چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار:

عرضه خودرو در بورس کالا روند افزایش قیمت خودرو را متوقف کرد

1 سال پیش ( 1401/10/21 )
 

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: عرضه خودرو در بورس کالا روند قیمتی خودرو هایی را که در بورس عرضه شده اند، منطقی تر کرده است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از تسنیم، مجید عشقی شب گذشته در حاشیه دویست و سی و نهمین جلسه شورای عالی بورس در رابطه با برنامه های در دست اقدام برای افزایش عرضه خودرو در بورس گفت: امیدواریم با سلسله اقداماتی، از جمله اصلاح ساختار مالی شرکت های خودروسازی، اصلاح مدیریت شرکت ها، تأمین قطعات، افزایش بهره وری و... که وزارت صمت نیز پیگیر آن است، بتوانیم عرضه خودرو را افزایش دهیم.

 عرضه خودرو در بورس کالا روند افزایش قیمت خودرو را متوقف کرد

وی افزود: عرضه خودرو در بورس قطعاً به افزایش قیمت منجر نمی شود و شاهد آن هستیم که روند قیمتی خودرو هایی که در بورس عرضه شده اند، منطقی تر است.

دبیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار گفت: امیدواریم با افزایش عرضه ها و تعیین برنامه هفتگی، این افزایش قیمت ها کنترل شود و منافع حاصل از این عرضه ها به نحوی به خودروساز و مردم برسد که خودروساز در سال های آینده افزایش تولید و توسعه محصولات جدید را در دستور کار داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم با عرضه خودرو ها با قیمتی منطقی در بورس، خودروساز ها بتوانند افزایش تولید و عرضه داشته باشند که خود این موضوع باعث کاهش قیمت ها خواهد شد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/20ear336
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه