دوشنبه, ۱۵ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 5 Aug(8) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از سایت طلا، قیمت طلا سال جدید را صعودی آغاز کرده است و امروز نیز نزدیک به بالاترین حد هفت ماهه در جلسه قبل بود، در حالی که فعالان بازار برای اطلاعات مشاغل ایالات متحده آماده می شدند که می تواند بر مسیر سیاست فدرال رزرو تأثیر بگذارد.

بهای هر اونس طلا امروز در لحظه تنظیم این گزارش به 1854 دلار رسید در حالیکه در روز گذشته تا 1860 دلار در نوسان بود.

ادامه صعود قیمت طلا در بازارهای جهانی

گزارش اشتغال ملی آمریکا و به دنبال آن داده های مربوط به حقوق و دستمزد غیرکشاورزی وزارت کار ایالات متحده منتشر خواهد شد. صورتجلسه روز چهارشنبه نشان داد که همه مقامات در نشست سیاست گذاری فدرال رزرو در ۱۳ تا ۱۴ دسامبر توافق کردند که بانک مرکزی ایالات متحده باید سرعت افزایش تهاجمی نرخ بهره خود را کاهش دهد.

کاهش ارزش دلار آمریکا در کنار افزایش امیدواری ها به کاهش اندازه افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در نشست بعدی خود به رشد قیمت طلا در روزهای اولیه سال 2023 کمک کرده است.

نکته جالب توجه این است که در حالی که چند هفته پیش اغلب معامله گران پیش بینی می کردند که بانک مرکزی آمریکا نرخ بهره را نیم درصد افزایش دهد اکنون اکثریت روی افزایش 25 صدم درصدی نرخ بهره توافق دارند.

شمش به عنوان محافظ تورم در نظر گرفته می شود اما نرخ های بهره بالاتر بر طلای بدون بازده تاثیر می گذارد. بر اساس یک نظرسنجی که نشان می دهد رکود اقتصادی اتحادیه اروپا ممکن است به اندازه ای که انتظار می رود عمیق نباشد، فعالیت تجاری منطقه یورو در پایان سال گذشته کمتر از آنچه در ابتدا تصور می شد کاهش یافت.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۳.۸۱ دلار رسید، در حالی که پلاتین ۰.۳ درصد کاهش یافت و به ۱۰۷۵ دلار و ۴۰ سنت رسید و پالادیوم ۰.۳ درصد کاهش یافت و به ۱۷۸۳۰ دلار و ۶۰ سنت رسید.

این هفته برای داده های مربوط به نیروی کار نیز هفته مهمی است. اشتغال پارامتری است که فدرال رزرو از نزدیک به آن توجه می کند، زیرا تلاش می کند تورم بالا را بدون ایجاد رکود اقتصادی که منجر به از دست دادن مشاغل بزرگ شود، متعادل کند.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yDBKaauU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه