد . اگر به دنبال یک دسته گل ارزان قیمت تر باشد . گل داوودی جادو می کند . این گل در کنار ارزان بودن ، زیبایی خاصی دارد . علت ارزانی این گل رشد ساده تر آن است . تصور نکنید این گل زیبا نخواهد بود . در تزیینات این گل بسیار باارزش و پرکاربرد است . گل داوودی نسبت به تمامی گل های داخل بازار طول عمر بیشتری دارد . طول عمر این گل حداقل 21 روز است . جالب است بدانید این گل به شکل خوشه ای رشد می کند و گل های زیادی دارد .

گل میخک 

گلی بسیار لطیف و خاص که خانم ها بسیار به آن علاقه مند هستند . بیشتر این گل مانند لیسیانتوس در کار مجالس استفاده می شود . اگر ماشین عروس تزیین می کنید . گل میخک انتخاب فوق العاده برای شما خواهد بود . این گل بسیار زیبا جادوی خواهد کرد . دوستش داشته باشید و به آن عشق بورزید . گل میخک به انسانیت نیز شهره دارد . اگر دوست دارید نزدیکان خود را به انسانیت دعوت کنید ، این گل بسیار پرطرفدار است . 

گل زنبوری

رقیب سرسخت گل جیپسوفیلا است . این گل نیز به مانند گل جیپسوفیلا یک پر کننده است . معمولا در لابلای گل ها استفاده می شود . رنگ های آن زرد ، بنفش و یاسی و سفید است . این گل بعد از مدتی خشک می شود . حتی خشک شده آن در تزیینات استفاده می شود . اگر به دنبال گلی هستید که بادوام باشد و در گل فروشی شما زود خراب نشود . یا در محیط خانه باقی بماند . گل زنبوری را از یاد نبرید . معمولا این گل در بازار گل موجود است . این گل در زمستان قیمت بالاتری دارد .

سخن آخر 

اگر به دنبال خرید گل هستید . حتما به دنبال یکی از گل های داخل این لیست باشید . چون این گل های اصلی تزیینات هستند . می توانند کار شما را زیبا تر کنند . ضمنا اگر به دنبال خرید گل هستید . گل فروشی آنلاین بوی با داشتن بیش از 350 گل آرا خبره آمادگی ارسال گل های شما را خواهد داشت . کافی است اعتماد کنید . بوی گل با قدرت در کنار شما خواهد بود تا لبخند را بر لب عزیزان شما بنشاند . برای ارتباط با بوی گل با شماره تماس 02128424059 تماس بگیرید . سفارش انواع گل پذیرفته خواهد شد . 

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CnDprd7H
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه