چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آلبوم عکس چسبی ، یکی از محبوب ترین مدل آلبوم های عکس موجود در بازار است که می تواند به علت ویژگی های خاصش، انتخابی بسیار تحسین شده و باسلیقه برای نگهداری عکس های به یادگار مانده شما باشد. امروزه با اینکه بیشتر عکس ها در موبایل نگهداری می شوند، عده زیادی از افراد اما دوست دارند لحظات خاطره انگیز زندگی خود را به صورت چاپ شده و در قالب یک مجموعه در آلبوم نگهداری کنند. اگر قصد خرید آلبوم عکس چسبی یا کسب اطلاعات مفید را دارید، در این مقاله به زبان ناچو با ما حتما همراه باشید تا اطلاعاتی ارزشمند دریافت کنید.

خرید آلبوم عکس چسبی

آلبوم عکس چسبی چیست

ابتدا بگذارید تا با فرق آلبوم عکس چسبی با آلبوم های عادی آشنا شویم و درباره مزایای استفاده از آن نیز بدانیم .
نگهداری عکس های یادگاری، به خصوص آن هایی که ویژه یک روز خاص در زندگی مثل تولد یا ازدواج هستند، از دیرباز دغدغه افراد زیادی بوده است. پس آلبوم ها ساخته شدند تا عکس ها با نظم و ترتیب درون آن ها قرار گرفته و از همه مهم تر سالم بمانند.

انواع مختلفی از آلبوم ساخته و وجود دارند، اما یکی از پر طرفدارترین آن ها، آلبوم عکس چسبی است . اولین آلبوم هایی که در دسترس عموم مردم قرار گرفته بودند، صفحات بزرگی داشتند تا افراد بتوانند عکس هایی را در آن قرار دهند. اما برای اینکه عکس ها در صفحات قرار بگیرند و جا به جا نشوند، یا باید با چسب آن ها را می چسباندیم یا برش هایی در صفحات وجود داشت که عکس بین آن ها قرار می گرفت.

همین موضوع باعث شد آلبوم های عکس چسبی طراحی شوند، تا عکس ها را به راحتی روی آن ها بچسبانیم و جا به جایی یا گم شدن عکس هم وجود نداشته باشد. صفحات این آلبوم ها با یک لایه شفاف پلاستیکی و بدون اسید (acid-free) محافظت می شوند که به راحتی از لایه زیرین جدا شده تا شما عکس های خود را زیر آن و روی صفحه اصلی آلبوم قرار دهید. لایه شفاف نیز روی عکس باز می گردد تا هم از عکس ها محافظت کند، هم گرد و خاک به قسمت های چسبی نرسد.

آلبوم عکس چسبی

آلبوم های عکس چسبی چه ویژگی هایی دارند؟

حال که با آلبوم عکس چسبی آشنا شدیم، بهتر است درباره مشخصات و ویژگی های این نوع آلبوم هم بدانیم. در این صورت می توانیم یک انتخاب صحیح برای نگهداری از عکس های لحظات زندگی خود داشته باشیم.

جلد آلبوم های عکس چسبی

جلد آلبوم به صورت کلی به دو نوع سخت و نرم تقسیم می شود. جلد سخت، عمدتا از مقوای بسیار محکم و با کیفیت ساخته شده که ممکن است روی آن با چرم یا طرح فانتزی پوشیده شده باشد. هم چنین جلد نرم هم با مقوا ساخته شده اما ضخامت آن کمتر و معمولا متالیک بوده یا طرح های چاپی منحصر به فرد روی آن ها وجود دارند که با روکش سلفونی هم پوشش داده می شوند.

سایز آلبوم های چسبی

آلبوم های چسبی در سایز های مختلفی چاپ می شوند که معمولا آلبوم عکس چسبی بزرگ مثل سایز 30 در 28 سانت، طرفدار بیشتری دارد، زیرا عکس های بیشتری در آن جای خواهد گرفت. البته که آلبوم های چسبی با سایز a4 یا 13 * 18 سانتی متر نیز وجود دارند که می توانند انتخابی عالی باشند .

برگه های آلبوم های عکس چسبی

صفحات یا برگه های آلبوم عکس چسبی، به صورت چسبان طراحی شده و عمدتا از مقواهای مخصوص ساخته شده اند. البته بعضی از آلبوم ها صفحات معمولی و دارای کاغذ نیز دارند تا شما بتوانید خاطرات خود یا توضیحات مربوط به عکس را در آن ها بنویسید.

صحافی آلبوم

صحافی ممکن است به صورت صفحات کتاب یا چسبی باشد. البته این نوع ممکن است بعد از چندی دچار مشکل شده و صفحات آلبوم از هم جدا شوند. از این رو معمولا آلبوم ها به صورت فنری (سیمی) صحافی می شوند. داخل آلبوم نیز گاهی اوقات کلیپس هایی وجود دارند که شما می توانید به راحتی به آن برگه اضافه یا کم کنید.

چرا از آلبوم های عکس چسبی استفاده کنیم؟

اول اینکه اصولا آلبوم ها خاطره انگیز هستند. استفاده از آن ها نوستالژیک است و معمولا برای ما یادآور دوران قدیم و مثلا زمان جوانی مامان بزرگ بابا بزرگ هایمان بوده است. سهولت در استفاده در عین قدیمی بودن نیز در این محبوبیت موثر است؛ به عنوان مثال، شما هم اکنون به سختی می توانید یک نوار ویدیویی که مربوط به گذشته است را تماشا کنید؛ اما به راحتی می توانید آلبوم عکس های چندین سال پیش خود را از قفسه بیرون آورده و ورق بزنید.

 دوم اینکه عکس های شما ممکن است از روی حافظه گوشی یا لپتاپ پاک شوند ، اما در آلبوم علاوه بر اینکه سایز بزرگتری از عکس را در اختیار دارید، نگران از بین رفتن آن ها در طی زمان نیستید. انتخاب آلبوم عکس چسبی بزرگ ناچو می تواند برای سلامت عکس هایمان بسیار مفید باشد؛ زیرا ورقه شفافی روی هر صفحه آن را پوشانده و باعث می شود تا به عکس ها آسیب وارد نشود.

این امکان وجود دارد که عکس ها را به جای گوشی یا لپتاپ در صفحات شبکه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته یا نگهداری کنیم . اما ممکن است ناگهان صفحه اجتماعی خود را از دست داده و به تبع از آن تمام عکس ها هم از بین بروند . بهتر است بدانیم که از آلبوم فقط برای عکس استفاده نمی شو د، بلکه می توان برای نگهداری تمبر، انواع کاغذ ها یا کارت هایی که برای ما مهم هستند و یا حتی به عنوان دفتر اسکرپ بوک و دفتر خاطرات تصویری مورد استفاده قرار بگیرند .

آلبوم عکس فانتزی

چه کسانی می توانند از آلبوم های چسبی استفاده کنند؟

تقریبا می توان گفت که همه افراد و هر کسی که به آلبوم علاقه دارد، می تواند از آلبوم عکس چسبی استفاده کند. این نوع از آلبوم برای کودکان هم طراحی شده است. پس می توانید خرید آلبوم عکس فانتزی را انجام داده و عکس های کودک را در آن نگه دارید. هم چنین آلبوم های عکس چسبی دخترانه، پسرانه، ولنتاین، عروس و داماد، قدیمی و خانوادگی نیز وجود دارند.

البته در این جا باید گفت که آلبوم عکس چسبی معمولا برای عروس و داماد یا عکس های آتلیه ای مناسب نیستند، زیرا معمولا آلبوم های عروسی به صورت چاپی ارائه شده و عکس به آن نخواهد چسبید . البته گاهی بعضی از زوج ها برای اینکه عکس های خود را به صورت نوستالژی یا فانتزی نگه داری کنند از آلبوم چسبی استفاده می کنند.

خرید آلبوم عکس چسبی و نکات مهم

حال که با آلبوم عکس چسبی آشنا شدیم و اطلاعات لازم را درباره آن دانستیم، بهتر است تا با نکاتی که برای خرید آلبوم عکس چسبی احتیاج داریم، آشنا شویم. در این صورت مانند هر خرید دیگری می توانید یک آلبوم عکس مناسب با قیمتی منطقی را خریداری کنید. این نکات به شرح زیر هستند:

توجه به کیفیت آلبوم

اولین و مهم ترین نکته توجه به کیفیت متریالی می باشد که برای ساخت آلبوم استفاده شده است. جلد آلبوم، صفحات و صحافی آن باید به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده باشند.

توجه به اندازه و تعداد صفحات

باید با توجه به تعداد عکس ها و اندازه آن ها، آلبوم خود را انتخاب کنیم. معمولا آلبوم های چسبی بزرگ مربعی پرطرفدارتر هستند چون دست افراد در قرارگیری عکس ها در آن ها باز است. تعداد صفحات نیز حداقل 20 ( 10 برگ ) باید باشد.

توجه به طرح روی جلد آلبوم عکس فانتزی

بسیاری از افراد آلبوم های با جلد ساده را دوست دارند. اما عده ای دیگر ترجیح می دهند تا آلبوم با طرح های جذاب تر را انتخاب کنند. اگر بعد خرید آلبوم عکس فانتزی، قصد هدیه دادن دارید، بهتر است به این نکته بسیار توجه کرده و طرح را مطابق با سلیقه و سن مخاطب خود انتخاب کنید .

بهترین خرید آلبوم چسبی را از کجا انجام دهیم؟

بعد از آشنایی با نکات مربوط به خرید، نوبت به معرفی معتبرترین فروشگاه برای خرید آلبوم عکس چسبی میرسد. امروزه خرید اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده است و از این رو شما می توانید خرید آلبوم را با سرعت تمام و به راحتی تنها چند کلیک انجام دهید!

 گروه هنری ناچو برای خرید آلبوم عکس چسبی، بهترین ها را برای علاقمندان تولید و ارایه کرده است. شما می توانید به سایت ناچو (تاسیس 1397) مراجعه کرده و علاوه بر مشاهده قیمت آلبوم عکس چسبی ، طرح های مختلف را که همگی فانتزی، بزرگ، بسیار زیبا و دارای ضمانت کیفیت هستند، خریداری کنید. گروه ناچو، مرجع تخصصی خرید آلبوم است ( شامل آلبوم عکس چسبی، آلبوم عکس سلفونی، آلبوم عکس بزرگ، آلبوم عکس فانتزی، آلبوم عکس دخترانه و ولنتاین ) و تمامی نکات مربوط به سفارشی همراه با تجربه لذتبخش، دریافت فوری بسیار مطمئن و دارای بیمه برای محصولات آن در سایت به نشانی www.nachoartgroup.com نظر گرفته شده است. ناچو دارای نماد اعتماد برتر از وزارت صنعت بوده و امکان مشاوره تلفنی پیش از خرید با شماره 02122187402 (دپارتمان فروش) و 09302220747 (بخش پشتیبانی) را دارد. سفارشات به کل کشور در تمامی روزهای هفته ارسال شده و با انتخاب مشتری، بصورت ارسال پیک موتوری ( ارسال همان روز سفارش! )، پست پیشتازی پرسرعت ( بین 2 تا 6 روز ) یا پست ویژه اورژانسی ( تحویل نهایتا 48 ساعته ) تحویل می شود.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sek6t3ka
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
پریسا بادران :
1 سال پیش
درباره آلبوم عکس چسبی اطلاعی نداشتم تا الان، حتما به خرید آلبوم عکس ناچو فکر میکنم چون بنظرم خیلی خوشگلو کاربردیه. مرسی از فرصت امروز عزیز که نزدیک به 2 ساله که هرروز دنبالتون میکنمو همیشه خیلی مطالب خوبو مفیدی میگذارین...
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه