چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

دوره های مختلفی برای آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ طراحی و تدوین شده که اغلب به صورت حضوری و در قالب کلاس های گروهی هستند. طبیعتاً همه افراد امکان شرکت در این کلاس های حضوری را ندارد، چون یا در جایی مشغول به کار هستند یا بودجه شرکت در این دوره های آموزشی را ندارند. در مورد این دسته از علاقه مندان، دوره آموزش سئو دی ام روم می تواند یک فرصت عالی برای یادگیری باشد. ولی آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که سئو را در قالب همان آموزش های جامع و کامل دوره های حضوری، اما در خانه آموزش ببینید؟

اگر پاسختان به این سؤال «خیر» است، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین روش برای یادگیری سئو در منزل آشنا کنیم.

آموزش سئو

مزایای آموزش سئو سایت در منزل

پیش از اینکه درباره نحوه یادگیری سئو در خانه صحبت کنیم، بد نیست مروری داشته باشیم بر مزایای آموزش سئو در خانه. چون ممکن است بعضی از مخاطبان تصور کنند با نرفتن به دوره سئو حضوری و آموزش در منزل فرصت یادگیری جامع سئو، پرسش و پاسخ و رفع اشکال را از دست می دهند. اگر شما هم چنین تصوری از آموزش سئو در خانه دارید، باید بگوییم که کاملاً اشتباه است، چون:

  1. می توانید از دوره های آموزشی غیرحضوری با امکان پرسش و پاسخ گروهی، رفع اشکال با کمک استادان دوره و پشتیبانی آموزشی استفاده کنید.
  2. با آموزش در خانه در زمان شما صرفه جویی می شود و می توانید در هر ساعتی از روز که فرصت داشتید از دوره های آموزشی تان استفاده کنید.
  3. یادگیری سئو در خانه باعث صرفه جویی در هزینه های شما می شود، چون قیمت فروش دوره های غیرحضوری آموزش سئو به مراتب کمتر از دوره های حضوری است، در حالی که از نظر کیفیت آموزشی دوره های غیرحضوری حتی غنی تر و بهتر هم هستند.
  4. کیفیت آموزش سئو در منزل بالاتر است، چون فرصت کافی برای تمرین موضوعات مختلف آموزشی دارید و می توانید اشکالات خود را به راحتی با کمک پشتیبان آموزشی تان حل کنید.

دوره آموزش سئو

چگونه سئوی سایت را در خانه بیاموزیم؟

اما برویم سراغ اینکه چگونه سئوی سایت را در خانه بیاموزیم. برای آموزش سئو در خانه باید چند مرحله ساده را طی کنید که در ادامه درباره آنها توضیح می دهیم:

✔ انتخاب یک دوره جامع سئو غیرحضوری

اولین و مهم ترین قدم در مسیر یادگیری سئو در خانه، پیدا کردن یک دوره جامع غیرحضوری کاربردی با قیمت مناسب است. دوره های آموزشی مختلفی همچون آموزش سئو دی ام روم در زمینه یادگیری سئو ارائه شده اند، می توانید با تحقیق درباره آنها و بررسی سرفصل های دوره، بهترین و کامل ترین پکیج آموزشی را انتخاب کنید.

به طور کلی دوره هایی که سئو را به صورت پروژه محور آموزش می دهند، گزینه بهتری هستند. چون شما در کنار یادگیری مفاهیم تئوری، به صورت عملی آنها را اجرا می کنید. این موضوع به درک عمیق تر و بهتر سئو کمک می کند. در انتخاب دوره، حتماً دقت داشته باشید که محتوای آموزشی آن شامل سرفصل های زیر باشد:

  1. توضیح کامل اصول اولیه دیجیتال مارکتینگ و اصول کسب و کار آنلاین
  2. یادگیری سئو و بهینه سازی سئو سایت با یک ذهنیت درست و برنده
  3. توضیح کامل عملکرد الگوریتم های گوگل و نحوه کار موتورهای جستجو
  4. آموزش تدوین استراتژی سئو سایت برای رسیدن به اهداف کوتاه و بلند مدت
  5. آموزش تحقیق کلمات کلیدی به صورت عملی
  6. آموزش نحوه آنالیز سایت و تحلیل رقبا
  7. آموز کامل سئو داخلی و سئو خارجی
  8. آموزش سئو تکنیکال و شناخت تمامی اقدامات فنی روی صفحات
  9. آموزش نحوه بهینه سازی سرعت، ساختار سایت و امنیت آن
  10. آموزش کامل تولید محتوای سئو شده
  11. آموزش جامع سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس
  12. آموزش نحوه پروپوزال و قرارداد نویسی

✔ برنامه ریزی منظم برای یادگیری سئو

قدم بعدی داشتن یک برنامه هفتگی منظم برای یادگیری سئو است. آموزش سئو نیاز به زمان و تمرین دارد و این گونه نیست که با یک بار دیدن ویدئوهای آموزشی به تمامی مباحث آن مسلط شوید. بهترین روش برای یادگیری سئو در خانه این است که یک برنامه هفتگی منظم برای خودتان طراحی کنید و هم زمان با یادگیری هر مبحث، آن را عملاً اجرا کنید.

✔ راه اندازی یک سایت برای تمرین آموخته ها

یکی از الزامات آموزش پروژه محور داشتن یک سایت ساده وردپرسی برای تمرین محتواهای آموزشی است که در حال یادگیری آنها هستید. با کمترین هزینه یک سایت ساده وردپرسی برای خودتان راه اندازی کنید و مطالبی که می آموزید را روی آن اجرا کنید. این کار به رفع اشکالات و بالا رفتن اعتماد به نفس شما در بحث تسلط به آموزش ها کمک کننده است.

✔ رفع اشکالات و ارتباط با اساتید دوره

قدم بعدی رفع اشکال درباره محتوایی است که آموزش دیده اید. رفع اشکال را جدی بگیرید، یادگیری سئو شاید در ظاهر ساده به نظر برسد، ولی در حین اجرای یک پروژه گاهی ممکن است با مسائل و چالش هایی مواجه شوید که حل کردن آنها کار آسانی نیست. پس از همان ابتدای مسیر یادگیری به این موضوع توجه داشته باشید و اشکالات خود را با اساتید دوره و پشتیبان آموزشی خود مطرح کنید.

✔ استفاده از منابع آموزشی رایگان خارجی

پس از اینکه دوره آموزش سئوی شما تمام شد و موفق شدید در خانه و بدون دردسر سئو را بیاموزید، استفاده از منابع دست اول خارجی را هرگز فراموش نکنید. سئو دانشی است که هر روز نیاز به آپدیت شدن دارد. پس اخبار روز گوگل و بزرگان سئوی دنیا را پیگیری کنید و از منابع به روز خارجی استفاده کنید. با این کار عمق یادگیری شما بیشتر می شود. در گروه های پرسش و پاسخ سئو که در تلگرام یا واتساپ تشکیل شده اند هم حتماً عضو شوید تا از تجربه دیگران هم بتوانید استفاده کنید.

آموزش سئو در خانه با آکادمی دی ام روم

بهترین دوره آموزش سئو در خانه با آکادمی دی ام روم

امیدواریم تا این بخش از مطلب به خوبی با روند آموزش سئو در خانه آشنا شده باشید. اگر به دنبال یک دوره جامع و بی نقص برای یادگیری غیرحضوری سئو هستید، پیشنهاد ما دوره جامع سئو دی ام روم است. این دوره 100 ساعته مناسب افرادی است که می خواهند سئو را به صورت اصولی و با ذهنیت درست بیاموزند و با آن کسب و کار شخصی خودشان را راه اندازی کنند یا با ارائه خدمات سئو به شرکت ها، درآمدی نامحدود کسب کنند.

دوره سئو دی ام روم کاملاً پروژه محور و عملی است. در این دوره با مباحث دیجیتال مارکتینگ، اصول و مبانی سئو، استراتژی سئو، سئو محتوا، سئو تکنیکال، بهینه سازی و امنیت سایت، سئو خارجی، پروپوزال و قراردادنویسی، سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس به طور کامل آشنا می شوید.

دوره طراحی سایت با وردپرس، چک لیست سئو سایت، دوره اسکریمینگ فراگ و ارتباط با صاحبان کسب و کار برای دریافت پروژه جزو هدایای ویژه ای هستند که آکادمی دیجیتال مارکتینگ دی ام روم برای دانشجویان دوره جامع سئو دی ام روم در نظر گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می توانید همین حالا به نشانی https://dmroom.co/course/online-seo-course/ و یا https://dmroom.co/seo-tutorial/ مراجعه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9kjZl29c
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه