چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

حمل بار از ترکیه به ایران

کشور ترکیه یکی از همسایگان ایران است که روابط دوستانه خوبی با همدیگر دارند. ایران و ترکیه عضو سازمان همکاری اقتصادی (ECO) هستند و طی دو دهه گذشته حجم تجاری بین دو کشور بسیار بالا بوده است.

با اینکه طی سالیان گذشته حجم حمل بار از ترکیه به ایران به دلیل تحریم های بین المللی علیه ایران کاهش پیدا کرده است، اما همچنان بازرگانان زیادی از هر دو کشور تمایل به تجارت بین دو کشور هستند.

کشور ترکیه توانسته در بخش تولید بسیار درخشان عمل کند و در حال حاضر کالاهای زیادی را برای صادرات به کشورهای همسایه و اروپا در اختیار دارد.

اگر جز آن دسته افرادی هستید که تمایل به واردات کالا از ترکیه دارید، در این مقاله کالاهایی را که بیشترین شانس موفقیت در تجارت دارند را معرفی کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

نحوه حمل بار از ترکیه به ایران

یکی از دلایل محبوبیت حمل بار از ترکیه به ایران و واردات کالاهای مختلف، وجود راه های ارتباطی و روش های گوناگون است. در حال حاضر 2 روش متداول برای حمل بار از ترکیه به ایران وجود دارد که عبارتند از:

  • حمل هوایی از ترکیه به ایران
  • حمل زمینی از ترکیه به ایران که خود به دو روش جاده ای و ریلی تقسیم می شود

انتخاب روش مناسب حمل و نقل بین المللی به نوع محموله، مقدار و حجم آن بستگی دارد. به طور معمول اگر بار شما حجم بالایی نداشته باشد، حمل هوایی از ترکیه به ایران گزینه مناسبی است.

بر خلاف تصور برخی افراد که تصور می کنند هزینه حمل و نقل هوایی گرانتر است، اما در برخی مواقع بسیار به صرفه تر از حمل زمینی است. اگر محموله شما به اندازه ای نیست که یک کانتینر را پر کند (مانند چند پوشاک) بهتر است با هواپیما آنها را وارد کنید.

حمل زمینی از ترکیه به ایران برای محموله های کانتینری و فله ای بسیار مقرون بصرفه است. از روش حمل و نقل جاده ای برای انتقال اسباب منزل، کانتینر، تجهیزات و... استفاده می شود. از روش حمل و نقل ریلی بیشتر برای انتقال محموله های فله ای مانند مصالح ساختمان استفاده می شود.

پیشنهاد می شود تا حد امکان از یک شرکت بازرگانی معتبر جهت انجام امور تجاری و واردات از ترکیه استفاده کنید. شرکت های بازرگانی با دانش و تجربه قبلی خود، بهترین گزینه ها را با کمترین هزینه به شما پیشنهاد خواهند دارد.

حمل زمینی از ترکیه به ایران

چه کالایی از ترکیه وارد کنیم؟

انتخاب بهترین کالا برای واردات از ترکیه اولین قدم برای تجارت شما است. شما باید کالایی را وارد کنید که بهترین شانس فروش و کسب سود در ایران را داشته باشد. اگر کالایی وارد کنید که نتوان به راحتی آن را بفروش رساند، تجارت شما تبدیل به یک کابوس خواهد شد!

در ادامه نگاهی به بهترین کالاهایی که می توان برای کسب سود بیشتر از ترکیه وارد کرد خواهیم پرداخت. پس از انتخاب نوع کالا، بهتر می توانید روش مناسب حمل بار از ترکیه به ایران را انتخاب کرد!

·         انواع پوشاک

مگر می شود نام کشور ترکیه بیاید و درباره کیفیت پوشاک آن صحبت نشود! کشور ترکیه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک در جهان است که محصولات آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. پوشاک یکی از کالاهایی است که بیشترین حجم واردات را از این کشور به ایران دارد.

ترکیه به لحاظ تنوع در پوشاک، لباس و اکسسوری های مرتبط با مد و ریبایی، یکی از بهترین گزینه ها برای واردات پوشاک است. اگر در زمینه پوشاک فعالیت می کنید یا به آن تمایل دارید، ترکیه می تواند نیاز شما را برآورده کند.

·         صنایع چوبی

کشور ترکیه به دلیل موقعیت جغرافیایی خود در صنایع چوبی بسیار پیشرفته و مدرن است. از مبلمان و سرویس خواب گرفته تا ام دی اف و صنایع چوبی ساختمانی، همه را می توانید از کشور ترکیه وارد کنید.

کیفیت صنایع چوبی کشور ترکیه بسیار بالا است و مشتریان زیادی در ایران دارد. شما می توانید مستقیما تولیدات چوبی را از این کشور وارد کنید، یا مصالح را جهت ساخت و مونتاژ خریداری و وارد کنید.

·         صنایع نساجی

هکانطور که اشاره کردیم، ترکیه در زمینه تولید پوشاک بسیار کارآمد است. علاوه بر این، صنایع و محصولات نساجی آن مشتریان زیادی در سطح منطقه دارد. اگر در ایران تولیدی پوشاک یا کالاهای وابسته را دارید، می توانید مواد خام و تجهیزات مورد نظر خود را از ترکیه وارد کنید.

محصولات نساجی کشور ترکیه قیمت مناسبی دارند و به همین دلیل سود مناسبی می توانید کسب کنید.

·         کاغذ و لوازم التحریر!

شاید به جرات گفت که کاغذ یکی از پرمصرف ترین کالاهای جهان است! لوازم التحریر، دفتر، کاغذ و... جز کالاهایی هستند که همیشه مشتری دارند! ترکیه یکی از تولید کنندگان این نوع کالاها است که می توانید برای واردات از آن بهره ببرید.

البته توجه داشته باشید که این نوع کالاها در ایران نیز تولید می شود، اما اگر به دنبال محصولات لوکس هستید می توانید به کالاهای ترکیه ای فکر کنید.

·         بدلیجات و اکسسوری

ترکیه در ساخت جواهرات و بدلیجات نیز قدمت طولانی دارد. از آنجایی که ترکیه کشور مد و زیبایی است، بدلیجات و لوازم اکسسوری مد و زیبایی آن بسیار مشتری پسند است. خرید بدلیجات و حمل بار از ترکیه به ایران می تواند سود خوبی برای شما به ارمغان آورد!

·         مصالح و لوازم ساختمانی

مصالح ساختمانی ترکیه ای مشتریان زیادی دارد! کاشی، سرامیک، پارکت، لوازم و تجهیزات برقی و... همگی در ترکیه تولید می شود و کیفیت بسیار بالایی دارند.

واردات مصالح ساختمانی از ترکیه جز پرسودترین راه های کسب درآمد از راه تجارت با این کشور است. هر کالایی که برای زیباتر شدن و لوکس شدن نمای ظاهری و درونی ساختمان مورد استفاده قرار گیرد، در ترکیه تولید می شود که می توانید به واردات آن فکر کنید.

·         محصولات غذایی

ترکیه در تولید محصولات غذایی به خصوص لبنیات بسیار توانمند است. انواع محصولات خوراکی مانند قهوه، شکلات، لبنیات، انواع سس، انواع تنقلات و.... برای واردات از ترکیه در دسترس هستند.

محصولات غذایی یکی دیگر از کالاهای محبوب برای واردات از ترکیه به ایران است.

لیست کامل کالاهای پرسود برای واردات از ترکیه به ایران

لیست کامل کالاهای پرسود برای واردات از ترکیه به ایران

علاوه بر مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، طیف گسترده ای از کالاها برای حمل بار از ترکیه به ایران در دسترس است که برخی از آنها عبارتند از:

  • کالاهای آرایشی و بهداشتی: انواع صابون، انواع کرم و محصولات مراقبت از پوست، انواع لوازم آرایشی، محصولات بهداشتی دهان و دندان، ناخن، کالاهای شستشو و نظافت
  • کالاهای برقیانواع لوازم خانگی شامل سشوار، غذاساز، لوازم پخت و پز، خردکننده و غذاساز، لوازم مکمل آشپزخانه، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، لوازم تهویه، سرمایش و گرمایش، لوازم برقی خانگی، چرخ خیاطی، لوازم آشپزخانه و.....
  • کالاهای نساجی: انواع لباس زنانه و مردانه، لباس بچه گانه، لباس زیر، کفش اسپورت، کاور مبل، سرویس حوله، روبالشی، پتو و لحاف
  • لوازم دکوری ساختمان: انواع موکت و پادری، لوستر، پرده، ست سرویس بهداشتی، مجسمه و تندیس، لوازم تزیینی منزل، چراغ خواب و آباژور، تابلو، قاب عکس، کفپوش و دیوارپوش و.....
  • محصولات خوراکی: قهوه، بیسکوئیت، شکلات و آبنبات، آدامس و خوشبو کننده دهان، کیک و کلوچه، سس، انواع روغن زیتون و...
  • تجهیزات صنعتی: لوازم یدکی خودرو، تجهیزات صنعتی کارخانه ها، تجهیزات مرتبط با مواد غذایی و خوراکی، تجهیزات بسته بندی

واردات از ترکیه به ایران را از کجا شروع کنیم؟

اولین قدم برای ورود به عرصه تجارت، داشتن تجربه است، اما نگران نباشید! حتی اگر تجربه تجارت و حمل بار از ترکیه به ایران را نداشته باشید، می توانید از شرکت های حمل بار از ترکیه به ایران مانند شرکت بازرگانی irdelivery استفاده کنید! شرکت های بازرگانی و حمل کالا به راحتی می توانند کلیه مراحل واردات از ترکیه را با کمترین هزینه برای شما انجام دهند.

تنها کافی است با شرکت بازرگانی irdelivery تماس بگیرید و کالایی که قصد واردات آن را دارید اعلام کنید. صفر تا صد واردات را برای شما انجام خواهند داد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yJphUoBn
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
سپهر :
1 سال پیش
اصلا چرا باید از ترکیه این وسایل بونجولو وارد کنیم؟ مگه اینا تو کشور خودمون ساخته نمیشه؟ چرا باید وارد کنیم و تولید داخل رو زمین بزنیم؟
فرهاد :
1 سال پیش
انواع اجناس قلابی توسط کولبرها وارد میشه و کارخانجات ایران رو ورشکسته کردن دیگه ترکیه چرا
مسافر کوچولو :
10 ماه پیش
سپاس فراوان. ترکیه برای واردات گزینه عالیست.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه