چهارشنبه, ۱۰ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 31 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
سخنگوی وزارت صمت:

افزایش قیمت خودرو متوقف شد / قیمت ها به پایین سرازیر شدند

1 سال پیش ( 1401/10/20 )
 

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه رادیویی گفتگو در برنامه رویداد موضوع بورس کالا و آشفته بازار قیمت گذاری خودرو های واقعی را در گفتگو با امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت بررسی کرده است.تفصیل این مصاحبه به شرح زیر است:

افزایش قیمت خودرو متوقف شد

سؤال: چه خبر از قیمت خودرو؟ 

امید قالیباف: شما که نسخه اش را پیچیدید، ببینید اینجوری هم واقعاً نیست به هر حال در دو هفته گذشته با آن التهابات بازار ارز ما هم تبعات اش را در بازار خودرو حس کرده ایم. این را همه می دانند، اما کاهش پیدا کرد آن افزایش ها دیگر متوقف شد که هیچ و قیمت ها به پایین سرازیر شد و دیروز هم حدود ۴ هزار شاهین عرضه شد در بورس فقط ۱۵۴۵ دستگاه تقاضا برایش بود و با همان قیمت کف کارخانه ۳۰۴ میلیون تومان فروش رفت این ها همه سیگنال هایی است که نشان می دهد بازار دارد آرامش پیدا می کند. اگر بعضی ها..

سؤال: این بعضی ها چه کسانی هستند؟

 امید قالیباف: رسانه و اینها.

سؤال: می گویند قیمت بازار با قیمت نهایی بورس الان خیلی زیاد است.

 امید قالیباف: آن اشکال از بازار است اشکال از بورس که نیست یعنی الان ۲۰۷ هم همین شد که ۲ هزار دستگاه عرضه شد و ۲۵۰۰ تقاضا برایش آمد و حدود ۵۰ خورده ای میلیون از سری قبلی که عرضه شد قیمت اش پایین تر بود. یعنی همین ۲۰۷ در سری قبل با این سری که دیروز فکر می کنم عرضه شد ۵۰ و خورده ای میلیون تومان کمتر شد؛ بنابراین من نمی دانم من چه شاهدی باید بیاورم بر این ادعا که قیمت بازار الان رو به کاهش است. 

سؤال: یک نکته ای است اینکه بعضی ها می گویند که الان دلالان می روند به سمت بورس این را شما قبول دارید یا خیر؟

امید قالیباف: نه آنجا همه چیز شفاف تر است یعنی شخص مشخص است، تمام فرآیند ها کاملاً شفاف است اینجوری نیست که دلال بخواهد بیاید در بورس، بورس که ممنوعیتی برای عموم مردم ندارد همه می توانند بروند و از بورس خرید کنند یک بحث دیگری هم است کسانی که در بورس فعالیت می کنند و می خرند و می فروشند و فعال هستند در بورس سهام و یا بورس کالا خیلی راحت تر سیگنال ها یا انتظارات تورمی را تشخیص می دهند وقتی می دانید با این شدت قیمت ها پایین می آید یعنی یکسری افراد حرفه ای تر با یک نگاه اقتصادی تر دارند این را تشخیص می دهند که این قیمت های بازار قیمت درستی نیست. این است که شما هم کمک کنید که مثل همیشه که کمک کار ما بوده اید تا بتوانیم با افزایش تولید قیمت ها را کنترل کنیم. 

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/w2rUkdAw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه