چهارشنبه, ۳ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

برندینگ در ساخت و ساز بسیار اهمیت دارد. برندسازی صنعت ساختمان فرایندی است که به یک شرکت ساختمانی کمک می کند تا هویتی را برای خود ایجاد کند که بتواند جایگاهی بسیار بالاتر از رقبا را کسب کرده و با مخاطبین و مشتریان آیده آل خود ارتباط نزدیکی ایجاد کند. برندینگ به افزایش شهرت و محبوبیت شرکت شما کمک می کند و در نهایت، رهبری در بازار را به شما هدیه می دهد.

ساخت یک برند قوی و محبوب نیاز به یک برنامه حساب شده و اجرای دقیق دارد و به چهار عامل اصلی ایجاد تمایز، ارتباط، ارزش و شناخت محصول بستگی دارد. اجرای تبلیغات اصولی می تواند به تقویت برندینگ شرکت ساختمانی سرعت بخشیده و جایگاه یک شرکت را در بازار خودش مستحکم کند.

تبلیغات می تواند باعث ایجاد آگاهی در خصوص خدمت یا محصول یک شرکت و اطلاع رسانی به مخاطبان هدف شود. همچنین می توان از تبلیغات برای قانع سازی مخاطبان و وفادار سازی آنها و در نتیجه افزایش فروش استفاده کرد. از دیگر نقش های تبلیغات در راستای برندسازی شرکت های ساختمانی می توان به آموزش مشتریان، ایجاد نگرش، ساخت تصویر ذهنی در مشتریان و یادآوری برای خرید مجدد اشاره کرد.

تقویت برند در صنعت ساخت و ساز

استفاده از تبلیغات برای تقویت برند در صنعت ساخت و ساز

با توضیحاتی که در بخش قبل ارائه شد، به خوبی به اهمیت تبلیغات برای تقویت برند در صنعت ساخت و ساز پی می بریم. در ادامه 5 روش تبلیغات را بررسی می کنیم که می توانند نقش موثری در برندینگ شرکت های ساختمانی ایفا نمایند.

 

تبلیغات محتوایی و رپورتاژ آگهی

یکی از موثرترین روشهای تبلیغات صنعت ساختمان که برای ساخت برند قوی استفاده می شود، انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های ساختمانی است. با انتشار آگهی در سایت های معتبر و هم موضوع، می توانید نام کسب و کار خودتان را به تعداد زیادی از مخاطبان هدف معرفی کنید و برند شرکتتان را به مخاطبان این شرکت ها نشان دهید.

به عنوان مثال همین مطلبی که در حال مطالعه آن هستید، یک نمونه از تبلیغات محتوایی است که با هدف برندسازی سایت سازه برتر تولید و منتشر شده است. همانطور که مشاهده می کنید، این مطلب صرفا تبلیغات خالص نیست و در حقیقت یک محتوای آموزشی است که در آن بصورت ضمنی و نامحسوس به سایت سازه برتر نیز اشاره شده است.

از مهمترین مزیت های انتشار رپورتاژ آگهی در سایت سازه برتر این است که هم آگهی شما بصورت دائمی در این سایت برتر باقی مانده و حذف نمی شود و هم اینکه محتوای آن آموزشی بوده و برای مخاطب جذاب است و باعث توجه بیشتر مخاطبان می شود. ضمنا این امکان را دارید که در کنار توضیحات متنیِ خود، از ویدیو و تصاویر متعدد نیز استفاده کنید تا پیام آگهی خود را بطور کامل انتقال داده و نتیجه مطلوبتری از آن دریافت کنید.

 

تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی یک عامل مهم دیگر است که به شدت بر تقویت برندینگ شرکت های ساختمانی موثر است. بدین منظور می توانید ویدیوهایی با موضوعات مختلف تولید کنید و در آنها برند شرکت خودتان را نیز قرار داده و سپس این ویدیوها را در رسانه های اجتماعی و سایت های به اشتراک گذاری ویدیو منتشر کنید.

ویدیوهای شما می توانند در موضوعاتی مانند ویدیو آموزشی، ارائه آمار، پشت صحنه کسب و کار شما، پاسخ به سوالات مخاطبان، معرفی محصول و برند، نظرات مشتریان و همچنین ویدیوهای مربوط به رویدادهای شرکت شما باشند. این نوع ویدیوها صرفا تبلیغاتی نیستند و به نوعی آگاهی دهنده هستند و می توانند ارتباط خوبی را با مخاطبان هدف شما برقرار کرده و برند شرکت ساختمانی شما را به این مخاطبان معرفی کنند.

ضمنا برای افزایش بازدید ویدیوهایتان می توانید از سرویس دهنده های تبلیغات ویدیویی استفاده کنید و یا اینکه این ویدیوها را در سایت ها، کانال ها و پیج های مرتبط و پربازدید منتشر کنید و از ظرفیت این سایت ها برای برندسازی شرکت خود استفاده کنید.

برندینگ شرکت ساختمانی

تبلیغات کلیکی

اما سومین روشی که در این مقاله برای تقویت برند در صنعت ساخت و ساز معرفی می کنیم، استفاده از تبلیغات کلیکی است. امکان اجرای کمپین های تبلیغات کلیکی هم در سایت گوگل و هم در سایت های ایرانی وجود دارد.

تبلیغات کلیکی گوگل به این شکل است که شما عبارت های مرتبط با فعالیت شرکت خودتان را مشخص می کنید و هر زمان که مخاطبان شما این عبارتها را جستجو کنند، تبلیغ شرکت شما را نیز در بالای نتایج جستجو مشاهده خواهند کرد و می توانند روی آن کلیک کرده و وارد سایت شرکت شما شوند.

در ایران هم می توانید از شرکتهای تبلیغات کلیکی واسط مانند یکتانت استفاده کنید که در این روش تبلیغات شما در پربازدیدترین سایت های ایران نمایش داده می شود و مخاطبانی که تبلیغ شما را مشاهده می کنند، می توانند با کلیک بر روی بنر تبلیغاتی شما وارد سایت شرکت شما شده و با محصولات و خدمات شما آشنا شوند.

 

تبلیغ در شبکه های اجتماعی

روش بعدی برای تقویت برند در صنعت ساخت و ساز، اجرای تبلیغ در شبکه های اجتماعی است. به دلیل نفوذ بالای شبکه های اجتماعی تبلیغات در این رسانه ها یک فرصت عالی برای شرکتهاست تا بتوانند برند خود را به جمع بسیار بزرگی از مخاطبان معرفی کنند.

لینکدین به عنوان یک شبکه اجتماعی مختص کسب و کارها، می تواند فضای بسیار مناسبی برای برندسازی شرکت های ساختمانی باشد. همچنین در این رسانه می توانید با همتایان خود در ارتباط باشید و روابط خود را با سایر شرکت های هم موضوع، تقویت کنید.

البته از سایر شبکه های اجتماعی نیز می توانید برای کسب نتیجه مورد نظرتان استفاده کنید و بدین ترتیب برند خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید.

 

هدایای تبلیغاتی

شاید اولین چیزی که با شنیدن هدایای تبلیغاتی به ذهن افراد خطور می کند، دادن سررسید و خودکار و مانند اینهاست. اما می دانید که این گونه هدایا تاثیر زیادی بر روی مخاطبان نمی گذارند. اما اهدای کتاب و سی دی های مرتبط با کسب و کار شما، به مخاطبان هدف و مشتریانتان، می تواند نقش بسیار موثری در تقویت برند شرکت ساختمانی شما ایفا کند.

می توانید کتاب هایی را سفارش دهید که دقیقا مرتبط با فعالیت شماست و اطلاعات و لوگوی شرکت خودتان را در آن کتابها درج کنید. همچنین می توانید یک سی دی آموزشی، یا حتی یک کتابچه آموزشی از فعالیت های شرکت خود تهیه کنید که در محتوای آن بارها به نام برند شما اشاره شده است. البته برای اینکه این هدایا اثر بیشتری داشته باشند، باید محتوای آموزشی آنها بیشتر از محتوای تبلیغاتیشان باشد تا مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

تبلیغات استادانه برندسازی شرکت ساختمانی

جمع بندی

یکی از مهمترین مزایای برندسازی این است که مشتریان در زمان خرید محصولی که برند شده و محبوبیت بیشتری دارد را به سایر محصولات مشابه ترجیح می دهند و در بسیاری از مواقع حتی در صورتی که قیمت محصول برند شده بیشتر باشد، باز هم مشتریان خرید این محصول را به سایر محصولات ترجیح می دهند.

البته تقویت برند برای شرکت های ساختمانی مزایای دیگری نیز دارد و به همین دلیل است که موضوع برندسازی اهمیت ویژه ای پیدا می کند. در این مطلب 5 روش تبلیغاتی برای تقویت برندینگ شرکت های فعال در صنعت ساخت و ساز را معرفی کردیم که طراحی و اجرای هر کدام از این روش ها نیاز به تخصص دارد و در صورتی که برای هر کدام از این روشها نیاز به دریافت مشاوره داشتید، می توانید با مجموعه تبلیغات ساختمانی سازه برتر ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید و از راهنمایی های مشاوران این مجموعه استفاده نمایید.

برای ارتباط با ما می توانید به سایت سازه برتر (به نشانی https://saze20.ir) مراجعه نموده و از صفحه تماس با ما سوالات خود را مطرح نمایید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PEEidNhv
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژه
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه