چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
جریمه دیرکرد تحویل خودروها باید بازدارنده باشد

قیمت خودرو ملی نباید براساس نرخ ارز محاسبه شود

1 سال پیش ( 1401/10/21 )
 

نماینده مردم علی آباد در مجلس درباره وضعیت تحویل خودروهای پیش فروش شده در ایران خودرو، سایپا و سایر خودروسازان، گفت: جریمه دیرکرد تحویل این خودروها باید به گونه ای تعیین شود که بازدارنده باشد.

به گزارش فرصت امروز به نقل از بازار، رحمت اله نوروزی درباره افزایش قیمت خودرو، گفت: در حال حاضر خودرو از کالایی مصرفی به کالایی سرمایه ای تبدیل شده بنابراین تقاضا در این بازار افزایش یافته است در واقع به دلیل رشد نقدینگی، مردم برای حفظ ارزش پول خود به سراغ خرید خودرو می روند.

قیمت خودرو ملی نباید براساس نرخ ارز محاسبه شود

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی درباره تحویل خودروهای پیش فروش شده در ایران خودرو، سایپا و سایر خودروسازان افزود: جریمه دیرکرد تحویل این خودروها باید به گونه ای تعیین شود که بازدارنده باشد به این معنا که خودروساز بداند به ازای هر روز تاخیر و بدعهدی ناچار است مبلغ زیادی را به خریدار بپردازد این موضوع موجب می شود که خودروها در موعد مقرر به خریدار تحویل داده شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه با عرضه خودرو در بورس کالا مشکلات این حوزه بیشتر شد، اضافه کرد: عرضه خودرو در بورس باید متوقف شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هرچند وزیر صمت در جلسه رای اعتماد و استیضاح قول هایی برای ساماندهی این حوزه داد اما ما اقدامی در این زمینه ندیدیم، ادامه داد: صحبت وزیر مبنی بر اینکه قیمت خودرو متناسب با نرخ ارز افزایش می یابد، بی معنا است زیرا با این پرسش مطرح می شود که با پذیرش این اظهارنظر پس خودروی ملی چه مفهومی دارد؟

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/b2xHot6G
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه