چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

درآمد 100 میلیونی شغل پیچ و رولپلاک نما 

امروزه مشکلات اقتصادی و هزینه های سنگین زندگی باعث شده است، افراد به فکر پیدا کردن مشاغل پردرآمد باشند. یکی از این مشاغل حرفه تخصصی پیچ و رولپلاک نما می باشد. که البته برای ورود به این حرفه در ابتدا افراد باید دوره های لازم کار در ارتفاع و پیچ و رولپلاک نما را دیده باشند و سپس برای ورود به این شغل آماده شوند. با وجود این که مشاغل راپل، پیچ و رولپلاک نما، نماشویی ،آب بندی نما سخت و دشوار هستند و کار هر کسی نیست، اما به دلیل داشتن حقوق و مزایای بالا ،بسیاری از جوانان برای ورود به این مشاغل، در تلاش می باشند. تنها افراد شجاع و ریسک پذیر می توانند در ارتفاعات ساختمانی با طناب به انجام عملیات مربوط به نما بپردازند. درآمد ارتفاع کار با طناب در ایران به نصبت کشورهای دیگر کمتر می باشد. در کشورهای دیگر به دلیل خطرات زیاد در ارتفاعات برای کارگران متخصص و سختی کار درآمد و حقوق بالاتری را برای کارگر ماهر در نظر می گیرند در ادامه مطالب با ما همراه شوید.

پیچ و رولپلاک نما

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

امروزه یکی از کارهای مهمی که نیروی ماهر با استفاده از طناب و ابزار مخصوص در ارتفاعات ساختمانی انجام می دهند کار سفت و محکم کاری سنگ های نما می باشد. اگر پیچ و رولپلاک سنگ نما صورت می گیرد برای پیشگیری از خطر ریزش و سقوط سنگ از نما می باشد.

حقوق و دستمزد نیروی متخصص در پیچ و رولپلاک سنگ نما

با توجه به تجربیاتی که شرکت های معتبر خدمات نما درباره کار پیچ و رولپلاک سنگ نما کسب نمودند بر این باورند که حقوق و دستمزد ارتفاع کار با توجه به نوع تخصص و سختی کار در ارتفاعات مختلف ساختمانی متفاوت خواهد بود.

اندازه پروژه: متراژ، نوع سنگ، اندازه سنگ ،وسعت نما، تعداد طبقات در ارتفاعات، استفاده از ابزارهای مختلف برای سفت و محکم کردن سنگ در نما، بدون ابزار حقوق دریافتی کارگر متخصص متفاوت خواهد بود.

نکته: بعضی از شرکت های معتبر خدمات نمای ساختمانی پروژه های سنگینی برای پیچ و رولپلاک سنگ نما بر می دارند در نتیجه دستمزد کارگر ماهر هم افزایش می یابد. زیرا کارگر برای انجام کار در ارتفاعات با طناب، به زمان و فرصت بیشتری نیاز خواهد داشت.

ارتفاع ساختمان: یکی از گزینه هایی که تاثیر مستقیم بر افزایش میزان درآمد افراد ماهر در پیچ و رولپلاک سنگ نما دارد ، وجود ارتفاعات بالای ساختمانی است که بر سختی کار این افراد می افزاید. زیرا برای صعود به نقاط مرتفع و دور دست کار هر کارگر عادی نیست و تنها افراد متخصص در این امر می توانند به نقاط دورتر دسترسی پیدا کنند.

موقعیت جغرافیایی: یکی از موارد مهم و اثرگذار در افزایش درآمد ملیونی در شغل پیچ و رولپلاک سنگ نما، موقعیت جغرافیایی محل است. مثال: هزینه و قیمت انجام کار پیچ و رولپلاک سنگ نما از یک شهر تا شهر دیگر متفاوت می باشد. به همین ترتیب هزینه، قیمت و درآمد فرد متخصص در زمینه پیچ و رولپلاک از کشوری تا کشور دیگر هم متفاوت می باشد.

در کشورهای همسایه به دلیل وجود خطرات غیرقابل پیش بینی در ارتفاعات و سختی کار با طناب ،درآمد و حقوق بالایی برای کار پیچ و رولپلاک سنگ نما در نظر گرفتند.

کشورهای همسایه کار راپل و انجام خدمات ساختمانی در ارتفاعات را با اهمیت و ریسک پذیر می دانند و به همین علت برای افراد متخصص در زمینه پیچ و رولپلاک علاوه بر درآمدهای ملیاردی، مزایای دیگری هم در نظر می گیرند.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

میزان مهارت در کار پیچ و رولپلاک سنگ نما

شرکت های معتبر خدمات نما در ایران، افرادی را که پس از گذراندن دوره های کوتاه مدت آموزشی در ارتفاعات گزینش و تایید صلاحیت شدند را مورد ارزیابی قرار می دهند و در این بین افرادی که از مهارت و حرفه بهتری برخوردار هستند را انتخاب و برایشان حقوق و مزایای بالاتری مد نظر قرار می دهند. بنابراین بقیه ارتفاع کاران در تلاش هستند تا خود را از بقیه متمایز سازند.

محله: برای پیچ و رولپلاک سنگ نما در ساختمان های محلات مختلف شهر قیمت ها متفاوت می باشد. بنابراین نوع دستمزد و حقوق افراد ماهر در امر پیچ و رولپلاک سنگ نما متفاوت خواهد بود.

میزان خسارت به نمای ساختمان: بنابر گزارشی که شرکت های معتبر خدمات نمای ساختمانی درباره میزان خسارت نمای ساختمان های مختلف کسب نمودند. به این نتیجه می رسیم که هر اندازه خسارت وارده به سنگ نمای ساختمانی بیشتر باشد، سختی کار ارتفاع کار یا فرد متخصص در امر پیچ و رولپلاک سنگ نما بیشتر خواهد شد. بنابراین میزان دستمزدی که شرکت برای این افراد در نظر می گیرد بسیار بالا و قابل توجه است. زیرا سختی و زحمت کار فراوان است.

درآمد ماهانه کار در ارتفاع

نمای ساختمان در اثر گذشت زمان دچار تغییرات می شود. که اگر به موقع عملیات سفت و محکم ساختن سنگ نما انجام نشود. باید منتظر بروز حوادث تلخ و ناگوار مالی و جانی بود.

اما عوامل محیطی مختلف مانند: باران، باد، برف، زلزله، نشست ساختمان و ..باعث شل شدن و ریزش سنگ از نمای ساختمانی می گردد.

کار در ارتفاعات ساختمانی آسان نیست و افرادی که مهارت و تجربه کافی دارند برای بالا رفتن از ارتفاعات به استخدام شرکت ها در آمدند.

درآمد ماهانه استادکاران متخصص در پیچ و رولپلاک سنگ نما در ایران هم بستگی به نوع شرکت ساختمانی بالا می باشد که البته هر چه مهارت این افراد در زمینه های مشاغل کار در ارتفاع بیشتر باشد درآمد ماهانه آنان حتی میلیاردی خواهد شد.

پیچ و رولپلاک سنگ نما

جمع بندی

شرکت هایی که افراد متخصص در زمینه پیچ و رولپلاک سنگ نما استخدام می کنند از مهارت فرد مورد نظر اطمینان حاصل کردند. به طور حتم افرادی که کار در ارتفاع را انتخاب می کنند. اگر از تخصص و مهارت ویژه برخوردار باشند به آسانی می توانند درآمدی بالغ بر 100 میلیون تومان در ماه داشته باشند و این رقم بالایی در شرایط اقتصادی الان جامعه خواهد بود. بسیاری از جوانان حرفه کار در ارتفاع با طناب را به عنوان شغلی مناسب و پردرآمد می دانند و در تلاشند راهی برای ورود به شرکت های معتبر خدمات نمای ساختمانی پیدا نمایند تا پس از گذراندن مراحل مختلف به استخدام شرکت در بیایند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/K9uL3PP1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
سعده سعادت :
1 سال پیش
خداروشکر که برای سنگ نما هم فکری کردن که ریزش نکنه. ما پارسال نمای خودمون رو پیچ رولپلاک کردیم که بسیار محکم و تمیز شده الان. میتونید از شرکتهای توی گوگل کمک بگیرید.
پیچ رولپلاک تهران نما :
1 سال پیش
بهترین شرکت در ضمینه پیچ کردن سنگ نما در کل ایران شرکت تهران نما است.
مهین دوخت :
1 سال پیش
میخواستم بپرسم که اگر ما کار بگیریم و به صورت درصدی کار کنیم چقدر بما درصد میدید؟ قبلا با شرکت های جهان فرود و امازون و اسپیس ایکس کار میکردم و الان میخوام با میهن راپل کار کنم لطفا راهنمایی کنید که پیچ و رولپلاک سنگ نما و نماشویی چقدر درصد و درامد داره تشکر.
naeimsaeide@gmail.com :
10 ماه پیش
دوست عزیز چه درصدی باید به شمابدیم. شیرینی تقدیم میشه اگر کارهایی مثل پیچ و رولپلاک نما با قیمت خوب بگیری/.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه